Назва компанії: StarLightMedia

Назва проекту: Spring Booster: стиснутися перед стрибком

Автори проекту:

Анонс проекту:

StarLightMedia пройшла шлях глобальної трансформації, який почався ще в 2018 році. В компанії змінилися бізнес-процеси, бізнес-модель, створювались нові команди на всіх рівнях. І в цьому не простому періоді перед Human Capital стояла важлива роль – підтримати перехід з одного стану в інший.

Одним із інструментів успішного переходу стало створення корпоративної навчальної програми, учасниками якої стали лідери змін StarLightMedia. В програмі взяли участь менеджери вищих рівнів, для яких це вже була не перша бізнес-освіта. Але в кожного з них є свій бекграунд, кожен оперував своїми бізнес-контекстами та розвивав окремий напрямок бізнесу. Тому для компанії стало важливим створити таке середовище, яке сприятиме командній роботі та об’єднає ТОП-менеджмент спільними поняттями і єдиним баченням бізнес-процесів.

12 місяців учасники працювали у змішаних командах, поглиблюючи свої знання, розширюючи світогляд та працюючи над спільними проєктами для покращення роботи компанії. У фіналі кращий бізнес-план очікувало фінансування. Проте, не чекаючи грошових інвестицій, деякі проєкти вже почали реалізовувати в процесі навчання та показувати позитивний ефект для бізнесу.

Окрім досягнення поставлених цілей, програма мала ще й неочікуваний позитивний ефект:

– 5 цілей сталого розвитку сьогодні інтегруються в продукти та бізнес-процеси компанії;

– інструменти та практичні задачі, які вирішувалися під час навчання, допомогли керівникам пройти період карантину;

– принцип крос-функціональних команд – це стало ключовим при формуванні антикризового штабу.



Назва компанії: UKRSIBBANK

Назва проекту: Синергія Online та Offline для покоління Z

Автори проекту: Олеся Ільєнко - Начальник управління підбору персоналу, Департамент менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP Paribas Group Дар’я Павленко - Фахівець управління підбору персоналу, Департамент менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP Paribas Group

Анонс проекту:

Об’єднання діджитальної та соціалізуючої складових в рішенні для студентів ВНЗ України. Або як зменшити інвестиції в студентську практику на 92,5%?



Назва компанії: CRH в Україні

Назва проекту: Stay Up

Автори проекту: Марина Муходінова HR директор CRH Україна, Філіп Райх Індустріальний директор напрямку Цемент CRH Україна, Бауиржан Ігіліков Керівник будівництва CRH Україна, Ірина Дунаєвська менеджер з навчання та розвитку CRH Україна, Надія Піскоровська Менеджер зі зв’язків з громадськістю АТ «Подільський цемент», Анна Мурзенко менеджер з охорони праці ТОВ «Цемент», Володимир Сагаль Провідний інженер-технолог ПрАТ «Миколаївцемент

Анонс проекту:

Проєкт «Stay Up» ініційований з ціллю підтримати залученість співробітників і максимально використати ресурси у період низької завантаженості у зв’язку з карантином.
Проектна діяльність була сфокусована на наступних напрямках – Підтримання ментального здоров’я та посилення залученості працівників, збереження високого рівня комунікації, навчання і розвиток персоналу, благоустрій та покращення умов праці на виробничих майданчиках, оптимізація процесів та процедур.



Назва компанії: UKRSIBBANK

Назва проекту: UKRSIBBANK – КРАЩЕ МІСЦЕ ДЛЯ РОБОТИ

Автори проекту: Оксана Франків – начальник Центру управління змінами

Анонс проекту:

Як зробити екстра-стрибок для якісної трансформації?
Good place to work – унікальна програма, що покликана створити спільний простір
для залучення персоналу для реалізації стратегічних змін, посилення лояльності до бренду роботодавця.



Назва компанії: Parimatch Tech

Назва проекту: Цінності як основа корпоративної культури: як ми формували цінності, проживаючи по одній в місяць

Автори проекту: Анастасія Локшинська, Друченко Ксенія

Анонс проекту:

Кожного місяця, з грудня 2019-го по червень 2020-го року, сім’я Parimatch Tech проживала одну із семи цінностей Компанії: Family&Trust, Brave, Teamwork, Take ownership, Selfless, Adaptive и Clean living.

Позаду надихаючі марафони та лекції, активності на будь-який смак та тисячі вдячних посмішок.

Як ми формували, імплементували та проживали ці цінності – у нашому надихаючому проекті.



Назва компанії: Альфа-Банк

Назва проекту: TALENTS FOR TALENTS

Автори проекту: Управління стратегічного розвитку талантів

Анонс проекту:

TALENTS FOR TALENTS – марафон талантів, який проводився з метою відбору кращих тренерів України для подальшої співпраці в рамках корпоративного навчання Альфа-Банку.
Таким чином, проєкт покликаний посилити професійний розвиток співробітників та сформувати для них доступ до найкращих сучасних практик тренерського ринку та, відповідно, позитивно вплинути на якість послуг банку.
Завдяки унікальному марафону тренерських талантів «Talents for Talents», Альфа-банк зустрів велику кількість талановитих, цікавих, натхненних професіоналів, готових ділитись своїм знаннями та здатних надихати на професійні (і не лише!) досягнення.
Мільйони нових ідей, мільйони нових емоцій, мільйони нових можливостей – все це про наш марафон «Talents for Talents», який, щиро віримо, стане доброю осінньою традицією.
На заклик Альфа-Банку відгукнулось понад 80 фахівців, які представляють найрізноманітніші напрямки: від традиційного performance management до унікальних практик на кшталт freedom dance. Після детального вивчення всіх заявок Альфа-Банк запросив 52 тренери для особистого знайомства та демонстрації своїх практик. До складу експертів увійшли не лише представники Альфа-Банку, але й Національного Банку України, компаній «Метінвест», «Укртелеком», «Люксоптика» МІМ-Київ та інші.
В результаті ми отримали 35 нових партнерів, портфоліо яких знаходиться у відкритому доступі для менеджерів Альфа-Банку і з яким вони можуть ознайомитись у будь-який момент та обрати найцікавішого та найактуальнішого для розвитку своїх команд та окремих фахівців.
Тож, завдяки цьому проєкту ми вже маємо змогу знайомитись з новими підходами та практиками у галузі емоційного інтелекту, лідерства, mental health, дизайн мислення, ефективних комунікацій тощо. А ще більш важливо – бути гнучкими та швидкими у формуванні нових навичок у наших співробітників для того, щоб впевнено тримати лідерські позиції на ринку.



Назва компанії: Bayadera Group

Назва проекту: Bayadera Academy

Автори проекту: Білоусов Володимир, Кушнір Андрій, Савицкая Людмила

Анонс проекту:

Bayadera Academy – навчальна платформа для розвитку професійних та особистісних якостей співробітників компанії Bayadera group та партнерів компанії в Україні та світі. Яка впроваджує кращі українські та світові методи та практики з розвитку професіоналів.



Назва компанії: SoftServe

Назва проекту: Knock Out COVID-19

Автори проекту: Соломія Гнатів - Старший віце-президент SoftServe з фінансів, координатор кризової команди під час пандемії коронавірусу

Анонс проекту:

“У час розпалу пандемії компанія SoftServe взяла на себе обов’язок потурбуватись про безпеку та здоров’я своїх співробітників, інтереси клієнтів та громад. Пріоритетною задачею для SoftServe було пройти цю кризу з мінімальними втратами, зберегти робочі місця та клієнтів, а також підтримати працівників та локальні спільноти у цей непростий період.
У березні 2020 року в компанії було створено кризову команду, що налічує близько 20 представників різних функцій. Команда оперативно реагувала та запроваджувала нові правила, політики та процедури на рівні 40 офісів у 12 країнах світу.
Рішення базувалося на проекції поведінки співробітника та його можливих запитах/потребах під час пандемії Covid-19. Тому серед задач, які поставила перед собою компанія: комфортний перехід співробітників до віддаленого формату роботи; опіка ментальним здоров’ям працівників, нові підходи по залученню працівників на карантині; допомога медичним закладам в містах, де працюють працівники компанії; застосування технологічної експертизи для допомогти локальним інституціям, державним органам та розбудови спільнот.”



Назва компанії: Parimatch Tech

Назва проекту: Трансформація, що змінила все: HR екосистема Parimatch Tech

Автори проекту: Анастасія Локшинська, Друченко Ксенія

Анонс проекту:

Компанія Parimatch Tech запровадила єдину внутрішню HR екосистему, представлену Корпоративним порталом, HRIS Parimatch Tech (Human Resources Information System) і RS Parimatch Tech (Recruitment System).
побудовану на принципах транспарентності, інклюзивності та залучення.
Ці три digital-кити, які вивели HR процеси в Компанії на якісно новий рівень. Сьогодні вони інтегруються між собою та з іншими системами (з 1С, Jira, Slack), доступні у mobile, доступні 24/7 та виконують велику кількість “ручних” функцій, які потребували нагальної автоматизації



Назва компанії: Domino`s Pizza

Назва проекту: World’s Fastest Pizza Maker – FPM

Автори проекту: Бойко Алла- HRD Domino’s Pizza Ukraine Толстой Дмитро – головний тренер проекту, розробник методики.

Анонс проекту:

World’s Fastest Pizza Maker – FPM міжнародний проект, що був заснований ще в 1982, щоб відзначати найкращих піца-мейкерів компанії Dominos. Філософія проекту, як найкраще відображає філософію компанії, яка направлена на підтримку ефективності роботи піцерій по всьому світу. А саме- забезпечити швидкість та безпеку, не втрачаючи якості продукту.
Ми взялися за створення унікального середовища для співробітників, яке б стимулювало до розвитку професійних навичок та компетенцій. Середовище, яке, як магніт притягує молодь в компанію, яка дає можливість реалізувати власні амбіції.
Команда HR-Dominos змінила існуючий процес підготовки до змагань та зробила проект максимально ефективним:
1. Етап – проведення разом з головними учасниками процесу
 Структурованих нарад
 Мозкових штурмів
 Ретроспективних аналізів ситуацій та процесу
 Спортивних аналізів
2. Етап – виявлення недоліків, які не дають досягти результату. Було виявлено
 Хаотичність тренувань
 Наявність неефективної техніки рухів
3. Етап – прийняли рішення
 Організувати систематичний цикл тренувань протягом року
 Ввести в тренування поетапні елементи: швидкість, якість, грамажи
 Відточити майстерність і покрокову техніку рухів
 Впровадити всеукраїнські змагання з залученням учасників з франчайзингу
4. Етап – Розробка нової методики:
 Систематичні тренування протягом року
 Поетапне покращення показників



Назва компанії: DataArt

Назва проекту: Wellbeing Weeks

Автори проекту: Продюсер: Анна Розова Команда: Вероніка Нерода, Анна Великоіваненко, Тетяна Андріанова, Дар’я Анурова, Ольга Гіл, Кіра Смоліна, Юлія Смешкова

Анонс проекту:

Wellbeing — це частина корпоративної культури DataArt. Орієнтуючись на фахівців, як на головну цінність і капітал компанії, ми створюємо умови праці і програми, які спрямовані на персональне благополуччя наших колег, а також робимо великий акцент на їхньому ментальному здоров’ї.
В умовах пандемії, локдауну та віддаленої роботи ми зіштовхнулися з додатковим викликами: • cтан стресу, виснаження і невизначеності; • перехід життя з офлайн в онлайн; • щоденні зміни в світі; • інформаційна перевантаженість; • WFH (work from home / режим віддаленої роботи).
Ми сфокусувалися на позиції і політиці DataArt щодо концепції wellbeing. Провели серію онлайн-вебінарів, лекцій, воркшопів, статей, опитувань та інших онлайн-активностей на тему фізичного і ментального здоров’я.
Найголовнішими завданнями для нас були: • забезпечення працездатності колег без зниження продуктивності та підтримка бізнес-процесів в умовах пандемії, локдауну і віддаленої роботи; • трансляція всієї комунікації на зовнішню і внутрішню аудиторії для формування стейтменту «Wellbeing — норма в сучасному суспільстві».
Дати проекту: 23 березня – 5 квітня 2020р., але майже всі програми і активності продовжують працювати і зараз



Назва компанії: Альфа-Банк

Назва проекту: «Корпоративне радіо ALFA FM»

Автори проекту: Управління корпоративних комунікацій

Анонс проекту:

Корпоративне радіо ALFA FM– унікальний продукт, на запуск якого було витрачено трохи більше 3-х днів з моменту підтвердження проекту.
Мета проєкту – створення єдиної інформаційно-освітньої та розважальної платформи для всіх співробітників Банку, під час дистанційної роботи.
За 3 дні було сформульовано та втілено основні рубрики ALFA_FM, які відповідали б на основні запити колег на дистанційній роботі: звернення топ-менеджменту, новини компанії та світу, привітання з днем народження, освітні рубрики, культурний та релакс-контент.
У надзвичайно короткий термін вдалось запустити промо-кампанію, яка привела в перший же день виходу радіо в ефір більше 3000 унікальних слухачів.



Назва компанії: StarLightMedia

Назва проекту: Women’s Empowerment Principles в дії

Автори проекту: CEO компанії Михайло Царьов, радниця СЕО з питань сталого розвитку, керівниця відділу сталого розвитку, Human Capital команда та десятки небайдужих співробітників різних рівнів та сфер управління компанії.

Анонс проекту:

StarLightMedia реалізувала проект глобальної трансформації бізнесу. Серед його головних завдань – побудова нової корпоративної культури, яка відповідатиме запитам не тільки нинішнього, а й майбутнього покоління співробітників та партнерів компанії. Гендерну рівність та інклюзивність було визначено як її невід’ємні складники.
Влітку 2019 року StarLightMedia стала першою українською компанією, що підписала Women’s Empowerment Principles – міжнародні принципи, створені ООН для бізнесів, що прагнуть забезпечити рівні права та можливості для своїх співробітників та протидіяти усім формам дискримінації та насильства.
За перший рік роботи StarLightMedia:
• Провела аудит гендерного балансу на всіх рівнях управління, в освітніх програмах та при призначеннях;
• Здійснила аудит заробітних плат для контролю за відсутністю гендерного гепу у нарахуваннях;
• Створила профільний відділ сталого розвитку;
• Запустила корпоративну програму підтримки батьківства;
• Створила корпоративну програму протидії домашньому насильству, стала підписантом Декларації за гендерну рівність та протидію домашньому насильству з Фондом ООН у галузі народонаселення та стала членом Міжнародної організації роботодавців проти домашнього насильства;
• Запустила систему гендерно чутливого рекрутингу;
• Розширила партнерство з міжнародними, громадськими організаціями та іншими бізнесами, що поділяють цінність гендерної рівності;
• Забезпечила залучення співробітників до розробки проектів в цій сфері;
• Забезпечила регулярне висвітлення теми в ефірі та діджиталі телеканалів групи.
Наразі компанією опубліковано детальний звіт за рік, доступний для всіх зацікавлених сторін. Показник гендерної рівності в діяльності компанії зріс у 4 рази згідно WEPs Gender Gap Analysis Tool – з 11% до 47%.



Назва компанії: razom communications

Назва проекту: Б Л И Ж Ч Е. Навчайся. Спілкуйся. Тренуйся. Знай.

Автори проекту: HR-команда, PR-команда

Анонс проекту:

Одним з найважливіших завдань сучасної і успішної компанії – ставити правильні пріоритети. Ринок змінюється дуже швидко, доводиться адаптуватися, що вже говорити про нову ситуацію в світі – карантин і самоізоляцію. Карантин вніс значні корективи в наше професійне і особисте життя. razom communications підійшов комплексно до вирішення складнощів і подолання можливих перешкод. Основною метою проекту було підтримати ефективність співробітників на віддаленій роботі, залучити до неформальної комунікації для зміцнення дружніх відносин, наростити експертизу колективу і підвищити довіру до нового СЕО. Ми розділили наш проект на 4 групи: навчайся, спілкуйся, тренуйся, знай. Щоб зачепити кожну сферу життя наших співробітників, від роботи і дружби, до їх здоров’я. Усі етапи проекту було реалізовано у кризовий період, власними силами HR-команди та без та належного фінансового бюджетування.



Назва компанії: INTEGRITES

Назва проекту: INTEGRITES Well-being Balance

Автори проекту: Марина Голота, керівник відділу управління персоналом Марія Спєлкова, адміністративний директор

Анонс проекту:

Ключова цінність INTEGRITES – це команда. Тому ми дбаємо про середовище, в якому наші люди працюють ефективно та почуваються комфортно. З чого складається благополуччя кожного члена команди?
З прозорої комунікації про умови роботи та вчасного зворотного зв’язку. Зі зрозумілого плану адаптації та підтримки новачків. З чітких критеріїв кар’єрного росту: від новачка до партнера. З корпоративної культури та спільних цінностей. З якісних внутрішніх комунікацій та цікавого дозвілля з колегами. Все це і є well-being balance – коли кожен у команді має все для професійного та особистісного розвитку.
Створювати і підтримувати середовище, в якому приємно та цікаво працювати – це виклик. Тому ми залучаємо до проекту не лише HR відділ, а й партнерів юридичних практик та керівників адміністративних відділів. Долати всі виклики легше разом : )



Назва компанії: 1+1 media

Назва проекту: #забутипровік

Автори проекту: Творча команда проекту: Тетяна Трегобчук, керівниця департаменту корпоративних комунікацій 1+1 media, Тетяна Кашуба, PR-менеджерка 1+1 media, Ольга Мусійко, HR-директорка 1+1 media. Авторка ідеї: Яна Ляхович, керівниця відділу внутрішніх комунікацій 1+1 media.

Анонс проекту:

#забутипровік – масштабна соціальна кампанія по протидії ейджизму щодо людей старшого віку, ініційована 1+1 media в травні 2019 року. Підґрунтям для її старту стали дослідження, які свідчать, що в Україні вкорінилися стереотипи, начебто люди зрілого віку не можуть бути креативними, освоювати нові професії чи починати вивчати щось нове. Вони втратили віру в себе, відчувають себе непотрібними суспільству та не беруться за реалізацію власних ідей. Мета проєкту – знищити ці міфи та надихнути українців рухатися далі.



Назва компанії: Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат

Назва проекту: Ferrexpo Digital Training

Автори проекту: Адом Ганна Олександрівна, Лавринович Олег Петрович, Автономова Уляна Семенівна

Анонс проекту:

Результатом роботи став симулятор віртуальної реальності з режимами навчання та іспиту, голосовими підказками та текстовим супроводом. Також був розроблений режим інструктора, який дозволяє збирати аналітичну інформацію про проходження конкретного сценарію різними учнями, а саме: фіксація часу проходження симулятора та типові помилки. Інноваційне цифрове рішення для навчання допомагає співробітникам відпрацьовувати правильну послідовність дій для демонтажу частини обладнання.
Цей симулятор унікальний, оскільки являє собою кросплатформне рішення, яке працює і на ПК, і на Oculus Quest, що робить його зручним для всіх — звиклих працювати в VR-окулярах, так і без них. Це дозволяє досягти найвищого рівня доступності для кінцевого користувача.
Інструкторська станція забезпечує безперервний контроль операцій під час навчання персоналу.
Продукт дозволяє навчити більшу кількість персоналу в більш стислі терміни, зменшуючи ймовірність здійснення помилки при виконанні своїх посадових обов’язків при демонтажі дробильного обладнання.
Результатом роботи став симулятор віртуальної реальності з режимами навчання та іспиту, голосовими підказками та текстовим супроводом. Також був розроблений режим інструктора, який дозволяє збирати аналітичну інформацію про проходження конкретного сценарію різними учнями, а саме: фіксація часу проходження симулятора та типові помилки. Інноваційне цифрове рішення для навчання допомагає співробітникам відпрацьовувати правильну послідовність дій для демонтажу частини обладнання.
Цей симулятор унікальний, оскільки являє собою кросплатформне рішення, яке працює і на ПК, і на Oculus Quest, що робить його зручним для всіх — звиклих працювати в VR-окулярах, так і без них. Це дозволяє досягти найвищого рівня доступності для кінцевого користувача.
Інструкторська станція забезпечує безперервний контроль операцій під час навчання персоналу.
Продукт дозволяє навчити більшу кількість персоналу в більш стислі терміни, зменшуючи ймовірність здійснення помилки при виконанні своїх посадових обов’язків при демонтажі дробильного обладнання.



Назва компанії: Маріупольська міська рада

Назва проекту: Престиж «синіх комірців» – основа якісного сервісу у сучасних містах України.

Автори проекту: Маріупольська міська рада

Анонс проекту:

Маріупольська міська рада – це не просто державна структура, це команда однодумців, яка змінює місто на краще. Ми працюємо над розвитком та відповідаємо на виклики сучасності. Разом ми робимо своє місто ще комфортнішим для наших мешканців.
Наша головна мета – створення нових можливостей для професіоналів, надання якісних послуг та підвищення рівня життя мешканців міста. Переважну більшість послуг у Маріуполі надають «сині комірці» – робітники комунальних підприємств. Саме на них націлений проєкт «Престиж «синіх комірців». Ідея проєкту полягає у популяризації робітничих професій на комунальних підприємствах міста та утриманні «синіх комірців» шляхом підвищення престижу та умов праці. В результаті реалізації проєкту було покращено санітарно-побутові умови праці, закуплено нову техніку та обладнання, підвищено рівень заробітних плат та створено ефективну систему мотивації, розроблено концепцію ефективної взаємодії між комунальними пІдприємствами та середньо-спеціальними навчальними закладами (ССНЗ) щодо підготовки кваліфікованих молодих фахівців, а також підвищено рівень кваліфікації штатних співробітників підприємств, створено нові функції та напрямки під виклики 2020 року, впроваджено проєкт «Охайне місто» – усі ці зусилля дозволили створити у 2020 році понад 1000 робочих місць для маріупольців.
Ми кожному кажемо: #Тут варто працювати!
Саме від людини залежить покращення добробуту усього міста. Маріуполь вартий твоєї уваги!



Назва компанії: Kernel

Назва проекту: СтопКоронавірусРазом

Автори проекту: Наталія Кульчицька, Керівник департаменту персоналу Руслана Богданова, HR бізнес-партнер виробничих активів Павло Маслов, Менеджер з охорони праці Марина Баглай, Менеджер з організаційного розвитку

Анонс проекту:

2020 рік став справжнім викликом для співробітників медичної сфери та перевіркою на стійкість для українського бізнесу.
Заспокоїти і захистити співробітників, а також зберегти заплановані темпи виробництва під час пандемії – надважлива місія Kernel у розпал сезону і карантину. Посівна на полях повинна була стартувати вчасно, олійноекстракційні заводи мали працювати на повну потужність, елеватори – зберігати й відвантажувати продукцію, а портовий термінал – експортувати продукцію у 80 країн світу.
Ще один серйозний і відповідальний крок – координація Штабу для боротьби з коронавірусом у Полтавській та Кіровоградській областях. Команда компанії займалася як закупівлею, так і доставкою до лікарень експрес-тестів, засобів індивідуального захисту, антисептиків і дезінфекторів, медикаментів і медичного обладнання. В цілому на ці потреби спрямовано 150 млн гривень.



Назва компанії: Агротек

Назва проекту: Better Together

Автори проекту: Ольга Чорна, Микола Любімов, Олександр Науменко, Борис Голуб

Анонс проекту:

Better Together – спільний проект компаній Агротек та John Deere Україна, унікальний досвід адаптації знань та інновацій, відточуваних на протязі майже 200 років, заради підвищення якості праці та життя людей, що присвятили своє життя сільському господарству. Тільки єднання дій всіх 3 сторін може бути сьогодні визначною конкурентною перевагою на ринку.
Ціль проекту – трансформація внутрішніх HR ініціатив в інструмент підвищення кваліфікації персоналу фермерського господарства – ключовий фактор успіху наших клієнтів та сільськогосподарській галузі України, загалом.
Кадровий резерв сільськогосподарського підприємства – це виклик, з котрим стикаються всі категорії підприємств та громад. Виклик, відповідь на котрий визначає майбутнє економіки України. Даний проект показує як цей виклик може бути прийнятий, та які цінності можуть бути сформовані в результаті трансформацій та яку роль у імплементації цих цінностей відіграє відділ навчання, який може впливати на ефективність клієнтів та компанії.
Світова цифровізація не тільки пред’являє високі вимоги до якості персоналу, але й робить можливим оцифрувати зусилля, направленні на роботу з персоналом. Better Together, зокрема, показує, яку роль грають постачальники обладнання в підвищенні рівня праці та життя своїх клієнтів.
Саме в цьому полягає основна соціальна відповідальність бізнес спільноти.



Назва компанії: TEDIS Ukraine

Назва проекту: Система безперервного покращення мотивації торгових команд TEDIS Ukraine

Автори проекту: Тарас Корніяченко, Генеральний директор TEDIS Ukraine Ірина Івасюк, Директор Департаменту по роботі з персоналом TEDIS Ukraine

Анонс проекту:

Компанія TEDIS Ukraine – одна з провідних українських компаній, яка надає послуги логістики і дистрибуції в сфері споживчих товарів. Логістична структура компанії складається з 32 регіональних структурних підрозділів по всій території України.
Глобальний проект TEDIS Ukraine, ініційований та впроваджений крос-функціональною командою Sales Force Working Committee, орієнтований на підвищення рівня мотивації, ефективності та залученості персоналу торгових команд за допомогою інноваційних проектів, з застосуванням підходу feedback-rich culture для досягнення найвищої конкурентної переваги на ринку. Ми працювали над вирішенням комплексної проблематики довгострокового утримання торгового персоналу.
В рамках проекту вдалося розширити клієнтську базу, перевиконати план продажів, покращити рівень сервісу та задоволеності клієнтів, а також підвищити ефективність торгової команди, створити умови для розвитку представників торговельних і старших менеджерів із збуту, їх професійних знань та практичного застосування стандартів.
Завдяки системній роботі Sales Force Working Committee ми отримали приголомшливі результати, що дозволяє компанії TEDIS Ukraine не тільки утримувати конкурентну перевагу, а й нарощувати свої позиції на ринку.



Назва компанії: АрселорМіттал Кривий Ріг

Назва проекту: Від інновацій до нових комунікацій – трансформація HR-процесів в умовах кризи

Автори проекту: Спільний проект команди департаменту з персоналу та команди управління з внутрішніх та зовнішніх комунікацій ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»

Анонс проекту:

Глобальні події останніх місяців наочно показують, наскільки важливо бізнесу швидко й ефективно реагувати на зміни. HR виступає флагманом цих змін.
Гасло нової реальності на 100 % співпадає з філософією нашого бренду – «Змінюючи майбутнє», тому «АрселорМіттал Кривий Ріг», як ніхто інший був готовий до нового, трансформаційного періоду у життєвому циклі компанії.
Змінивши підхід до комунікацій, та трансформувавши HR-процеси з урахуванням інтересів кожної цільової аудиторії, в умовах нової реальності, ми змогли не тільки підвищити лояльність і довіру до компанії серед працівників, а й підвищити обізнаність про можливості компанії серед потенційних кандидатів.
Завдяки проекту «АрселорМіттал Кривий Ріг» вдалося сформувати комплексне онлайн-ком’юніті, до якого увійшли представники закладів освіти, учні шкіл і студенти Кривого Рогу та регіону.



Назва компанії: Укренерго

Назва проекту: Lean – нова філософія управління Укренерго

Автори проекту: Николенко Світлана Євгенівна

Анонс проекту:

Укренерго – компанія, що забезпечує стабільність роботи енергосистеми України. Ми розуміємо, щоб стати сучасною компанією нам необхідно пройти довгий шлях змін. Змінити систему корпоративного управління, модернізувати лінії електропередачі та автоматизувати підстанції. Пройти цей шлях для інтеграції у загальноєвропейську енергосистему ENTSO-E. Навчитися ефективно працювати з нашим персоналом, залучаючи його до співпраці та дати йому можливість покращувати свої процеси, піднімаючи ефективність компанії в цілому. Для цього нам необхідно формувати сучасну культуру, яка буде базуватися на наступних принципах:
– «Серце» системи ощадливого виробництва – люди. Ніяка теорія, стратегія, технологія не зроблять підприємство успішним; цього можуть досягнути тільки люди на основі свого інтелектуального та творчого потенціалу;
– “”Хто винен”” повинно бути змінено на: “”Як ми – як колектив – можемо уникнути цього в майбутньому?””;
– Забезпечувати постійний обмін досвідом в компанії. Позитивний і негативний досвід необхідно обов’язково транслювати для того, щоб успішний досвід був застосований і була можливість уникнути допущених іншими помилок.
Ми – перша державна компанія, що вирішила впроваджувати концепцію ощадливого виробництва. Ми усвідомлюємо, що вона дозволить максимально ефективно реалізовувати творчість, людський потенціал та допоможе нам стати кращими. А, також, ми впевнені, що Lean допоможе реалізувати всі наші стратегічні плани щодо розвитку компанії.



Назва компанії: Укргазвидобування

Назва проекту: Школа буріння

Автори проекту: Маргарита Короткова, директор з управління персоналом та соціальної політики Групи Нафтогаз Оксана Редюк, начальник відділу навчання та розвитку персоналу АТ «Укргазвидобування» Андрій Делитканич, начальник департаменту буріння Ат «Укргазвидобування»

Анонс проекту:

АТ «Укргазвидобування» є найбільшою газовидобувною компанією у Центральній і Східній Європі. В Україні це – великий гравець, що видобуває 73% природного газу та спеціалізується на виробництві газового конденсату.
АТ «Укргазвидобування» – 100% дочірнє підприємство НАК «Нафтогаз України». У 2019 році компанія забезпечила видобуток 13,62 млрд м3 товарного газу, який був відпущений населенню і ТКЕ.
Наразі компанія проходить процес трансформації та фокусується на 3 стратегічних напрямках, 2 з яких – надглибоке буріння та видобуток газу з щільних порід – вимагають висококваліфікованого персоналу на буровій площадці, знання і кваліфікація якого дозволить адекватно оцінити поточний стан на буровій та прийняти правильне рішення в разі настання аварійної ситуації.
Для вирішення поставлених стратегічних завдань було започатковано освітній проект «Школа буріння», мета якого:
 забезпечити персонал сучасними знаннями та світовими практиками за напрямком буріння свердловин;
 сформувати у персоналу необхідні навички управління процесами буріння та забезпечити високу якість управлінських рішень;
 підвищити продуктивність роботи персоналу до кращих світових показників галузі;
 зменшити травматизм пов’язаний виробничою діяльністю персоналу;
 сформувати у працівників такі компетенції, які забезпечать ефективне прийняття рішень та швидкість реагування в критичних випадках, що збереже життя людям, майно підприємства та екологічну рівновагу в районі проведення робіт.



Назва компанії: Сільпо

Назва проекту: #Героїмогодня #НАДзвичайні діячі України

Автори проекту: «Сільпо», Gres Todorchuk PR, Pictoric

Анонс проекту:

Проєкт #Героїмогодня #НАДзвичайні діячі України, створений національною мережею супермаркетів “”Сільпо”” – це вдячність кожному, хто щоденною працею підтримує буття мільйонів. Це історії працівників, які щодня забезпечують повсякденне життя країни під час карантину. У непростий час ми хотіли подякувати тисячам людей по всій Україні, які виходять на роботу, не зважаючи ні на що. Вантажать, готують, розкладають, пакують, доставляють. Вони стали героями нашого дня, бо часто ці люди єдині, кого ми бачили за цілий день. Герої без плащів, але в масках.
Проєкт розпочався у березні із відео на сторінці мережі супермаркетів «Сільпо», присвяченого щоденній, зазвичай непомітний, але дуже важливій роботі працівників супермаркету: касирів, вантажників, обвалювальників, кухарів. І вже через місяць перетворився у справжній рух вдячності, до якого приєдналися працівники, Гості мережі та понад 100 компаній по всій Україні.
Наступною хвилею подяки – стала соціальна ініціатива «НАДзвичайні. Діячі України», створена спільно з клубом ілюстраторів Pictoric. Це 100 історій людей ста різних робочих професій. Проєкт підтримує та розповідає про звичайних людей, які стали НАДзвичайними, бо саме на них тримається побут і спокій українців.



Назва компанії: ПУМБ

Назва проекту: «eNPS: покращуємо досвід співробітників разом!»

Автори проекту: Керівник проєкту – Світлана Тихоненко, начальник Управління з розвитку бренду роботодавця Департаменту по роботі з персоналом; лідер проєкту – Тетяна Костюченко, директор Департаменту по роботі з персоналом; спонсор проєкту – Сергій Черненко, Голова Правління ПУМБ

Анонс проекту:

У 2019 році була впроваджена система вимірювання і керування досвідом співробітників ПУМБ.
Що це дало? Було визначено 5 загальнобанківських фокусів та реалізовано більше 600 командних ініціатив на різних рівнях, показник eNPS збільшився на 12%, показники залученості, задоволеності, лояльності зросли кожен на 5%, плинність кадрів зменшилась на 5%, прибуток на 1 співробітника зріс на 5%, показник річного прибутку перевиконаний на 21% – отриманий рекордний за всю історію банку прибуток – 2,6 млрд грн.
Як це було досягнуто? Завдяки системній роботі щодо замірів та досліджень, залученості ТОП-менеджменту на чолі з CEO, побудові багатоканальної системи комунікацій, зміні формату та культури зворотного зв’язку та трирівневій системі реалізації ініціатив. Проте головна складова успіху проєкту – залучення у реалізацію самих співробітників! Так, у великому щорічному опитуванні (провайдер – Hudson) взяли участь 89% співробітників. Під час реалізації ініціатив додатково у 16 кількісних опитуваннях колеги надіслали 12 тисяч анкет та 8800 відкритих коментарів.
Як це змінило корпоративну культуру? Відкритий чесний діалог «керівникспівробітник» став невід’ємною частиною нашої взаємодії. Вчорашні детрактори перетворилися на сьогоднішніх драйверів змін. У колег з’явилась довіра та проактивна позиція замість пасивності та побоювань. У людей підвищився рівень персональної відповідальності за спільний результат. Тепер наші співробітники мислять категоріями віри у свій внесок та вневненості у роботодавці: «Мій голос впливає!», «Мене чують і цінуюють!», «Я змінюю свою компанію на краще!», «Я готовий драйвити з цією командою!», «Я рекомендую ПУМБ як відмінне місце роботи!».



Назва компанії: Національний банк України

Назва проекту: Обирати свій простір. Гнучкі підходи до remote work в центробанку

Автори проекту: Керівник проекту - Вячеслав Апарін, начальник управління оцінки та мотивації персоналу Департаменту персоналу; Лідер проекту - Ольга Прохоренко, директор Департаменту персоналу; Спонсор проекту - Роман Борисенко, заступник Голови НБУ.

Анонс проекту:

HR стратегія Національного банку на 2018-2020 роки передбачає впровадження сучасних індивідуально-орієнтованих інструментів управління персоналом, які базуються на потребах наших працівників.
У 2019 році ми провели дослідження потреб цільових груп наших кандидатів та працівників та вже тоді зрозуміли важливість гнучких підходів до організації роботи, в тому числі, надання можливості працювати віддалено.
На початку 2020 року ми впровадили систему сукупної винагороди Total Rewards та зробили акценти на створенні і розвитку програм для підтримки Work-life balance всередині НБУ.
Однією з таких програм був пілотний проєкт з віддаленої роботи, який ми достроково масштабували на всю організацію в умовах карантину. Ґрунтовна підготовка дозволила швидко перевести велику кількість працівників на віддалену роботу без втрати продуктивності. Досвід та практики, напрацьовані за час пілотного проєкту, дозволили нам це зробити системно та завчасно. Ми підготували та забезпечили керівників і працівників інструментами для адаптації до нового формату (спеціалізовані тренінги, комунікаційне супроводження, автоматизація обліку днів віддаленої роботи та багато іншого).
Інструмент виявився настільки затребуваний, що ми і надалі пропонуватимемо своїм працівникам працювати віддалено до 10 днів на місяць як важливий елемент нашого компенсаційного пакету та пропозиції роботодавця.



Назва компанії: Маріупольська міська рада

Назва проекту: Створення системи навчання для муніципалітетів. Програма МРА (Master’s of Public Administration)

Автори проекту: Маріупольська міська рада

Анонс проекту:

У муніципальній сфері існує дефіцит управлінців, в наявності кадровий голод. На сьогоднішній день в Україні немає освітніх програм, які могли б готувати ефективних керівників в містах. І це є серйозною проблемою на шляху до створення нової якості життя для городян.
З огляду на запит на високопрофесійний кадровий склад муніципалітетів, у вересні 2019 року в м Маріуполь на базі Донецького державного університету управління створена спеціальна 2-х річна освітня програма МРА (Master’s of Public Administration), що об’єднала 5 муніципалітетів Маріуполя, Запоріжжя, Кривого Рогу, Авдіївки і Покровська (30 осіб – керівники основних функцій і комунальних підприємств міста). Програма створювалася за участю експертів в області міського управління.та є унікальною для України (не має аналогів). Завдяки колаборації в роботі кращих експертів з державного та місцевого управління, програма являє собою готовий навчальний продукт, що може бути масштабований по Україні (з мінімальними змінами або без змін).
Протягом програми навчання учасники розробляють і впроваджують на практиці найбільш акутальні для кожного міста проекти, замовниками яких виступають мери цих міст. Проекти, спрямовані на підвищення якості послуг, сервісів, поліпшення якості життя городян, які за підсумками презентуються, як замовнику, так і громаді міста. Наприклад, такі як
• «Реновація індустріальних просторів міста»
• «Модернізація систем водовідведення та очищення стоків»
• «Забезпечення поливу зелених зон з використанням альтернативних джерел»
• «Впровадження електронного квитка» та інші.
Теми проектів учасників програми МРА унікальні і сформульовані на основі потреб і запитів громади.
В результаті міста Східної України зможуть впровадити унікальні проекти, спрямовані на перспективний розвиток, і, найголовніше, підвищити якість життя для своїх громадян.



Назва компанії: Лантманнен Акса

Назва проекту: Еволюція культури Lantmannen

Автори проекту: Igor Chervak CEO and Iryna Pronina HR&Legal director

Анонс проекту:

На початку 2020 року перед компанією постала дуже амбітна ціль по прибутку. Ми проаналізували ситуацію всередині та зрозуміли, що якщо рухатимемося тими самими шляхами, то збільшення операційного прибутку на нам не досягти – необхідна суцільна трансформація підходу до роботи співробітників та оптимізація бізнес процесів.

За пів року ми створити динамічну культуру постійного розвитку та особистої ефективності кожного! Нам вдалося повністю оновити наші цінності, формат роботи та перейти до горизонтальної структури управління, яка дала можливість швидкого розвитку і ефективності.

В результаті проект допоміг бізнесу вийти на новий рекордний показник по прибутковості. Компанія перейшла на зовсім новий якісний рівень з впровадження нових ідей та запуску проектів. Економія від нових проектів покращення склала більше 1 500 000 грн. Наші співробітники стали більш свідомими та результативними. Вони отримали усі можливості для особистого зростання та горизонтального розвитку в середині компанії.



Назва компанії: АТ «Креді Агріколь Банк»

Назва проекту: «АГРО ШКОЛА» – центр агроінтелекту

Автори проекту: Автори ідеї та команда реалізації проекту: Наталія Порвіна, Керівник Департаменту підтримки агробізнесу Ігор Гуржій, Керівник Управління агроекспертизи Бізнес-спонсори: Олена Урусова, Директор з персоналу Лариса Бондарєва, Заступник Голови Правління

Анонс проекту:

«Агро школа» – це навчальний проект, спрямований покращити рівень обслуговування клієнтів через розширення агроекспертизи та поглиблення знань фахівців банку у сфері агробізнесу.
Проект охоплює усі регіони та підрозділи банку. Заняття школи стартували в липні 2018 року. Зараз триває відбір на третю хвилю навчання. Спікерами виступають агроексперти та агроаналітики банку, а також менеджмент провідних агрокомпаній, авторитетні експерти агроринку.
Ідея – навчити співробітників банку думати як аграрій, аналізувати як аграрій, планувати як аграрій.
Курс складається із шести модулів (тривалість по три дні – 50% теорія / 50% практика): посівна кампанія та основні витратні матеріали; технологія вирощування основних сільськогосподарських культур; збір врожаю, реалізація сільськогосподарської продукції, трейдинг, логістика; тваринництво та біобезпека; переробка сільськогосподарської продукції; агроаналіз.
Учасники «Агро школи» окрім теоретичних знань, отримують практичний досвід під час візитів на агропідприємства для кращого розуміння потреб клієнтів банку і прогнозування результатів їхньої діяльності. Вони мають змогу побачити безпосередньо процес агровиробництва та долучитися до цього процесу – оцінити умови вегетації рослин, розрахувати потенційний врожай сільгоспкультур тощо.
По завершенню «Агро школи» учасники проходять фінальне тестування та вирішують бізнес-кейс. За результатами навчання отримують сертифікати.
За період реалізації проекту 49 співробітників банку вже отримали унікальні теоретичні знання та практичні навички з особливостей функціонування різних напрямків агробізнесу.
Щороку кількість заявок на навчання в «Агро школі» зростає. Серед бажаючих не лише співробітники банку, а й наші клієнти та партнери.



Назва компанії: Kernel

Назва проекту: Employee Data Center

Автори проекту: Кульчицька Наталя – Керівник Департаменту персоналу Богданова Руслана – HR бізнес-партнер виробничих активів Караваєва Тетяна - HR бізнес-партнер Управляючої компанії Дмитрук Ілона - HR бізнес-партнер Агробізнесу Ботвінкіна Марія – Керівник ІТ-проектів організаційного розвитку та HR Баглай Марина – Менеджер з організаційного розвитку

Анонс проекту:

Employee Data Center – це щоденний помічник для наших співробітників. Створити запит, отримати HR або адміністративні сервіси в єдиному вікні. Жодних зайвих рухів. Один клік і все готово. Employee Data Center – швидко, просто і зручно!



Назва компанії: Золотий Вік

Назва проекту: Категоризація персоналу

Автори проекту: Департамент персоналу Компанії

Анонс проекту:

Проект «Категоризація персоналу» являє собою, комплекс заходів направлених на особовий розвиток працівників, утримання кращих кадрів, формування справедливої фінансової мотивації, зростання корпоративної культури та підвищення показників продажів мережі.



Назва компанії: Eldorado

Назва проекту: ПОМОЖИ ТОБІ БОТ

Автори проекту: Наталія Бабич – начальник відділу підбору та адаптації персоналу, Сергій Береснев – директор департаменту по роботі з персоналом

Анонс проекту:

Дев’ять місяців напруженої роботи, десятки мозкових штурмів, сотні редакцій і тисячі правок. Поки на світ не з’явився найдружелюбніший і безвідмовний онлайн-асистент для персоналу компанії Eldorado.
ELDORADO
Staff
Assistant
Звернення до HR стали доступні 24/7. Тепер можна зробити запит про залишок днів щорічної відпустки та оформити її в суботу ввечері. Оформити відрядження . Замовити довідку про доходи та з місяця роботи. Завантажити свій розрахунковий лист. Знайти контакти колег. Дізнатися та призначити навчання собі та своїм підлеглим. Скачати книгу та отримати корисну пораду. Все це і не тільки ELSA зробить за декілька кліків. І повірте, вона насправді знає, хто є робітником Eldorado, а хто ні. Тому конфіденційна інформація буде збережена стовідсотково!
ELSA позбавляє працівників від зайвих дій і звільняє працівників HR від паперової рутини. Вона зберігає невеличкий дубовий гай на рік та знижує кількість помилок у роботі.
А потенційних кандидатів ELSA познайомить із життям та новинами Компанії та допоможе знайти підходящу для себе роботу в Eldorado.
Знайомтесь із проектом «ПОМОЖИ ТОБІ БОТ», знайомтесь із ELSA, відпочивайте, поки вона працює.



Назва компанії: Альфа-Банк

Назва проекту: «Кейс на мільйон. Трансформація корпоративної культури об’єднаного банку»

Автори проекту: HR команда та співробітники об’єднаної команди Альфа-Банку Україна та Укрсоцбанку

Анонс проекту:

У 2016 році відбулася наймасштабніша подія фінансового, та зокрема банківського, сектору України. У результаті угоди між холдинговою компанією ABH Holdings S.A. (ABHH) та банківською групою UniCredit Group розпочалося злиття двох великих фінустанов – Альфа-Банку Україна та Укрсоцбанку.

Об’єднання стосувалося не лише активів банків, яке призвело до утворення одного з найсильніших гравців на ринку країни, а й двох великих корпоративних культур. І це теж стало надзвичайно вагомим проєктом, адже кожен з колективів мав власну історію, власні цінності, працював з окремим технічним забезпеченням та за власними процесами.

Перед керівництвом об’єднаного банку стояв виклик – провести інтеграцію двох банків, без втрати долі ринку та лідерських позицій. Це було можливо лише за умови утворення найсильнішої команди. Задля досягнення такої мети народився проєкт зі створення єдиної корпоративної культури.

На першому етапі ми сформували нові цінності об’єднаного банку, які були близькі та зрозумілі об’єднаній команді. Знаково, що процес каскадування цінностей на всі рівні, було проведено за участі топменеджменту, який виступив у новій для себе ролі тренерів та особисто розповідав про нові основи корпкультури.

Після успішної імплементації цінностей ми перейшли до наступного етапу – розвиток компанії та впровадження системи компетенцій для усіх співробітників, яка була успішно інтегрована в кожен з етапів управління персоналом.

Але й цього нам було замало , адже ми – це команда амбітних гравців, яка прагне стати не лише фінансовим лідером ринку, а й кращим роботодавцем України. Основою для цього є наша ціннісна пропозиція роботодавця, яка була сформована як фінальний етап трансформації корпоративної культури.

Про наші успіхи та бар’єри на шляху до роботи на мільйон ви дізнаєтесь вже 1 жовтня на Кейс-конференції «Інновації, тренди та кращі HR-рішення 2020».



Назва компанії: Агропросперіс

Назва проекту: Франчайзингова модель в агровиробництві (Агропросперіс Франшиза)

Автори проекту: Артем Меньшов, Ольга Макара, Ганна Горбань, Людмила Горова

Анонс проекту:

Ми завжди думаємо на кілька років вперед про те, яким буде сільськогосподарський бізнес та завжди орієнтуємося на світові практики.
Український агроринок змінився – збільшилася кількість стабільно працюючих фермерських господарств.
Вивчаючи світовий досвід, ми розуміємо, що майбутнє за фермерами, а не за великими холдингами, оскільки в сільському господарстві важливо мати можливість швидко приймати рішення та зменшувати витрати (гнучкість у фермера), і в цьому фермери – є більш ефективними.
Суть проекту «АП Франшиза» полягає по-перше – щоб додати ще одну схему управління до вже існуючого переліку та мати можливість гнучко обирати певну схему, в залежності від цілей. З новими підприємствами та командами холдингова модель більш ефективніша, а для досвідчених та успішних генеральних директорів, які готові до росту та нового рівня самостійності та відповідальності – пропонуємо співпрацю за франчайзинговою моделлю, тим самим вирішуємо питання підвищення рівня їх залученості та мотивації!
по-друге – у виявленні слабких місць інших ланок бізнесу ГК Агропросперіс та їх подоланні;
по-третє – у підвищенні мотивації співробітників для досягнення завдяки цьому кращих результатів;
Розробка різних моделей управління під рівень зрілості компанії та топ-команди!
Головною ідеєю проекту є те, що співробітники, стаючи інвесторами, по-перше, ризикують своїми здобутками, по-друге, починають відноситися до підприємств як до частково власних, по-третє, стають більш вільними у прийнятті рішень, але у той же час – більш відповідальними за прийняті рішення. Вони розуміють прямий вплив своїх рішень на рівень їхніх інвестицій та доходів.



Назва компанії: VARUS

Назва проекту: Корпоративний бот VARUS people

Автори проекту: HRD Безлєпкіна Ірина Георгіївна Керівник відділу з оцінки та компетенцій Ластовська Наталія Андріївна

Анонс проекту:

Оскільки лінійний персонал магазинів не має персональних робочих місць, нам був потрібен канал комунікації, який би дозволив передавати інформацію безпосередньо, уникаючи трансляції помилок.
Таким каналом комунікації ми обрали вайбер-бот, тому що телефон є у всіх, вайбер є у більшості співробітників, він має легкий знайомий інтерфейс, його не потрібно додатково встановлювати та є доступ 24/7.
Ми вирішили зробити бот власними силами за допомогою департамента IT, тому що це дозволяє нам бути гнучкими, оперативно змінювати інформацію в боті, додавати функціонал, реалізовувати там всі наші забаганки та синхронізувати з іншими ПК. І, звісно, це дозволяє нам дуже зекономити на розробці.
Зараз в боті майже 7 тисяч підписників, які добровільно підключилися до бота, які користуються ним перш за все тому, що це зручно.
Бот став каналом комунікації не тільки для співробітників офісу та магазинів, а ще й для кандидатів, новачків та колишніх співробітників.
Основні результати реалізації бота:
• Передаємо інформацію з офіса до лінійного персоналу безпосередньо, уникаючи трансляції помилок.
• Скоротили швидкість інформування персоналу з 1 дня до 1 хвилини.
• Забезпечили доступ 24/7 до контактної бази співробітників мережі, дашбордів, даних про товар в боті та іншої необхідної в роботі інформації.
• Підвищили рівень eNPS у 3,3 рази
• Зменшили плинність новачків у 3 рази
• Підвищили рівень обізнаності співробітників о новинах компанії, залучили до корпоративного життя.



Назва компанії: Intellias

Назва проекту: Людяне EVP як ДНК компанії

Автори проекту: Михайло Пузраков, СОО та співзасновник компанії, Роман Гапачило, VP Malent Management, Ольга Дюжева, Sr. Director, Employee Experience, Оксана Чивуріна, Talent Marketing Manager, Марина Плохотнюк, Employer Branding Coordinator

Анонс проекту:

Проєкт з розробки та запуску EVP (ціннісної пропозиції роботодавця) в основі якого стоїть людяність.
Ми в Intellias добре знаємо, що важливо для наших колег. Людяність – основа нашої компанії. І вона залишається незмінною, хоч як швидко ми б не зростали. Для нас важлива увага до особистості, а не так-треба-процесів. Ми починаємо день не зі статусу, а з “Доброго ранку”. Програмуємо різними мовами, але лишаємося – на одній хвилі.
Це не просто красиві слова. Це слова наших спеціалістів, коли вони розповідають, як це — працювати в Intellias.
Завданням цього проєкту було відобразити людяність і все найцінніше в Intellias, як роботодавці, в емоційно-влучному, правдивому та унікальному EVP.
Особливості цього проекту:
1) Наше EVP – це не маркетинг, а ДНК компанії. Воно виконує роль не лише диференціатора на ринку, але й фіксатора культури, яку компанія хоче зберегти в умовах швидкого зростання бізнесу.
2) Проєкт реалізовувався із залученням власників компанії.
3) Розробка EVP ґрунтувалася на глибинних дослідженнях цільової аудиторії і супроводжувалася постійною верифікацією.
4) Ми створили відверте, ефективне та унікальне EVP, в якому на першому місці людина і її професія (без корпоративних штампів та базвордів на кшталт human-centric, people-driven і тд).
5) Запуск EVP відбувся через віральне відео-маніфест на тему людяності та людських цінностей, яке стосується кожної людини, що працює в ІТ.
6) Ми почали інтеграцію EVP в усі бізнес-процеси компанії.



Назва компанії: JTI

Назва проекту: Join the Idea – Join JTI!

Автори проекту: Лакштанова Ганна – Менеджер з корпоративних комунікацій Фотченко Станіслав – Менеджер з навчання та розвитку Пильнєва Світлана – Менеджер з компенсацій, пільг та кадрового адміністрування

Анонс проекту:

Автоматизація HR-процесів для швидкої адаптації новачків компанії та розвантаження HR-спеціалістів за допомогою сучасних Digital інструментів. Проект «Join the Idea – Join JTI» поєднує 2 інструменти: Digital платформу для новачків ABC “Always Be Curious” та чат-бот WhatBot. Платформа ABC “Always Be Curious”: єдиний ресурс з усією необхідною інформацією для новачків на період адаптації в компанії. Чат-бот WhatBot: чат-бот, який відповідає на найбільш поширені запитання працівників до спеціалістів HR відділу. Унікальність обох проектів полягає в тому, що це повністю внутрішньо-створені інструменти, які стали результатом крос функціональної роботи трьох відділів компанії: Відділу персоналу, Корпоративних комунікацій та ІТ. Загальні результати проекту: зростання рівня залученості працівників до 91% (+5% vs. 2018 р.), зниження показника плинності кадрів до 9.3% (-1.5 в.п. vs. 2018 р.), поліпшення оцінки новачками процесу онбордингу до 4.97 з 5 (+1.1 в.п. vs. 2018 р.) та скорочення витрат на персонал, а також розвантаження HR-спеціалістів.



Назва компанії: Генезис

Назва проекту: Genesis Marketing Week

Автори проекту: Олексій Ніщик – Head of Education; Вікторія Домська – SMM Manager; Євгенія Касакова – Employer Brand Specialist; Анастасія Овчаренко – Employer Brand Manager

Анонс проекту:

Genesis — це понад 1500 осіб в 5 країнах, які створюють продукти для 200 мільйонів користувачів щомісяця. Генезис — найбільш навантажена IT-компанія в країні і один з найбільших партнерів Facebook, Google, Snapchat і Apple з CEE. Це компанія повного циклу, де немає замовників, ми самі створюємо всі свої проекти від ідеї і перших нарисів до реалізації та отримання кращих позицій на ринку або в своїй ніші.
На премії хочемо поділитися досвідом першої кросплатформенної освітньої онлайн-програми — Genesis Marketing Week, завдяки якій учасники поспілкувались з спеціалістами різних рівнів: від Junior до СМО, різних напрямків диджитал-маркетингу, у різних форматах.
В Genesis ми ділимося знаннями, бо розуміємо потребу розвивати ринок продуктового IT в Україні. За допомогою таких заходів, як Marketing Week, ми також хочемо показати, що IT-компанія — це не тільки розробка і написання коду, а й аналітика, маркетинг, монетизація, дизайн та інші напрямки.



Назва компанії: EPAM Systems

Назва проекту: Розвиток молодих ІТ-талантів на базі pro bono проєктів

Автори проекту: Resource Development Team Ukraine

Анонс проекту:

EPAM Systems – провідний світовий постачальник IT-рішень, представлений у понад 25 країнах світу. Одним із пріоритетів компанії є освітні ініціативи, які дають можливість талановитій молоді розвинути власний потенціал та опанувати актуальні для індустрії навички. Протягом навчання слухачі не тільки вивчають теорію, але й приділяють величезну увагу практиці під керівництвом досвідчених менторів-експертів компанії. Але формат воркшопів часто не дає бажаного ефекту, тому понад 7 років тому у компанії ЕРАМ було запроваджено практику створення цифрових проєктів для благодійних некомерційних організацій, міжнародних та локальних інтитуцій. Наразі фахівці компанії та студенти освітніх програм EPAM University на волонтерських засадах співпрацюють з OOH, Unisef, фондом Кличко та реалізують шість благодійних проєктів різної направленості.
Це win-win стратегія з трьох складових: значний внесок у життя громад, розвиток відчуття соціальної відповідальності у молоді та розкриття потенціалу талановитих початківців.
Багато хто з молодих спеціалістів потрапляє до своєрідного замкненого кола – «немає досвіду – немає роботи, немає роботи – немає досвіду». І ця проблема актуальна не лише для України. Участь у благодійних проектах ЕРАМ дає можливість новачкам в IT набути досвід роботи на реальних проектах та створити власне портфоліо ще під час навчання.
Щороку у благодійних проєктах беруть участь понад 1000 молодих спеціалістів.
З 2019 року проєкти вийшли на міжнародний рівень – до команд долучилися студенти з Польші та Угорщини.