Назва компанії: Samsung

Назва проекту: Гейміфікація – додавання ігрових елементів у процес навчання для покращення професійних навичок

Автори проекту: Дмитро Савочкін, керівник HR-підрозділу Samsung R&D

Анонс проекту:

Високі стандарти компанії Samsung вимагають від співробітників R&D центрів найкращих навичок програмування. Проект Гейміфікація – це спеціальна програма навчання алгоритмічної грамотності, вміння писати якісний код. Це – ігрова механіка, яка використовується для залучення інженерів у програму навчань та тренувань. Гейміфікація – це діджитал «квест» для співробітників.



Назва компанії: Danone

Назва проекту: Навчальний марафон CAMPUS

Автори проекту: Команда із залучення, навчання і розвитку талантів Данон

Анонс проекту:

В часи, коли інновації керують світом і розвиток є невід’ємною складовою прогресу, працівники компанії є більш вимогливими до навчання, отримуючи знання з різноманітних джерел інформації. Як у таких умовах зробити навчання цікавим та ефективним, відповідаючи викликам, які перед працівниками ставить бізнес?
Вирішенням даного питання є реалізація проекту «Навчальний марафон CAMPUS» – це триденний марафон з навчання, в якому беруть участь більше 300 співробітників компанії.
10 навчальних програм, більше 8 діджитал активностей, 9 запрошених українських та міжнародних спікерів і тренерів, 104 насичених години навчання і безліч позитивних емоцій – це результат щорічної реалізації проекту, яким ми пишаємося.
Щоразу, організовуючи Навчальний марафон, ми намагаємося реалізувати інноваційні ідеї та кращі світові практики. Які дії передують досягненню поставлених цілей, ви дізнаєтесь далі.



Назва компанії: DataArt

Назва проекту: Skillotron

Автори проекту: Даніель Лур’є, головний редактор, DataArt; Денис Циплаков, Solution Architect, DataArt; Анна Великоіваненко, Employer Brand Manager, DataArt

Анонс проекту:

Skillotron — мультитул, побудований на ідеї гейміфікації найважливіших HR-завдань: підвищення впізнаваності бренда роботодавця та ефективності реклами вакансій, автоматизації оцінки знань співробітників і створення креативних приводів для корпоративних подій.
Так, IT-фахівці, серед яких ми хочемо стати більш відомими, знайомляться з DataArt, граючи у тематичний онлайн-квіз. Наші колеги підтверджують свої навички без офіціозу та бюрократії, зайшовши зі свого робочого комп’ютера на Skillotron. Співробітникам подобається, що, наприклад, на честь запуску нового розділу Geek Culture на Skillotron у них з’явився привід прийти на роботу в улюбленій гіковській футболці та проходити вікторини про комікси, комп’ютерні ігри, настілки тощо.
Технічно Skillotron є ігровою онлайн-платформою для IT-фахівців, побудованою на основі багаторівневої вікторини. На ній можна абсолютно безкоштовно перевірити свій рівень володіння технологіями, поставити запитання та порівняти свої досягнення з результатами інших учасників. Питання у Skillotron розбиті на 20+ категорій і декілька десятків підкатегорій: від мов програмування до технологій проектного управління та історії IT. База Skillotron наразі містить понад 2800 питань, створених IT-фахівцями з усього світу.
Платформа була запущена спільно HR і продуктовими підрозділами DataArt у серпні 2017 року, активно просувалася на ринках праці у Східній Європі в 2018-2019 роках і за цей час об’єднала понад 70 тисяч користувачів зі 102 країн.



Назва компанії: Roche

Назва проекту: Roche Transformation Journey

Автори проекту: Глобальний проект

Анонс проекту:

Представляємо глобальний проект Рош щодо масштабної трансформації всіх сфер діяльності компанії: організаційної структури, принципів взаємодії, нового бачення ролі лідера та основних принципів управління; зміни принципів постановки цілей та оцінки результатів (performance management); трансформації корпоративної культури; нової парадигми сприйняття та розвитку кар’єри; інноваційного підходу до розвитку персоналу, особливо нових компетенцій.



Назва компанії: Інтерпайп

Назва проекту: Майстерність без меж

Автори проекту: Мік’єлан Андреа, операційний директор ІНТЕРПАЙП СТАЛІ

Анонс проекту:

На ІНТЕРПАЙП СТАЛІ було розроблено унікальну програму горизонтального розвитку персоналу. Співробітники заводу беруть участь у запуску нових дільниць і ліній по всьому світу. Й набувають не лише незабутніх вражень, але й нового рівня професійних навичок та знання англійської мови.
ІНТЕРПАЙП СТАЛЬ запустили з нуля усього сім років тому. Його співробітників навчали на базі кращих світових практик і вони мають чим поділитись із колегами. Тому італійська компанія Danielі, яка є світовим лідером з інжинірингу та будівництва металургійного обладнання, залучає дніпровських фахівців до запуску нових ліній. Все це у рамках унікального проекту, ініційованого українською компанією для розвитку та мотивації своїх співробітників.
Відрядження на металургійні виробництва в інших країнах – це гарний досвід для інженерів та фахівців-металургів. Адже вони розширили свої знання, розвили навички роботи у команді, ознайомилися з іншими культурами.
За рік більш ніж 30 співробітників заводу взяли участь у програмі. Вони виступили експертами на металургійних підприємствах у Хорватії, Мексиці, Туреччині, В’єтнамі, Бангладеш, Індії та Казахстані. На етапі переговорів – співробітництво з США та Китаєм.
Для співробітників ІНТЕРПАЙП СТАЛІ – це безцінний міжнародний досвід та можливість побачити світ (при цьому не у відпустці чи виконуючи низькокваліфіковану роботу «на заробітках», а як затребувані та цінні консультанти-професіонали). Це також професійне зростання співробітників, їхній особистий розвиток, а отже, і підвищення ступеня усвідомленості та відповідальності, плюс – високий ступінь мотивації.
Компанія Danielі, з якою співпрацюємо у рамках проекту, виконала його аналіз. Експерти Danielі високо оцінюють рівень українських технічних фахівців. Це дозволяє ІНТЕРПАЙП СТАЛІ збільшувати кількість відряджень за кордон й отримувати більший обсяг робіт.
Набутий міжнародний досвід фахівці успішно застосовують тут, на сучасному українському виробництві.



Назва компанії: JYSK

Назва проекту: Навчальна онлайн-система MYLEARN

Автори проекту: JYSK Nordic Learning & Development Team

Анонс проекту:

Ми хотіли створити мобільну навчальну систему, яка відповідатиме потребам нашого динамічного бізнесу та потребам наших працівників. Ми мали на меті забезпечити, щоб кожен працівник був експертом з товарів для сну та дому, щоб перевершувати очікування наших покупців. І зробити навчання, яке буде доступним кожному, в будь-який час, у будь-якому місці, з будь-якого гаджета, – а ще воно має бути цікавим та веселим!
Ми створили новий формат навчання, що містить інтерактивні тренінги, де працівник, відповідаючи на запитання вікторини, спілкуючись з віртуальними покупцями, граючи в ігри та отримуючи зворотний зв’язок від віртуального ментора, підвищує свій рівень знань, аби надавати нашим покупцям найкращий сервіс.
Кожен онлайн-тренінг підкріплюється матеріалами для практичного тренінгу, який має на меті закріпити пройдений матеріал та допомогти керівнику визначити наступні зони розвитку свого працівника.
Ми створили формат навчання, який не треба змушувати виконувати, адже навчатись, граючи на будь-якому пристрої, це так само легко, як зробити гарне селфі!



Назва компанії: softserve

Назва проекту: Успішний старт кар’єри в ІТ

Автори проекту: SoftServe, Inc.

Анонс проекту:

Головним завданням проекту є збільшення кількості та якості кваліфікованих молодших фахівців на ринку ІТ та їхнє залучення в компанію шляхом зацікавлення та навчання різних цільових аудиторій.
Проект має комплексний підхід до проблематики: від просвітництва серед школярів, студентів та IT-початківців через створення освітніх програм в університетах; роботу власної SoftServe IT Academy та корпоративних навчальних рішень до постійного навчання і професійного розвитку працівників у компанії.
Для того, аби зацікавити школярів, студентів ІТ та ІТ-початківців професією, SoftServe проводить уроки програмування у школах та профорієнтаційні зустрічі, екскурсії для школярів та студентів до офісів компанії, бере участь у Днях кар’єри та ярмарках вакансій для студентів. На базі університетів компанія готує потенційних кандидатів до курсів SoftServe IT Academy.
Аби дати змогу студентам упродовж навчання в університеті отримати актуальні знання з найсучасніших ІТ-дисциплін, SoftServe на платформі ІТ-кластерів та у тісній співпраці з іншими компаніями долучається до розробки та запуску нових університетських навчальних програм і фінансує відкриття технологічних лабораторій при університетах.
Для набуття першого практичного досвіду випускникам ВНЗ, початківцям в IT SoftServe створила IT Academy в 3 країнах та запускає 3-місячні інкубатори (стипендійна програма) з метою подальшого працевлаштування в компанії.
За результатами проекту SoftServe y 2018 р. став першим місцем роботи для 1148 новачків рівня junior, яких було прийнято в компанію (+59,7% порівняно з 2017 р., та найвищий показник на ринку ІТ в Україні). З 2005 року ІТ Академія має 10 158 випускників, 70% з яких працюють в SoftServe, 30% – в інших ІТ-компаніях.



Назва компанії: Coca-Cola HBC Ukraine Armenia Moldova

Назва проекту: Feel the Brand Inside

Автори проекту: Генеральний Директор, Директор по персоналу

Анонс проекту:

Feel the Brand Inside – комплексний проект проект, який направлений на посилення Бренду Роботодавця Coca-Cola HBC.
Coca-Cola HBC Ukraine Armenia Moldova прагне системно розвивати Бренд Компаніїї, як Роботодавця, щоб сформувати надійний пул фахівців зі схожими цінностями, які мріють працювати в нашій команді. Проаналізувавши сприйняття бренду, визначивши EVP та визначивши канали комунікації, залучати і наймати співробітників стає легше та приємніше. Адже якщо їм подобається продукт та робота, то вони самостійно розкажуть вам про це, а іноді і в Facebook.
«People come first!» – девіз компанії та стимул в напрямку дослідження внутрішнього іміджу для визначення сильних сторін та драйверів успіху Компанії. Культура Амбассадорів компанії сприяє новим спільним досягненням і перемогам, дбає про краще майбутнє для кожного з нас . Компанія розуміє, що варто досліджувати лояльність співробітників, яка зможе підвищити ефективність бізнесу.
Ми пропонуємо різноманітні ролі людям, які поділяють наші переконання та готові до виклику, з місцевими та глобальними можливостями у нагородженні та різноманітними ролями. Якщо ви хочете робити щось, що любите, з такими людьми, як ви, приєднуйтесь до сім’ї!



Назва компанії: Develor

Назва проекту: Всі. Свої: унікальний клієнтський досвід

Автори проекту: DEVELOR UKRAINE, Всі. Свої

Анонс проекту:

«Всі. Свої: унікальний клієнтський досвід» – це спільний проект консалтингової компанії DEVELOR UKRAINE та ритейл-магазину Всі. Свої.
Суть проекту полягає у розробці та впровадженні комплексної стійкої системи забезпечення клієнтського досвіду. Системність підходу до розробки, імплементації та підтримки призвела до досягнення бізнес-результатів та Behaviour Change.
Реалізація проходила у 4 етапи:
• Діагностика та Залучення
• Спільнотворення та Розробка
• Навчання та Оцінка
• Підтримка та Моніторинг
Унікальність проекту полягає у розробці стандартів сервісу виключно для Всі. Свої, враховуючи специфіку та бачення компанії. Це було здійснено за повного залучення цільової аудиторії проекту.



Назва компанії: Domino’s Pizza

Назва проекту: Domino’s Business School

Автори проекту: Бойко Алла, HRD Domino’s Pizza Ukraine

Анонс проекту:

Нове покоління української молоді докорінно відрізняється від попередників. До того ж можливості, що відкрились із впровадженням безвізового режиму, ускладнили роботу не тільки для українського роботодавця, а й для держави в цілому. Вдихнувши на повні груди, молодь почала від’їжджати на заробітки за кордон, щоб навчатися, заробляти гроші та побачити світ. Команда Domino’s Україна зрозуміла цю проблему як курс на зміни. Час, коли можна було вимагати від молоді змінюватись, минув. Сьогодні бізнес має швидко трансформуватись, щоб залучати молодь у свої компанії, давати можливість розвиватись та зростати, реалізуючи свій потенціал в Україні. Тим самим ми уповільнимо відтік молоді з держави.
У реалізації програми Domino’s Business School нам допомогла культура коучингу, що стала частиною нашої корпоративної культури не тільки на папері, а й на практиці на всіх рівнях. Ми будуємо бізнес у турбулентні часи, тому вимушені діяти в умовах невизначеності та постійних змін. Це вимагає від персоналу постійного розвитку, якому сприяє наш проект Domino’s Business School та впроваджена культура коучингу на всіх рівнях.



Назва компанії: Smart Solutions

Назва проекту: Smart Academy

Автори проекту: Наталія Дворська, керівник департаменту пошуку та підбору персоналу

Анонс проекту:

Бізнес поставив амбіційні цілі щодо зростання. У HR-аутсорсингу ресурсом з високим потенціалом є люди. Але молоді рекрутери, набувши знань та досвіду в агенції, йдуть далі. І наше завдання – ефективно і швидко навчати та утримувати.
Система передачі знань стала вирішенням усіх завдань. Але не все виявилось так просто. Ми стикнулись із опором та були змушені змінювати корпоративну культуру. Так з’явилась функція HR.
Ми створили матрицю знань, потенціалу й ризику, впровадили систему оцінки персоналу та індивідуальні плани розвитку, де кожен мав навчати та навчатись.
Ми досягнули своєї мети. Smart Solutions 3 роки поспіль у рейтингу бізнесів Європи, що динамічно зростають. Ми подвоїли показники ефективності й сьогодні повертаємо інвестиції в рекрутера значно швидше та довше. Команда рекрутменту зросла в рази. Створено нові відділи та напрямки.
Внутрішня система навчання переросла в комерційний проект Smart Academy. http://academy.smart-hr.com.ua/
Чи йдуть від нас рекрутери?
– Так, як із будь-якої компанії. Але вони лишаються учасниками Smart Academy та адвокатами нашого бренда.



Назва компанії: moneyveo

Назва проекту: Екосистема EVP moneyveo – зробимо задоволеним і успішним кожного співробітника

Автори проекту: Олена Андронікова, генеральний директор; Вікторія Золотаревська, директор з персоналу; Олена Сорокіна, заступник директора з персоналу

Анонс проекту:

moneyveo — засновник і лідер онлайн-мікрокредитування в Україні з 2013 р.
Мета проекту: залучення в команду кращих фахівців, створення умов для їхньої швидкої адаптації, навчання і кар’єрного зростання співробітників, досягнення високого рівня задоволеності і залученості, допомогти команді досягати професійних успіхів разом з moneyveo.
Термін реалізації — з 2017 року до сьогодні.
В екосистемі EVP moneyveo є напрямки – розвиток та навчання, проекти КСВ, система мотивації, кар’єрне зростання, компенсації та пільги, внутрішні комунікації.
Результати проекту (2017-2019 рр.):
– зросли показники залученості з 61 до 80% та задоволеності з 80 до 90%;
– 40% вакансій закриваємо внутрішнім резервом;
– 30% вакансій закриваємо за рахунок рекомендацій;
– плинність зменшилась з 39 до 18% (план 2019 р.);
– 99% новачків проходять випробувальний термін;
– зросла кількість відгуків на 1 вакансію з 18 до 40;
– eNPS зріс з 36 до 60%;
– 32% співробітників зросли кар’єрно у 2018 р.
Ключові фактори успіху:
– одночасний запуск компонентів системи з різними активностями – задовольняє потреби співробітників;
– співпраця крос-команд;
– відсутність адміністративних важелів;
– постійна трансформація системи – A/B тестування, зворотний зв’язок від команди.
Нагороди компанії:
2017 — «Бренд року»;
2018 — золота медаль «Кращий сервіс онлайн-кредитування», «Бренд року», «Вибір року», «Зірка якості», «Лідер року».



Назва компанії: SkyUp

Назва проекту: SkyTeam: nothing is impossible with U

Автори проекту: Аліна Альба, директор з просування і розвитку бізнесу; Євген Хайнацький, генеральний директор SkyUp Airlines; Вікторія Мазгун, керівник департаменту пасажирської кабіни; Наталія Петльова, HRD; Маріанна Григораш, директор із маркетингу; Сергій Мосюндзь, заступник генерального директора з льотної експлуатації; Інна Топчій, HR-менеджер; Марія Мирончук, HR Generalist; Оксана Приходько, HR marketing manager.

Анонс проекту:

SkyUp Airlines – це не тільки про право літати в різні куточки України та всього світу вигідно і комфортно. Це – про те, як змінити авіаринок країни, викорінити стереотипи про роботу в цій сфері, дати можливість вчитися і працювати талановитим людям, які ще не мають досвіду, і виростити з них професіоналів. Ми хочемо, аби кожен політ був красивою подорожжю, тому з такою любов’ю розробляли концепт польотів, що дозволяє нашим пасажирам насолоджуватися кожною хвилиною перебування на борту. І саме тому ми з таким трепетом і скрупульозністю працюємо над тим, аби кожен член нашої команди поділяв наші принципи і цінності, відчував причетність до масштабної та важливої місії – робити подорожі доступними, розвивався професійно й отримував від своєї роботи величезне задоволення.

Так, у процесі довгої підготовки, аналізу, вивчення кейсів міжнародних компаній і консультацій з експертами ми розробили програму залучення, підбору та оцінки бортпровідників без досвіду роботи, яка не має аналогів в Україні і дає змогу змінити сформований протягом тривалих років підхід до набору персоналу, відчинивши двері амбітним і талановитим людям.

Тим, хто марить про небо, ми надаємо всі можливості для втілення мрії. Ми готові брати в команду людей, які не мають досвіду роботи, але вирізняються любов’ю до авіації і величезним бажанням працювати та розвиватися, і зробити з них відмінних фахівців, щоб разом творити історію та реалізовувати найсміливіші та наймасштабніші проекти.

Адже ми – мрійники, які готові своєю завзятістю і професіоналізмом змінювати світ авіації!



Назва компанії: StarLightMedia

Назва проекту: StarLight Talks – серія edutainment заходів для обміну досвідом

Автори проекту: Катерина Загребельна, менеджер з навчання; Дмитро Троіцький, ідейний натхненник, керівник дивізіону Мовлення; Дмитро Кіцай, директор департаменту з розробки та редагування серіального контенту; Оксана Сергеєва, керівник служби навчання; Людмила Довгоброд, Human Capital Director; Яна Гончаренко, керівник відділу внутрішніх комунікацій; Анна Суходольська, менеджер з розвитку бренда роботодавця.

Анонс проекту:

StarLight Talks – нестандартний підхід до навчання та обміну досвідом співробітників.
До реалізації проекту нас привели трансформація бізнесу, непрості часи змін, прагнення стати самонавчальною організацією та розуміння, що наші співробітники володіють винятковим досвідом. Але не лише не хизуються цим, а й мляво обмінюються їм на крос-функціональному рівні. Підсилені ініціативою зсередини колективу та підтримкою стейкхолдерів дивізіонів, ми зміксували education та entertainment заради об’єднання наших співробітників усіх дивізіонів та компаній групи.
Ми обрали складний формат коротких бліц-виступів: у спікера є лише 5 хвилин на виступ і 20 слайдів презентації, які автоматично змінюють один одного кожні 15 секунд. Спікеру треба зацікавити аудиторію та розкрити тему в захопливій формі з ненудними слайдами та несподіваними поворотами. Це можливо лише з використанням спеціальних ораторських прийомів і технік.
Це складно навіть для досвідчених спікерів, а з 20 спікерів у нас було 8 новачків. Але ми попіклувалися про серйозне навчання й інтенсивний репетиційний процес. Кожен спікер отримав 16 годин групових репетицій з досвідченим тренером і онлайн-доступ до їхніх відеозаписів, що забезпечило незліченні години самовдосконалення кожного спікера.
Завдяки комунікаційній програмі просування проекту ми отримали 400 реєстрацій на зимову та 521 – на весняну подію у Bel`Etage Music Hall. До того ж на обидві наші події завітало 85 представників медіа-індустрії (10 – на першу, 75 – на другу). Ми дуже раді цьому показнику, бо це дійсно свідчить про щиру зацікавленість проектом.
Нам вдалося створити відкрите ком’юніті для обміну досвідом, розробки проривних ідей та розкриття внутрішніх талантів співробітників компанії.



Назва компанії: Ubisoft

Назва проекту: Fast Track Leadership Program

Автори проекту: Адріан Шербанеску, Managing Director Ubisoft Ukraine; Грігоріада Стро, HR & Operations Director EE Hub; Андрій Верза, Profession Director Bucharest; Олена Бондарева, HR Manager Kiev; Альона Кублій, Junior HR Manager Kiev

Анонс проекту:

Починаючи з 2016 року, департамент тестування активно зростає у київській студії Ubisoft. Стрімкий розвиток несе за собою певні складнощі, у нашому випадку – пошук кваліфікованого персоналу на менеджерські позиції. Саме тому було прийнято рішення зупинити пошук зовнішніх кандидатів та інвестувати і розвивати таланти, які вже є в компанії. Програма Fast Track Leadership є досить потужною й успішною стратегією розвитку талантів департаменту тестування в студії Ubisoft Kiev. З допомогою цієї програми ми визначили, навчили та виростили лідерів у межах департаменту. Найбільш ефективні і перспективні співробітники були забезпечені прискореною платформою для розвитку необхідних лідерських якостей. Ця програма дозволила силами власних ресурсів створити професійний та компетентний менеджмент усередині департаменту.



Назва компанії: BACARDI

Назва проекту: БІЛЬШЕ, НІЖ РОБОТА #MORETHANWORK

Автори проекту:

Анонс проекту:

Якби Вас попросили описати Вашу «роботу мрії», що б Ви відповіли? «Кльовий офіс», «гарна зарплата та жииирний соціальний пакет», «керівник, на якого хочеться бути схожим», «гнучкий графік», «атмосфера довіри і підтримки», «драйвовий колектив» і «щоб у кайф і до пенсії» – нереально, скажете Ви, такого не буває. А якщо ми Вам скажемо і покажемо, що такі компанії існують, і ми – одна з них! Ми – Бакарді і ми #MORETHANWORK!
Ми запрошуємо Вас у світ корпоративної культури Бакарді, де 157 років живуть сімейні цінності і традиції, де поважають і люблять Вас таким, яким Ви є, де драйв, нестримна енергія успіху, лідерства і де життя – це робота, а робота – це життя! У наших співробітників не сіпається око від слова «робота», ми не розуміємо, як це «не хочу йти в офіс», і ми з радістю розповімо вам про світ Бакарді, а також про те, що ми робимо інакше.



Назва компанії: Innovecs

Назва проекту: Innovation Vector – Мы растём и мы растим

Автори проекту: Ольга Прихно, Ольга Сафіна, Анастасія Осипова, Ігор Бех

Анонс проекту:

Глобальний ринок ставить перед українськими IT-компаніями безліч майже нездійсненних завдань та надміру складних викликів.
Щоб не просто залишатися на плаву, але й переганяти основних конкурентів у своїй ніші, компанії мають працювати згідно з найвищими міжнародними бізнес-стандартами та бути експертами у своїй діяльності.
Крім того, сучасний ринок цінує швидкість та інноваційний підхід. Тому компанії мають працювати швидше та ефективніше порівняно з конкурентами, пропонуючи при цьому інноваційні рішення та продукти.
Саме для того, щоб витримати приголомшливий темп ринку та продемонструвати свою унікальність, Innovecs запустив проект під назвою Innovation Vector. Головна мета цього проекту – створити освітнє середовище, яке слугуватиме мотиватором розвитку нових талантів, професіоналізму працівників у межах компанії та ринку в цілому.
Проект спрямований як на новачків, так і на досвідчених професіоналів. Новачкам в IT-сфері ми допомагаємо визначитися з напрямком розвитку, фокусуємося на формуванні їхніх особистісних якостей (soft skills) та технічних навичок (hard skills). Спеціалістам, які вже мають певну експертизу у своїй галузі, ми пропонуємо різні шляхи обміну досвідом у рамках нашого освітнього медіа-простору InnoHub.
Таким чином, ми не просто допомагаємо тим, хто хоче розвиватися, але й збагачуємо ринок новими талантами. Втілюючи даний проект у життя, ми професійно зростаємо і сприяємо зростанню інших, що і є нашим основним завданням.



Назва компанії: Sayenko Kharenko NewLaw Firm

Назва проекту: SK HARD COURSE 2019

Автори проекту: Команда SAYENKO KHARENKO

Анонс проекту:

SK Hard Course 2019 – дводенний інтенсивний навчальний курс Sayenko Kharenko NewLaw Firm для студентів юридичного факультету українських вишів, мета якого-надати студентам унікальну можливість отримати цінний теоретичний та практичний досвід від кращих юристів України.
Даний проект – оновлений формат традиційної літньої школи Sayenko Kharenko NewLaw Firm, який мав неабиякий успіх серед студентів. Викладачі-практики, компетентнісний підхід, перехід від пасивного навчання до активного — основні глобальні тенденції розвитку освіти, на користь яких ми переглянули формат нашої літньої школи. До оновлення формату ми підійшли комплексно: детально розібрали вже звичну нам SK Innovative Summer School, поспілкувалися з випускниками минулих років та проаналізували світові освітні тренди. Це дозволило зрозуміти, що можна покращити, що взагалі прибрати і в чому наші сильні сторони. Особливість курсу полягала у тому, що він був максимально адаптований до цільової аудиторії студентів на всіх етапах його імплементації та з використанням сучасних засобів комунікації: чат-бот Юрист Юра, Instagram, Telegram – канал. Завдяки цьому проект був цінним не лише з точки зору навчання та отримання цінного досвіду, але й нетворкінгу серед студентів більш ніж 15 вишів України: створення так званого SK Hard Course Community, з яким Sayenko Kharenko NewLaw Firm продовжує активно підтримувати зв’язок.



Назва компанії: Ашан Рітейл

Назва проекту: Best Artist серед митців м`яса

Автори проекту: Діана Соловей, фахівець відділу комунікації; Вікторія Кудряшова, фахівець відділу навчання

Анонс проекту:

Робота з м’ясом – це складно і захопливо, це – хірургічна точність, ювелірне виконання та бездоганне знання технологій і процесів. Конкурс «Best Artist серед митців м’яса» покликаний відкрити куліси та продемонструвати майстерність і професіоналізм наших м’ясників. В Ашан ми влаштували грандіозне всеукраїнське змагання, експертне журі та клієнти допомогли нам обрати кращих митців м’яса в Україні!
Ми підвищили рівень професіоналізму наших співробітників (результати теоретичних тестів зросли на 4%, практичних – на 15%), рівень залученості виріс удвічі, окрім цього, ми розширили наш асортимент і найголовніше – ми створили масштабну подію для співробітників та обрали the best of the best!



Назва компанії: АЛЛО

Назва проекту: Allo Max. Формат, що надихає

Автори проекту: Ігор Будзик, керівник HR-департаменту Омніканальної мережі Алло; Гліб Привезенцев, директор з продажу магазинів Алло Мах

Анонс проекту:

Allo Max. Формат, що надихає.
Відкриття інноваційного формату магазинів Allo Max, що створює надихаючий досвід для співробітників та клієнтів.
Впровадження нових процесів управління персоналом. Зміна HR-процесів усередині призводить до підвищення сервісу для клієнтів.



Назва компанії: Національний банк України

Назва проекту: Банк майбутнього

Автори проекту: керівник проекту – Вячеслав Апарін, начальник управління оцінки та мотивації персоналу Департаменту персоналу; лідер проекту – Ольга Прохоренко, директор Департаменту персоналу; спонсор проекту – Роман Борисенко, заступник голови НБУ. Партнери проекту – CASERS.org, 1991 Civic Tech Center, Deloitte Ukraine та EY Ukraine.

Анонс проекту:

Завданнями Стратегії НБУ є стимулювання розвитку інноваційних рішень на ринку фінансових послуг, активна робота зі стейкхолдерами, сприяння фінансовій обізнаності громадян, підвищення довіри до банків, покращення іміджу банківської системи та бренда «банку» як роботодавця.
Для виконання цих завдань команда Департаменту персоналу розробила ідею інноваційного проекту, який вдалось реалізувати на початку 2019 року: всеукраїнський чемпіонат з вирішення бізнес-кейсу, цільовою аудиторією якого стали талановиті студенти та молоді фахівці. Проект дозволив поєднати ключових клієнтів НБУ, які у формі змагання спільно шукали відповідь на запитання: якою через 7-10 років буде бізнес-модель «банку майбутнього»?
Кейс складався з двох етапів: відбіркового та фінального. Команди, які пройшли до фінального етапу, отримали ментора – топ-менеджера з банківської спільноти чи консалтингу. Як супровід кейсу для учасників проводилися менторські зустрічі, тематичні заходи, панельні дискусії, майстер-класи, виступи відомих спікерів.
Унікальність проекту полягала в тому, що під егідою НБУ вдалося об’єднати та залучити велику кількість стейкхолдерів та різнопланових клієнтів регулятора. Проект було реалізовано в кооперації з освітньою платформою CASERS.org, ком’юніті 1991 Civic Tech Center, консалтинговими компаніями Deloitte та EY. До комунікаційного супроводу кейсу долучилися представники сфери освіти – МОН України, більш ніж 40 вишів з усієї України, а також бізнес-школи та студентські спільноти.



Назва компанії: Воля

Назва проекту: Work hard, play hard – Ігри, які залучають

Автори проекту: Вікторія Безугла, керівник Сектору внутрішніх комунікацій; Андрій Безносько, фахівець з розробки та тестування програмного забезпечення; Каріна Кириченко, фахівець з внутрішніх комунікацій

Анонс проекту:

Цей проект про те, як за допомогою креативного підходу та діджитал інструментів можна швидко досягти необхідних бізнес-результатів, без залучення додаткових витрат.
Нам знадобилося 3 людини в проектній команді, 5 місяців на розробку без відриву від операційних задач, щоб уже за перший місяць після запуску виконати квартальні цілі.
Це – програма лояльності з елементами гейміфікації, яка неймовірно залучає та змушує повертатися до неї знову і знову. Тут поєднані такі прості речі, як корпоративні новини, корпоративні заходи та сувенірна продукція, які вже є звичайною «гігієною» в кожній великій компанії. Та усе це разом, загорнуте у гру, створює надзвичайний результат.



Назва компанії: DataArt

Назва проекту: Proggy Buggy

Автори проекту: Олександр Хижа, президент центру розробки DataArt в Дніпрі; Ольга Денисенко, PR Manager DataArt у Львові, лідер робочої групи; Андрій Мостовий, системний адміністратор центру розробки DataArt в Дніпрі; Віолетта Подволоцька, .Net розробник центру розробки DataArt в Дніпрі; Юрій Зайцев, Senior Developer центру розробки DataArt в Санкт-Петербурзі

Анонс проекту:

У вересні 2019 р. DataArt провів Всеукраїнську олімпіаду з програмування Proggy-Buggy Contest одразу в 6 містах. 42 хвилини, щоб випробувати себе у серії завдань з програмування. Мова олімпіади – англійська. Взяти участь були запрошені студенти та молоді спеціалісти технічних професій. Рішення будь-якого завдання — це консольний додаток, вихідний текст якого потрібно вислати на сервер перевірки, обравши з переліку одну з мов програмування. Рішення перевірялися автоматично на єдиному для всіх учасників сервері, завдяки чому ми швидко визначили переможців. Олімпіада проходила у двох категоріях: Любителі (без досвіду участі в Національній студентській (ACM ICPC) або шкільній (IOI) олімпіаді з програмування минулих років або інших змагань з програмування) та Професіонали (учасники зазначених олімпіад та спеціалісти, які вже працюють за фахом). Питання для олімпіади розробила робоча група у складі молодих фахівців DataArt та студентів-колишніх учасників міжнародних олімпіад зі спортивного програмування. Проект зібрав більше 150 заявок від команд по всій Україні. Цього року, крім форматів проведення олімпіади в центрах розробки DataArt, запустили онлайн-формат. Нагородження відбулось у декількох номінаціях: загальний командний залік, переможець на рівні країни, переможець на рівні міста, переможець серед команд DataArt. Учасники цього року будуть допомагати розвивати проект наступного року: розробка власної системи перевірки завдань та задачі для олімпіади 2020.



Назва компанії: ІТ-Інтегратор

Назва проекту: Healthy Balanced Office (HBO)

Автори проекту: Надія Омельченко, віце-президент компанії; Олена Маслій-Шишова, директор департаменту по роботі з персоналом

Анонс проекту:

Головна цінність компанії – наші працівники, які гідні найкращого.
Минулого року наші співробітники під час проведення опитування щодо рівня залученості працівників назвали головний, на їхню думку, напрямок, яким має опікуватись компанія, – розвиток компетенцій і підтримка балансу роботи й особистого життя, зокрема:
– 60% опитуваних співробітників компанії хотіли би приділяти більше часу своїй сім‘ї;
– 40% співробітників визнали, що регулярно піддаються стресу на роботі та поза її межами;
– 38% бажають покращити стан свого здоров’я, як і своїх близьких.
Виходячи з цієї потреби, прийнято рішення впровадити чотиримісячну оздоровчу програму, яку назвали HBO – Healthy Balanced Office.
Ми приділили увагу як фізичному, так і емоційному стану нашої команди. Були запрошені професійні фахівці для групових занять – консультанти з фітнесу, дієтології, психології, косметології, фахівці з офісного масажу і mindfulness (медитації). Співробітники самостійно встановили свої цілі, над досягненням яких працювали спільно із запрошеними консультантами. На старті проекту ми рекомендували персоналу заміряти свої дані, записати їх і відстежувати протягом чотирьох місяців. З великим задоволенням поділимося досягненнями наших співробітників і компанії на конференції в грудні.



Назва компанії: Кредобанк

Назва проекту: Програма розвитку менеджерів КРЕДОБАНКу – KredoTalentClub

Автори проекту: Соломія Говоруха, виконавчий директор напрямку управління продажем та мережею

Анонс проекту:

За даними досліджень, проведених Інститутом Геллупа, лише 20% співробітників компаній займаються на роботі тим, що їм найкраще вдається. Це означає, що в організації існує величезний потенціал для зростання.
Більшість компаній керуються такими твердженнями:
1) будь-кого можна навчити практично будь-чому;
2) для того, щоб розкрити потенціал для зростання, людина має перемогти свої слабкі сторони.
Доки компанія буде спиратися на цей підхід, доти вона не зможе ефективно використовувати потенціал працівників. Якщо людина концентрується на слабкостях, а не на сильних сторонах – усе вдається через силу і з великими зусиллями.
Наш проект про те: «Як знайти свій талант і розвиватись у цьому напрямку? Як створити атмосферу в компанії, коли кожен реалізовує свої сильні сторони та вміння? Як максимізувати результат через фокус на людей?».
Метою нашого проекту є розвиток Лідерів думок Банку на основі сильних сторін, адже менеджери, які використовують у роботі свої Таланти, демонструють вищий рівень залученості в роботу, ефективніше просувають бренд компанії та фокусуються на розвитку підлеглих.
Працівники, які знають свої сильні сторони та мають можливість їх використовувати, демонструють як вищу залученість у роботу, так і кращу результативність. Крім того, вони з меншою ймовірністю готові залишити свою компанію. Фокусування менеджерів на перевагах підлеглих має сильний вплив на рівень залученості, а це впливає на життєздатність організації.
Досягати успіхів можна, шліфуючи свої сильні сторони, не зациклюючись на слабких. Це не означає, що потрібно повністю ігнорувати слабкі сторони, над ними потрібно працювати, допоки вони не перестануть негативно впливати на результат.
Фокус на людей та їхні Сильні сторони – запорука довгострокового успіху організації.



Назва компанії: Група Компаній «ЛІГА»

Назва проекту: Від корпоративного волонтерства до Всеукраїнського Флешмобу #letshelpbabusya

Автори проекту: Ольга Бондаренко, директор МБФ «Let’s help!»

Анонс проекту:

Всеукраїнський Флешмоб #letshelpbabusya (#letshelpbabushkas) від МБФ «Let’s help!», який входить до складу ГК ЛІГА. З 2018 року було проведено вже шість акцій.
Проект покликаний допомогти людям похилого віку та привернути увагу громадськості і держави до проблем скрутного становища українських пенсіонерів.
Мета проекту – змінити ставлення та стан літніх людей в Україні. Ми залучили волонтерів із ГК ЛІГА, щоб власним прикладом довести та показати, що робити добрі справи легко та необхідно. Своїми діями ми прагнемо надихати інших та спонукати можновладців на державному рівні почати змінювати ситуацію в країні. Ми не словами, а реальними діями «Будуємо країну мрії».
У Флешмобі традиційно беруть участь не тільки співробітники всіх Компаній Групи, але й інші волонтери, відомі люди, лідери думок, працівники Патрульної поліції Києва, підопічні із дитячого будинку м. Славутич. За цей час долучилося більш ніж 700 волонтерів з усієї країни.
Як бонус ми отримали збільшення лояльності (8%) та залученості (10%) співробітників – учасників волонтерського руху (згідно з внутрішнім опитуванням). Аналітика також свідчить, що від 80 до 90% співробітників, які одного разу відчули себе у ролі волонтерів Фонду (особливо у Флешмобі #letshelpbabushkas), продовжують надалі брати участь і в інших проектах.
До нас приєдналася майже вся Україна – 20 областей та 30 міст і селищ. За весь час акції ми допомогли зробити покупки майже 2 500 пенсіонерам та витратили більше 600 000 грн. У відсотковому відношенні покупки були оплачені 70% бабусь і 30% дідусів.



Назва компанії: Приватбанк

Назва проекту: ЮніорБанк – школа фінансового успіху!

Автори проекту: керівники банку

Анонс проекту:

ЮніорБанк – це захопливі програми фінансової грамотності, що дають дітям знання й навички керування фінансами, а також пробуджують інтерес до роботи в банку. При цьому головним інструментом розвитку навичок стає банківська картка дитини – картка Юніора.
Програми включають:
• захопливі екскурсії до головного офісу та відділень банку (ознайомлення з ключовими професіями банку);
• навчання у Бізнес-школі ЮніорБанку (8 інтерактивних тренінгів) на території шкіл, банку та регіональних підрозділів;
• проходження квест-кімнати «Загублені в банку»;
• олімпіаду «Фінансовий геній» – всеукраїнська олімпіада з фінансової грамотності;
• інтерактивні акції та конкурси.
При цьому тренери школи фінансової грамотності ЮніорБанку – тільки співробітники ПриватБанку.
А найцікавіші тренінги проводять саме ТОП-менеджери. Наші школярі-юніори не лише самі фінансово активні, а й допомагають своїм батькам опанувати фінансову грамотність. Діти вже зі шкільної лави можуть обрати професію банкіра.



Назва компанії: Syngenta

Назва проекту: Створюємо майбутнє разом

Автори проекту: Альона Федько, менеджер проектів з розвитку HR-бренда та корпоративної соціальної відповідальності; Олена Коваленко, директор з персоналу

Анонс проекту:

«Створюємо майбутнє разом» — це масштабний комплексний проект, метою якого є адаптувати співробітників до глобальної трансформації стратегії компанії, підтримати імідж сильного, надійного роботодавця та стати найкращим місцем працевлаштування на аграрному ринку.
Період реалізації проекту включає 2017-2019 роки та проходить у три етапи.
Перший етап — це розвиток організації #NewStrategy. Щоб донести співробітникам інформацію про зміни, компанія створила трансформаційну команду з керівників різних ланок. Регулярні зустрічі, комунікація через електронні розсилки та корпоративне видання допомогли послабити атмосферу невизначеності, що панувала в компанії.
Наступний етап — розвиток та посилення продуктивності командної роботи #SyngentaDreamTeam: активний найом співробітників, згуртування старих і нових лідерів, залучення молоді та адаптація новачків.
І третє — це залучення кожного (кожен співробітник важливий) з ініціативою #HappywithSyngenta, що передбачає об’єднання команди навколо таких ключових цінностей, як благодійність, волонтерство, підтримка й турбота один про одного.



Назва компанії: lifecell

Назва проекту: Професійний інкубатор

Автори проекту: Наталія Дороніна, HRD; Євгенія Тереховська, Анастасія Тагільцева, Тетяна Кондратьєва, Марина Перець, HR Business Partners; Анастасія Шорохова, Business Transformation Manager

Анонс проекту:

Стрімкий технологічний розвиток телекомунікаційної сфери призвів до появи нових сфер знань та навичок, які, на жаль, не завжди присутні всередині компанії, проте життєво необхідні для розвитку бізнесу та надання клієнтам сучасних інноваційних продуктів і рішень.
Компанія lifecell відчула брак, а в деяких випадках узагалі відсутність експертизи в категорії унікальних спеціальностей, які виникли в результаті технологічного розвитку галузі, та брак кваліфікованих кадрів у сфері телекомунікацій.
Зробивши аналіз актуальних потреб компанії та проблематики, яку диктує середовище, наша робоча група запропонувала ініціативу «Професійний інкубатор», що має на меті створити комплексний та структурований підхід до формування професійного шляху від студента до експерта, через посилення наявних програм залучення та розвитку, а також розробку та впровадження нових.
Задля цього ми поступово і ретельно вибудовували кожен окремий проект та інтегрували ці елементи в єдину цілісну систему.
На сьогодні «Професійний інкубатор» об’єднує в собі низку проектів і програм:
– програма для студентів Jump into life :);
– програма для викладачів ВНЗ «Upgrade Yourself with lifecell»;
– lifecell Labs;
– програма стажування «Hire Talents, Train Skills»;
– програма розвитку інженерів технічної підтримки (NCC);
– карти кар’єрного розвитку.



Назва компанії: Укрзалізниця

Назва проекту: HR-школа «Сучасна та ефективна HR-модель АТ «Укрзалізниця»

Автори проекту: директор Департаменту розвитку персоналу та кадрової політики Людмила Василега, заступник директора Департаменту розвитку персоналу та кадрової політики Ольга Кулик

Анонс проекту:

Проект спрямований на:
– забезпечення реалізації стратегії управління персоналом шляхом формування «пула» працівників, які здатні впроваджувати нові процеси та управляти змінами;
– забезпечення розвитку функціональної вертикалі шляхом планомірної підготовки працівників HR-функції;
– забезпечення необхідного рівня розвитку компетенцій та знань для кожного співробітника HR; – вертикалі АТ «Укрзалізниця» (приблизно 2000 HR-працівників по усій Україні у Товаристві) шляхом впровадження єдиного системного підходу до навчання персоналу;
– створення професійного HR-середовища для інтеграції робочого досвіду та отриманих під час навчання профільних навичок, інструментів та методів для пошуку найкращих рішень наявних робочих завдань.
Враховуючи надзвичайно складну структуру, жорстку ієрархію та менеджмент, великий обсяг адміністративної роботи, в Компанії сформувалась недостатньо гнучка корпоративна культура, яка не сприяє впровадженню будь-яких змін, зокрема, змін, що стосуються вибудовування нової ролі HR-фахівця, – з ролі 100% сервіс-підтримки до ролі партнера.
Реалізація HR-школи в подібних умовах стала безпрецедентним проектом, який був успішно реалізований і каскадований на 6 регіональних філій (залізниць) по всій Україні.
HR-школа, безперечно, позитивно впливає на внутрішній і зовнішній імідж Компанії-роботодавця, а також сприяє підвищенню залученості, продуктивності та формуванню командного духу не тільки для HR-спільноти Товариства, але й для працівників інших функціональних напрямків.



Назва компанії: PepsiCo

Назва проекту: День знань PepsiCo

Автори проекту: Команда Learning & Development PepsiCo

Анонс проекту:

Ринок праці XXI століття кардинально змінився і продовжує змінюватися. Організації стикаються з труднощами в залученні й утриманні талантів, зумовленими низкою причин глобального рівня:
Глобальна гонитва за талантами: незважаючи на щораз вищий рівень безробіття, в ключових економіках відчувається брак фахівців певних сфер.
Зміна глобальних сімейних норм: у міру збільшення числа сімей, де дорослі працюють на двох роботах, зміна графіка та мобільність стають усе більш складним завданням.
Мінливість людських ресурсів: щораз більша мінливість призводить до необхідності гнучкіших підходів до управління працею.
Еволюція очікувань співробітників: на перше місце стають мобільний і гнучкий характер роботи, можливості особистісного зростання і соціальна відповідальність роботодавця.
Старіння трудових ресурсів: економічний спад змушує компанії обмежити прийом на роботу, а працівників – відкласти вихід на пенсію.
Співпраця 4-х поколінь: при змінюваних глобальних трансформаціях бізнесів покоління Z має основну роботу до закінчення університету, а покоління бебі-бумерів продовжує роботу на пенсії.
Лідери на всіх рівнях: зростає жорсткий попит на розвиток лідерів на всіх рівнях.
У PepsiCo ми впевнені, – щоб залишатися гнучкими й успішно справлятися з викликами сучасності, нам потрібна система постійно оновлюваного процесу самонавчання та саморозвитку, в якій людина здатна реалізувати свій найвищий потенціал; система, в якій вона сама може обирати – чому, як, де і з яких джерел вчитися відповідно до своїх персональних цілей; культура, в якій працівник є власником свого процесу розвитку, постійно цікавиться новим і прагне дізнаватися більше для досягнення індивідуального та командного успіху; нам потрібні нові шляхи пошуку знань нарівні з максимальним використанням традиційних джерел.
Ми вважаємо, що незалежно від досягнутого навчання ніколи не має переставати бути пріоритетом, а культура Life Long Learning має стати нормою.
Приймаючи цю культуру, PepsiCo залишатиметься гнучким бізнесом, а співробітники будуть краще підготовлені до того, щоб будувати свою кар’єру, самореалізовуватися, бути успішними і щасливими.



Назва компанії: Датагруп

Назва проекту: DATAHEART: СПОРТ ЗАРАДИ ЖИТТЯ!

Автори проекту: Сергій Козубов, Павло Прадош, Анна Орлюк, Тетяна Меліхова, Андрій Лазаренко

Анонс проекту:

Компанія «Датагруп» декілька останніх років активно працює над питанням трансформації корпоративної культури. Цей процес важко здійснити без залученості персоналу. Мета компанії – не лише залучити співробітників до змін, а й зробити їх ініціаторами та провідниками цих змін. Саме тому ми приділяємо цьому питанню так багато уваги. І, мабуть, недаремно. Адже цього року ми презентуємо проект, авторами якого є наші співробітники. І не лише авторами! Вони є і його учасниками, і тими, хто надихає інших та активно розвиває даний проект.
Проект «DATAHEART: СПОРТ ЗАРАДИ ЖИТТЯ!» став справжньою гордістю компанії, її натхненням, тією ідеєю, навколо якої об’єдналася вся команда Датагруп! DataHeart – це спортивно-благодійний проект компанії, метою якого є залучити якомога більше людей до спорту та разом зібрати кошти на проведення операцій дітям із вадами серця.
Основна ідея проекту: біжи, пливи, тренуйся, займайся будь-яким видом спорту, а за кожне твоє тренування компанія перераховуватиме кошти на допомогу дітям із вадами серця!
Погодьтеся, це – ідея, навколо якої варто об’єднатися! І ми це зробили! Співробітники компанії ось уже півроку активно тренуються, щоб здійснити мрію якоїсь маленької людини, яка хоче мати здорове сердечко. Ми надихнулися, об’єдналися і за півроку спільними зусиллями здійснили мрію вже п’ятьох дітей! Саме стільки наших підопічних уже прооперовано, а скільки отримало надію на здорове життя! А задля цього наші співробітники провели більше 10 000 тренувань, подолали більше 95 000 км.
Для нас DataHeart – це проект, який згуртовує та залучає, надихає змінювати світ на краще та переконує: ти – не один! У цьому проекті переплелись залучення, спорт, дружба, добро, благодійність і життя! Надихайся і приєднуйся! Океан складається з безлічі маленьких крапель!



Назва компанії: 4Service

Назва проекту: «Ментальний детокс: як піклування про психоемоційний стан працівників впливає на бізнес»

Автори проекту: Ольга Красіна, HR BP, South Claster

Анонс проекту:

У нестабільному, невизначеному, складному і неоднозначному (VUCA) світі ми маємо так багато викликів, що мусимо постійно адаптуватися до змін, аби бути в стримі. Світ мінливий. Ринок праці, а нині це так званий «ринок пошукачів», який на 75% буде заповнений поколінням Z вже у 2020 році, – це постійна боротьба за таланти. Роботодавці вже й не знають, якого щастя заподіяти своїм співробітникам, аби утримувати та мотивувати, заохочувати їх. Ми квапимося будувати щастя співробітників, навіть не зазирнувши в їхні нещасні обличчя! За статистикою лише 2% персоналу заявляє про свої ментальні проблеми керівникові або ж HR-у. Та вчасно розпізнавши та зреагувавши на ті чи інші психоемоційні стани співробітників, ми здатні попередити негативні результати їхньої роботи, збільшити залученість, продуктивність персоналу, зменшити плинність, підвищити задоволеність від роботи у нашій компанії. Наша компанія чи не одна із перших наважилася комплексно підійти до питання піклування про психічне здоров’я персоналу. Адже ми глибоко переконані в тому, що якісний сервіс для зовнішніх клієнтів неможливий без якісного сервісу для співробітників, який, своєю чергою, неможливий без піклування про їхнє психічне здоров’я. Бо щасливий працівник – це, насамперед, психічно здоровий працівник. Проект «Ментальний детокс» покликаний підвищити емоційну стійкість і рівновагу персоналу, збільшити залученість та зменшити плинність завдяки діям, спрямованим на зменшення стигми щодо психічного здоров’я, усвідомленості у тому, що дбати про психічне здоров’я так само важливо, як і про фізичне.



Назва компанії: EPAM

Назва проекту: Організація волонтерського руху серед талантів EPAM Ukraine

Автори проекту: Азіза Хамідова, Shamilka Samarasinha, Олеся Кирильчук

Анонс проекту:

Компанії з серйозними планами розвитку на певній території (селище, місто чи країна) прагнуть бути корисними місцевим громадам. З цією метою відповідний волонтерський рух було започатковано в компанії ЕРАМ.
Об’єднуючи інженерів, що співпрацюють з EPAM, навколо добрих справ, компанія створює систему додаткової цінності для своїх талантів, підвищує залученість і продуктивність, вибудовує репутацію та отримує спільний соціальний ефект у більших масштабах.
Наразі волонтерський рух у EPAM Ukraine спрямовано на підвищення якості освіти та профорієнтації серед школярів, а також формування екологічної культури:
1. Проект eKids. Участь інженерів EPAM Ukraine як волонтерів-учителів з дитячого програмування в межах безкоштовних курсів для дітей у містах присутності офісів EPAM Ukraine. Тривалість курсу – 3 місяці. Наприкінці курсу діти можуть самостійно створювати програми, ігри та кліпи.
У 2019 році компанія залучила 111 тренерів-волонтерів та охопила 348 дітей у п’яти містах. За весь час програма охопила понад 340 унікальних тренерів-волонтерів та 1050+ унікальних дітей.
2. Проект JoinIT. Реалізується спільно з IT Асоціацією України. В рамках проекту волонтери з EPAM відвідують школи, інтернати, дитячі будинки та проводять лекції про технічні спеціальності та роль інформаційних технологій. Наприкінці таких лекцій діти більше розуміються на потребах галузі, а також набувають мотивації у вивченні STEM дисциплін.
У 2019 році проект охоплює понад 80 навчальних закладів (школи, інтернати, дитячі будинки) і 4000+ дітей. За весь час програма охопила понад 140 волонтерів-лекторів з EPAM та 9000+ школярів і вихованців дитячих будинків.
3. Проект Green EPAM. Проект з формування екологічної культури та обізнаності завдяки залученню волонтерів ЕРАМ до участі в екологічних рухах з прибирання, посадки дерев, роздільного збору сміття та участі у Green Team командах.
У 2019 році у волонтерських еко-активностях взяло участь 500+ людей з EPAM, а також члени їхніх родин.



Назва компанії: Johnson&Johnson

Назва проекту: RockIT філософія у навчанні та розвитку персоналу

Автори проекту: Вікторія Смусь, керівник відділу розвитку; Дар’я Єзерська, менеджер з навчання персоналу відділу розвитку; Дмитро Кравченко, менеджер з навчання персоналу відділу розвитку

Анонс проекту:

Навчання і розвиток є ключовим фактором розвитку та зростання бізнесу. Сьогодні, коли часу на навчання стає все менше, а необхідність навчатися стає все більшою, навчання та розвиток працівників набуває особливого значення.
Наша філософія – навчатися щодня, ставити собі амбітні цілі та досягати їх із задоволенням.

Для підтримки нашої філософії ми:
• впровадили онлайн-платформу E-learning для навчання будь-де 24/7;
• розробили авторські навчальні програми;
• запровадили культуру коучингу в організації;
• започаткували культуру фасилітації зустрічей відділів і проектних команд з метою підвищення їхньої ефективності;
• проводимо програми посттренінгової підтримки за допомогою Телеграм-каналу;
• гейміфікували процес навчання;
• організовуємо внутрішні TED-виступи працівників компанії;
• використовуємо бізнес-ігри для поглибленого вивчення матеріалу;
• організовуємо батли для співробітників відділу продажу;
• зібрали та постійно поповнюємо «Банк Знань» – розвиваючі статті та завдання для саморозвитку;
• користуємося електронною бібліотекою Альпіна;
• запровадили культуру читання книжок за кавою;
• постійно поповнюємо цікавою інформацією для розвитку та нових знань наш внутрішній Телеграм-канал.

Наші результати:
• 100% покриття навчальними програмами усіх співробітників;
• 30%+ тренінгових програм без додаткових витрат часу та бюджету на відрядження учасників у 2019 vs 2018;
• 95% та вище – рівень засвоєння знань та використання матеріалів навчальних програм на практиці;
• у 2 рази нижче рівень плинності персоналу в 2019 vs 2018 та складає менше 10%, включаючи торгову команду;
• індекс залучення та лояльності персоналу досягає 98%, що на два процентних пункти вище, ніж у 2017 (опитування проводиться що два роки).



Назва компанії: GlobalLogic

Назва проекту: GlobalLogic Education

Автори проекту: Тетяна Хряпіна, CEE Learning & Development Head

Анонс проекту:

GlobalLogic Education – ця освітня платформа компанії GlobalLogic, яка допомагає найкращим інженерним талантам знаходити своє покликання.

Основною рушійною силою платформи є тренери та експерти GlobalLogic, які діляться знаннями та ведуть за собою молодих спеціалістів, передаючи їм свої знання та досвід.
В рамках платформи GlobalLogic співпрацює з 15 найкращими технічними університетами країни – інвестує у талановитих студентів та викладачів, розробляє програми та запускає навчальні проекти.
Компанія ініціює спеціальні навчальні програми, GL BaseCamp/ProCamp, для тих, хто хоче приєднатись до проектів компанії. Цільовою аудиторією цих програм є як початківці так і для досвідчених інженерів, яким потрібні нішеві практичні навички.
В компанії існують усі можливості для професійного досвіду є навчальні програми з технічних навичок, культури комунікації та лідерських здібностей.
Окрім цього важливий різнобічний розвиток і є спеціальні навчальні зустрічі з культури, філософії та літератури.

Платформа покликана поширювати культуру навчання та підтримувати професійний розвиток!



Назва компанії: Nexia DK

Назва проекту: Study-Work-Study

Автори проекту: Команда Nexia DK

Анонс проекту:

Зараз “ринок роботодавця” трансформувався в “ринок працівника”. Час застосовувати важку артилерію – альтернативні методи залучення кандидатів.
Як? Ділимося власним досвідом. А для початку – коротка передісторія.
З розвитком Інтернету молодь отримала можливість в режимі реального часу порівнювати і обирати пропозиції роботодавців. Кожен молодий фахівець шукає інформацію та оцінює компанію онлайн, перш ніж відгукнутися на вакансію. А що робити, коли сама сфера не є надто привабливою для пошукачів?
Провідним напрямком роботи в Nexia DK є аудит. Разом з тим, це напрямок, який не особливо користується популярністю серед потенційних кандидатів. Аудит вимагає значних зусиль для отримання та постійного вдосконалення кваліфікації. У силу своєї специфіки він не допускає дистанційної роботи, надто гнучкого графіку, якими на даний час можуть приваблювати молоді таланти, до прикладу, ІТ чи інші сфери.
Проект “Study-Work-Study” допоміг підвищити зацікавленість молоді до аудиту, виділити перспективи і можливості у цій сфері та залучити у компанію молоді таланти.
25% працівників у компанії було найнято завдяки проекту. З них 93% успішно пройшли випробний термін.
За останніми усередненими результатами швидкість закриття вакансії завдяки проекту (беручи до уваги час підготовки та реалізації) в 3 рази перевищує швидкість закриття в звичний спосіб.
Найпоказовішим результатом проекту стала оптимізація витрат і підвищення якості підбору. Показник співвідношення витрат на підбір в рамках проекту та підбір за допомогою рекрутерів еволюціонував із 1:1 до 1:5.
Зараз 82% працівників, які були найняті у результаті проекту, продовжують свій кар’єрний шлях в компанії. З них 64% працюють більше року.
Вам цікаво почути більше? Слідкуйте за нами. Далі буде.



Назва компанії: НЕК «Укренерго»

Назва проекту: Культурний код Укренерго: ЕНЕРГІЯ ДОВІРИ

Автори проекту: Татарчук В’ячеслав, Віннікова Наталія

Анонс проекту:

Укренерго – компанія що забезпечує стабільність роботи енергосистеми України. Ми державна компанія і пишаємося цим. Ми розуміємо, щоб стати сучасною компанією нам необхідно пройти довгий шлях змін. Змінити систему корпоративного управління, модернізувати лінії електропередачі та автоматизувати підстанції. Пройти цей шлях для інтеграції у загальноєвропейську енергосистему ENTSO-E. Навчитися ЕФЕКТИВНО працювати з нашим персоналом, залучаючи його до співпраці та навчаючи брати на себе відповідальність на всіх рівнях. Для цього нам необхідно формувати сучасну культуру довіри, ефективності, відкритості до змін, командної роботи і проактивності. Побудувати якісно нові взаємостосунки у нашому великому колективі. Змінити застарілі переконання і модернізуватися не тільки залізом, але і душею. Ми зрозуміли, щоб поєднати різні покоління працівників, які працюють в компанії, необхідно визначити культурний код компанії, виражений у цінностях, і об’єднувати працівників довкола них.
Ми – одна з небагатьох державних компаній, що системно дослідили корпоративну культуру. Ми визначили проекти змін та розробили системні управлінські рішення для підвищення ефективності нашої компанії. Ми впроваджуємо передові практики управління людським капіталом у державній компанії.



Назва компанії: Агропромхолдинг «Астарта-Київ»

Назва проекту: Моє майбутнє в агро: нові можливості з ІТ

Автори проекту: Світлана Мозгова, директор департаменту по роботі з персоналом, корпоративного партнерства та комунікацій; Лілія Марачканець, керівник відділу корпоративного партнерства та комунікацій

Анонс проекту:

Як зацікавити школярів сучасним агросектором і допомогти визначитися з майбутньою професією? Як дати сучасні знання з ІТ мешканцям сільських громад? Ми, як аграрна компанія, знайшли спосіб – дали змогу спробувати «агрокухню» ізсередини та відчути на практиці, як це – бути технологами поля, ІТ-шниками, фахівцями з будь-якої функції в агро. Проект «Моє майбутнє в агро: нові можливості з ІТ» – це про навчання, практику, відповідальність та самостійні рішення.
Шляхом інтерактивного навчання проект покликаний зацікавити учасників, навчити їх та показати, що аграрна сфера – це інновації, кар’єрне зростання, креатив і незміряне поле для творчості. Профорієнтаційний проект розрахований на учнів шкіл для вибору майбутньої професії, котрі прагнуть вдосконалити свої навички в ІТ-сфері та мати можливість самореалізації в агро серед безлічі професій. А також на доросле населення та працівників компанії, що бажають підвищити свої знання в ІТ.
Проект розпочався у 2017 році та щороку масштабується. Реалізація триває і зараз. Має напрями – «Агронаука» та можливості з ІТ в агро для дітей, ІТ-навчання для дорослих.
Зараз програми працюють у 43 локаціях в семи областях України. В рамках проекту навчання пройшли 1170 дітей та 519 дорослих.
Ми пишаємося результатами проекту та його впливом: за даними опитування молодих учасників проекту, 70% зазначили, що в майбутньому бажають працювати в агросекторі, а 54% молоді заявили, що хочуть працювати в Астарті та бачать компанію як сучасного надійного роботодавця.



Назва компанії: Маріупольська міська рада

Назва проекту: Утримання молоді в Донецькому регіоні

Автори проекту: Маріупольська міська рада

Анонс проекту:

Маріупольська міська рада – це не просто державна структура, це – команда однодумців, яка змінює місто на краще. Ми працюємо над розвитком і відповідаємо на виклики сучасності. Наша головна мета – створювати нові можливості для людей, особливо для молоді. Бо саме за молоддю – майбутнє Маріуполя та всієї країни.
У команді Маріупольської міської ради працює більше 1000 співробітників. З них 44% – люди віком до 35 років. Це – колектив прогресивних, креативних та амбітних людей. Разом ми робимо своє місто яскравішим.
Маріупольська міська рада як роботодавець – прозора та відкрита для кожного. У системі міського управління головним і найціннішим ресурсом є людина. За нею стоїть покращення якості освіти, впровадження сучасних муніципальних сервісів, створення сучасного IT-простору, покращення умов надання медичних послуг, створення Нового туристичного та відродження Старого історичного Маріуполя. Саме від людини залежить покращення добробуту всього міста!
За три роки міська рада досягла високих результатів. Маріуполь розробив власну Стратегію розвитку, став одним із найбезпечніших та прозорих міст України. Місто стало флагманом у впровадженні ключових реформ. У Маріуполі системно розвиваються усі сфери життя: від освіти та охорони здоров’я до транспортної інфраструктури. Ми системно розвиваємо муніципальні сервіси та комунальні послуги.
Сьогодні Маріуполь – це сучасне місто на узбережжі Азовського моря. Місто, в якому хочеться навчатися, працювати та відпочивати.
Тому ми кожному кажемо: «Маріуполь вартий твоєї уваги!».



Назва компанії: Інтерпайп

Назва проекту: INTERPIPE RUN

Автори проекту: Людмила Новак, заступник директора з корпоративних відносин

Анонс проекту:

У 2012 р. компанія ІНТЕРПАЙП запустила новий сталеплавильний комплекс ІНТЕРПАЙП Сталь, завод, який уособлював новий підхід до організації виробництва в Україні. Співробітників відбирали ретельно серед молоді – здорових, з вищою освітою, цілеспрямованих. З огляду на це, спочатку було запропоновано програму залучення співробітників до спортивних подій – Street workout, марафонів, напівмарафонів тощо.
У 2016 р. ІНТЕРПАЙП став ініціатором проведення одного з перших регіональних напівмарафонів. У ньому взяло участь близько 100 співробітників та їхніх дітей.
У 2017 році компанія взяла на себе організацію серії тренувань і лекцій як у Дніпрі, так і в невеликих містах області (Нікополі, Новомосковську та Кам’янському). Також у 2017 р. сформувалася бігова спільнота компанії, яка поєднала робочих і керівників. Компанія забезпечила учасників тренером, який online та offline відстежував учасників, надавав поради. Компанія взяла на себе витрати з організації участі співробітників у напівмарафонах в інших містах України.
У 2018 р. компанія вирішила стати корпоративним амбасадором бігу у Дніпрі, виступила регіональним лідером з просування ідей здорового способу життя. Було організовано проект «Office challenge» для залучення представників різних компаній Дніпра до бігу. До проекту приєдналися 11 представників компаній Дніпра. Підготовка транслювалася по ТБ.
У 2019 р. компанія організувала для співробітників проект «Лідер». Члени ком’юніті, які зможуть зібрати найбільшу команду новачків та допоможуть їй стартувати на марафоні, отримають оплачувану поїздку на закордонний біговий старт. Було визначено двох лідерів, які залучили 19 нових активістів у спільноту.
Було започатковано цикл лекцій з важливих тем – здорове харчування, принципи лідерства у спорті тощо.
Для розвитку бігової спільноти у місті було реалізовано 2 нових проекти:
1. Corporate Runners націлена на розвиток бігових команд міста. Частина таких команд з’явилася завдяки випускникам попереднього проекту Оffice challenge. Кожна команда отримувала 5 хвилин ефірного часу регіонального каналу та тренування з «крутим» тренером Дніпра.
2. Підтримка в Дніпрі змагань «Гонки Націй» – забігу з перешкодами. Для залучення корпоративних спільнот було реалізовано проект «Challenge Race Nation». Спеціальний тренер готував по одному учаснику від компаній Дніпра до участі у змаганнях. Проект реалізовано спільно з регіональним каналом.
Результати просування ідей бігу в Дніпрі: кількість корпоративних команд у Interpipe Dnipro HalfMarathon зросла з 52 до 70 у 2019 р. та з 11 до 19 у Race Nation. Обидва старти стали наймасовішими регіональними подіями.
Кількість членів бігової спільноти Інтерпайп щороку зростає на 70-100 учасників. Підтримка спортивних подій стала візитівкою компанії.