Назва компанії: Deloitte Ukraine

Назва проекту: Турбота про ментальне здоров’я

Автори проекту: Катерина Юрченко, провідний спеціаліст з корпоративної відповідальності та сталого розвитку, Катерина Сапнова, координатор проектів з рекрутингу

Анонс проекту:

«Делойт» – це бренд, що об'єднує понад 286 тисяч фахівців незалежних фірм у більш ніж 150 країнах. До числа клієнтів «Делойт» входять близько чотирьохсот з п'ятисот найбільших компаній світу за щорічним рейтингом журналу «Fortune». Завдяки глобальній мережі фірм-учасників і 25 річному досвіді роботи в Україні «Делойт» відкриває своїм клієнтам можливості світового класу та надає високоякісні послуги, спрямовуючи свої зусилля на досягнення результатів, що мають значення.

В компанії «Делойт» в Україні усвідомлюють важливість забезпечення добробуту своїх співробітників: страхування життя та здоров’я, медичні огляди, гнучкий графік і умови роботи, і унікальна корпоративна культура. Внутрішня програма Well-being вже багато років охоплює комплекс заходів, спрямованих на фізичне й ментальне здоров’я співробітників, підтримку активного способу життя та реалізацію соціальної місії через волонтерство. Щорічно у різноманітних «Well-being»-заходах бере участь майже кожен другий делойтівець. Упродовж останнього року особливим фокусом програми була саме турбота про ментальне здоров'я співробітників. Якими заходами це досягалося та які результати отримано – дізнаємося на конференції у грудні.

Назва компанії: ТОВ «ДТЕК» (Академія ДТЕК)

Назва проекту: «Business 2 Government: Зміни в країні починаються з відповідальності бізнесу»

Автори проекту: Шерман Тетяна Олександрівна, керівник департаменту по роботі із зовнішнім ринком Академії ДТЕК; Денисенко Надія Анатоліївна, головний фахівець департаменту по роботі із зовнішнім ринком Академії ДТЕК

Анонс проекту:

“Хтось разом з колегами здає макулатуру, хтось збирає гроші для лікування діток, а у нас в Академії ДТЕК власний формат корпоративного волонтерства.

Колись я почула від своєї знайомої з держсектору про складнощі в комунікаціях та проблеми у прийнятті рішень, я задумалась, а чому я як експерт, який вже більше 8 років навчає цьому великий бізнес, не можу поділитись своїми знаннями з колегами з держсектору? Я запитала у своїх колег, з’ясувалося, що усі ми не просто можемо, а й хочемо ділитися експертизою…” Ганна Гончарук, експерт Академії ДТЕК. Так з однієї історії почався масштабний проект “Government 2 Business”. Сьогодні наші партнери - 17 держзакладів, 1764 співробітники яких вже пройшли навчання.

Навіщо ми це робимо?
Наша задача - ділитися перевіреною бізнесом експертизою з держзакладами. Це особливо актуально сьогодні, коли багато установ потребують змін та підтримки на шляху трансформації.

Хто серед наших партнерів?
● Національна поліція України;
● Національний банк України;
● Міністерство фінансів України;
● Міністерство інфраструктури України;
● Державна служба зайнятості;
● Київський національний університет імені Тараса Шевченка та ін.

Як проходить партнерство?
● Підписання Меморандуму про партнерство.
● Аналіз експертами проблем та потреб держустанов.
● Розробка індивідуальних програм навчання.
● Проведення серії тренінгів.
● Аналіз результатів та подальший план співробітництва.

Які результати та плани?
За 2017-2018 рік експерти Академії ДТЕК провели 65 тренінгів. Попереду нові формати навчання, де співробітники з різних держзакладів зможуть ділитися своїм досвідом і спільно вирішувати подібні задачі.

Назва компанії: Медіа Група Україна

Назва проекту: WE CREATE – майбутні технології роботи команд вже сьогодні!

Автори проекту: Світлана Федотова, Керівник напрямку навчання та розвитку

Анонс проекту:

У 2018 році ви сформували відмінну платформу для пошуку нових ідей, покращення взаємодії у командах та взаємного навчання, розвитку та обміну досвідом між співробітниками. Такий новий інструмент, як фасилітація, став ефективним методом для групової роботи по пошуку та прийняттю рішень, посиленню участі членів команд.

Бо наші команди - невичерпні джерела нових прогресивних ідей та актуальних змін в компанії.

Впровадження новомодного підходу по роботі з командами та творчими колективами дозволило:
- збільшити потенціал креативності наших співробітників;
- посилити залученість людей у вдосконалення та оптимізацію бізнес-процесів;
- посилити їх участь у формуванні стратегії розвитку бізнесу.

За результатами опитування задоволеності ми спостерігаємо наступну динаміку: фактор «лідерство» виріс з 83 до 91%, фактор «ефективність команди» - з 63 до 83%, фактор «розуміння бачення» - з 76 до 84%, фактор «впровадження змін» - з 60 до 76%.

Вже зараз, всього лише через рік реалізації даного проекту ми відчуваємо тектонічні зрушення у взаємодії та розробці нових ідей, що безумовно вивело нашу Компанію на новий рівень розвитку, досягнувши лідерства у всіх ключових бізнесах нашого холдингу.

Назва компанії: Salateira

Назва проекту: JOB BOT

Автори проекту: Ірина Сидорчук, Директор з управління персоналом; Ірина Добруцька, Директор з маркетингу

Анонс проекту:

Щоб зберегти лідерство на динамічному ринку праці, необхідно швидко впроваджувати інновації і прислухатися до потреб покоління Z. Усім компаніям на ринку праці просто необхідно враховувати особливості молоді, оскільки в їх запитах є не тільки вигода самих претендентів, але і вигода для компаній.

Salateira стала першою українською компанією в ресторанній сфері, що запустила співбесіди за 90 секунд за допомогою Job Bot.

Ми почули молодь та розробили продукт, який піклується про їх особистий час. Ми залучили молодь, яка знаходилася у пасивному пошуку роботи. Ми перемогли страх проходження першої співбесіди з менеджером з персоналу. Ми показали, що онлайн співбесіда - це легко, весело та не страшно.

Переваги співбесіди з Job Bot:
- Можливість пройти співбесіду за допомогою мобільного додатку Telegram, Viber чи Facebook всього за 90 секунд;
- Можливість пройти співбесіду в будь-який час та де б ви не були;
- Простий та цікавий спосіб спілкування з ботом.

Job Bot в цифрах:
- Приріст відгуків в порівнянні з пошуком персоналу на job сайтах в 3,2 раза;
- Приріст відгуків в порівнянні з пошуком персоналу в соціальних мережах в 1,5 раза;
- Зовнішній кадровий резерв за 2,5 місяці поповнився на 2767 осіб з можливістю інформування їх про відкриті вакансії лише за один клік;
- Кількість кандидатів, що пройшли співбесіду з ботом, за 2,5 місяці - 648 людини;
- Кількість кандидатів, що прийшли на другий етап співбесіди - 219;
- Вартість залучення одного кандидата знизилася у 2 рази;
- Витрати часу рекрутера на пошук кандидатів дорівнюють нулю.

JOB BOT - це новомодний тренд з великими перспективами. Штучний інтелект більш ефективний у порівнянні з традиційними методами пошуку кандидатів.

Назва компанії: ТОВ «Телеканал СТБ»

Назва проекту: StarLive (проект дослідження та підвищення рівня залученості працівників)

Автори проекту: Людмила Довгоброд, HR-директор СТБ. За участю: Вікторії Волонтирець - директора департаменту позаефірного промо, Лідії Паньків - керівника відділу ефірного промо, Ірини Чуєвої – керівника медичної служби, Юлії Коби – менеджера з навчання, Глафіри Літвінової – спеціаліста з навчання, Анни Герасименко – менеджера з внутрішніх комунікацій, команди Вікна-Новини, команди HR-дженералістів.

Анонс проекту:

Проект StarLive (проект дослідження та підвищення рівня залученості працівників СТБ). Старт проекту – осінь 2017 року. Період реалізації - 3 роки.

Для великого корпоративного бізнесу зміни та зовнішні виклики - постійна ситуація. Аби велика організація могла вчасно реагувати на виклики, адаптувалася до них, залишаючись сильним та надійним роботодавцем, її співробітники мають бути максимально залученими у всі процеси компанії та почуватися в ній задоволеними.

Сьогодні наша головна бізнес-ціль – до 2020 року стати високорезультативною організацією High Performance Organization, співробітники якої знають і поділяють цінності та місію компанії; організацією з якісною культурою зворотного зв'язку, чіткою структурою, налагодженими бізнес-процесами, котрій під силу будь-які зовнішні виклики. Тому залученість наших співробітників є основною стратегією розвитку компанії.

Етапи проекту StarLive:
- масштабне опитування, яке виявило матеріальні і нематеріальні «больові точки» співробітників всіх рівнів;
- серія навчальних заходів по роботі з залученістю команд для керівників всіх рівнів;
- якісний зворотній зв'язок;
- розроблення планів змін;
- реалізація ініціатив.

Основні реалізовані ініціативи:
• МедіаМозок – платформа обміну досвідом.
• Здоровий співробітник - забезпечення медичного супроводу та впровадження страхування здоров’я та життя співробітників
• #можутьвсе – серія відеороликів про гордість і любов до наших творчих команд!
• Спільна Благодійність – команда «Вікна-Новини» провела екскурсію каналом для діток у стані ремісії з «Табору Переможців»

Результати першого року проекту: позитивна динаміка щодо залученості співробітників всіх рівнів у бізнес-процеси організації, налагодження якісної комунікації між підрозділами, впровадження підрозділами ініціатив щодо покращення своєї роботи.

Назва компанії: MOYO

Назва проекту:

Автори проекту: Колодій Марина, HR-директор, Барашенко Андрій, CEO

Анонс проекту: PDP - Professional Development Pathway

«Потрібно бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти як мінімум удвічі швидше!»
Аліса в Країні чудес

Проект Professional Development Pathway [скорочено PDP], динамічний формат професійного розвитку у світі VUCA

Проект PDP став основою створення мотивуючого середовища та високої долученості персоналу до проектної роботи в масштабах Компанії MoYo.

Мета проекту – розвиток внутрішнього потенціалу співробітників, які завжди були і залишаються головним елементом корпоративної культури, та створення оптимального кар'єрного простору в MOYO.

Базові принципи програми PDP – вибір і відповідальність за свою кар'єру з боку співробітника, і підтримка з боку Компанії в реалізації бізнес-ініціатив, креативних ідей, прогресивних змін в режимі «Work - life» balance. Учасники програми – ініціативні співробітники, які подали заявку на участь у програмі та зробили лише 2 обов’язкових кроки, отримують персоніфіковану систему розвитку з урахуванням власних інтересів та індивідуальних здібностей.

Переваги проекту PDP – заряджені проектні команди, ініціювання та підтримка нововведень на рівні компанії, більш повна реалізація внутрішнього потенціалу співробітників та підвищення рівня задоволеності професією.

Назва компанії: razom communications

Назва проекту: razom challenge

Автори проекту: HR Director – Алена Дураєва; HR Manager – Наталья Кобзарь; Chief Innovations Officer – Віталій Георгiєв.

Анонс проекту:

razom communications підтримує цікаві ініціативи співробітників і завжди намагається задавати темп у своєму сегменті. "Інновації - це здатність бачити в змінах можливості, а не загрозу." - Стів Джобс

Ми пишаємося, що в нашому холдингу працюють талановиті, висококваліфіковані, проактивні спеціалісти. Це люди, які в першу чергу, вимогливі до себе і завжди ставлять перед собою високу планку. Саме вони знаходять нові підходи до оптимізації бізнес-процесів, задають тренди та використовують найновітніші інструменти. Чудових ідей багато, але не всі їх власники наважуються обговорювати свої задумки з керівництвом чи колегами. Конкурс "razom challenge" дає можливість кожному працівнику бути почутим, отримати визнання та реалізувати свої круті ідеї.

У змаганні могли брати участь проекти, які були успішно реалізовані в 2017 році: не ідеї і не прототипи. Переможець отримав вагомий приз – поїздку до головного офісу, який знаходиться в іншій країні. Протягом 5-ти днів команда-призер переймала та ділилася досвідом з іноземними колегами, приймала участь у створенні нових продуктів та кейсів. Основні критерії відбору журі: користь, новизна, масштабування (чи можливо даний проект використовувати в інших відділах чи напрямку бізнесу), позиціонування.

Результат: 26 відправлених унікальних заявок, 58 учасників, 16 переможців в різних категоріях, запуск платформи ідей «razom idea». Тепер співробітники можуть на постійній основі, не чекаючи наступного конкурсу, пропонувати ідеї для впровадження (нереалізовані, як в конкурсі, а нові). Адміністратор сайту – спiвробiтник з HR-команди, який робить постійний моніторинг заявок на «razom idea». Обирає СЕО, HR-департамент і Chief Innovations Officer та реалiзуємо силами робочої групи.

Назва компанії: Агротек

Назва проекту: Service. Reload

Автори проекту: Чорна Ольга, керівник напрямку навчання, розвитку та оцінки; Любімов Микола

Анонс проекту:

Сервіс. Перезавантаження – унікальний, для внутрішнього ринку сільськогосподарського обладнання, навчальний проект.

Ціль проекту – створення системи навчання співробітників Служби сервісу – ключового інструменту на цьому рику – задля реалізації цінностей і клієнтоорієнтованої стратегії бізнесу.

Ринок сільськогосподарського обладнання, як і вся галузь сільського господарства, залежна від стану напрямків економіки, що забезпечують галузь життєво необхідними ресурсами.

Насамперед мова йде про систему освіти та підготовки персоналу, здатного працювати та обслуговувати сучасне обладнання.

Тенденції глобальної цифровізації, «великих даних», машинного навчання та штучного інтелекту, диктують правила і на цьому, до певного часу, суто механічному ринку.

Але реалії такі, що швидкість розповсюдження цифрових технологій та їх вплив на ефективність фермерів, потребують постійних і значних змін.

Унікальність проекту полягає у тому, що «Сервіс. Перезавантаження» - кадрове рішення, доступне для тиражування, і здатне нівелювати кадровий дефіцит, як у постачальників обладнання, так і у клієнтів.

Менш ніж за 1 рік функціонування, проект дозволив значно поліпшити показники не тільки Служби сервісу, але і бізнесу, в цілому:
• Оптимізація бюджету на навчання співробітників Служби сервісу, до 32%.
• Підвищення фіксованих клієнтських заявок, до 23%.
• 2-кратне скорочення кількості повторних звернень клієнтів, з приводу одного й того самого прецеденту.
• Підвищення індексу споживчої лояльності, на протязі періоду функціонування Проекту, більш ніж на 30%, з перевиконанням цільових показників попереднього періоду.
• Рівень залученості персоналу Службі сервісу збільшився до 8%.


Назва компанії: ПАТ «Бель Шостка Україна»

Назва проекту: Бель і я – одна сім’я

Автори проекту: Топ-менеджмент компанії «Бель Шостка Україна»

Анонс проекту:

«Бель Шостка Україна» є невід’ємною часткою міжнародної Групи Бель світового експерту у сфері виробництва порційних сирів, у складі Групи більше 30 підприємств, продукція реалізується у 130 країнах , а 12000 співробітників по всьому світу об’єднані спільною місією Бель - дарувати посмішки завдяки унікальному досвіду споживання якісних і корисних молочних продуктів.

Група Бель, це сімейна компанія, де велика увага приділяється укріпленню цінностей Групи та розвитку співробітників. Тому, щоб утримати баланс між амбіційними бізнес-цілями та впровадити нематеріальні взаємовідносини, нам було необхідно побудувати емоційний зв'язок співробітників з компанією шляхом проведення корпоративних заходів із залученням членів сімей співробітників.

Проект «Бель і я – одна сім’я» спрямовано на побудову емоційного зв'язку з брендом компанії не лише співробітників, а й їхніх родин. Він включав в себе організацію та проведення:
• Новорічного свята для дітей співробітників
• Сімейного свята «Бель і я – одна сім’я»

Завдяки корпоративним заходам, у неформальному спілкуванні були вирішені поточні кадрові завдання: визначення настрою колективу, згуртування його у єдину команду, отримання заряду бадьорості і радості, а також закріплення впевненості в тому, що для компанії важливий кожен працівник і ми піклуємося не лише про них, а і про їх родини. Яскравим результатом успіху стали фото звіти з наших заходів на сторінках співробітників у соціальних мережах. Ми пишаємося тим, що змогли не тільки побудувати зв'язок, а й підвищити залученість співробітників, про що свідчать результати внутрішнього опитування і також їхнє бажання і бажання їх сімей взяти участь у майбутніх заходах.

Назва компанії: ТОВ «СЕ Борднетце – Україна»

Назва проекту: SEBN- UA за безпеку дітей на дорозі

Автори проекту: Екхарт Бістрам, генеральний директор; Олена Лазар, керівник відділу персоналу; працівники відділу персоналу

Анонс проекту:

Кожного дня на дорогах України травмуються та гинуть діти. Ви впевнені, що це не з Вашої вини? Адже, діти завжди наслідують дорослих. Саме Ваша поведінка на дорозі відкладається у свідомості дитини. Чи задумувалися Ви, коли перебігали дорогу в забороненому місці або на червоне світло світлофора, що Ви подаєте негативний приклад? Саме це може коштувати Вашій дитині здоров’я або й життя. Навчання повинно проводитись на особистому прикладі. Скільки б разів Ви не повторювали дитині, що переходити дорогу необхідно лише по пішохідному переходу і лише на зелене світло, Ваші слова не матимуть бажаного ефекту, якщо Ви самі не дотримуєтеся правил! Ваші слова ніколи не повинні розходитися з Вашими діями.

Оскільки відсутність дисципліни на дорозі, порушення правил пішохода та велика кількість ДТП за участі дітей суперечить принципу та слогану СЕБН-УА «Безпека понад усе» і внутрішньому переконанню кожного працівника, компанія ініціювала проект, місією якого є поширення та закріплення цього принципу у свідомості дітей регіону. Ініціатором проекту виступив генеральний директор, пан Екхарт Бістрам. Йому, як іноземцю, важко зрозуміти, що батьки можуть так недбало ставитися до безпеки дітей.

Акція розпочалася у квітні 2017 року і триває до цього часу. Заручившись підтримкою відділу забезпечення безпеки дорожнього руху ГУНП в Тернопільській та Чернівецькій областях, працівники відділу персоналу вирішили охопити соціально-просвітницьким проектом школи в населених пунктах цих регіонів. На зустрічах, що відбуваються протягом шкільного уроку дітки у ігровій формі отримують інформацію не лише про те, як правильно переходити вулицю, дотримуватись правил велосипедистам, а і як мають поводитись пасажири у автомобілях. Неймовірну радість дітки отримують від подаруночків: буклети, брендовані повітряні кульки та світловідбивачі для помітності на дорозі у темну пору доби.

Можемо похвалитись результатами реалізованого проекту, а саме нашою соціально-освітньої акцією ми охопили близько 80 шкіл та більше 2 тис. дітей, які ще в процесі проведення навчальної програми продемонстрували значний прогрес у рівні обізнаності щодо правил поводження на дорозі. Позитивним чином вплинув проект на бренд СЕБН-УА як роботодавця – усі наступні акції, які проводились у населених пунктах регіону, супроводжувались тим, що діти приводили своїх батьків до наших тентів, оскільки впізнавали логотип і були впевнені, що тут буде цікаво. Важливо також, що усі працівники, які брали участь у розробці та реалізації проекту, однозначно відмітили підвищення рівня командного духу, залучення і мотивації до подальшої роботи над цим та іншими проектами такого ж типу. Будьте уважними на дорозі! Бережіть себе та дітей!

Назва компанії: Академія ДТЕК

Назва проекту: «Розрахувати не можна вгадати. Де поставити кому?» Як HR-аналітика зберігає життя та здоров’я людей.

Автори проекту: Бондаренко Євгеній Ігорович, директор Академії ДТЕК; Ісакієва Ольга Сергіївна, менеджер відділу з навчання та оцінки департаменту по роботі з внутрішнім клієнтом Академії ДТЕК

Анонс проекту:

Чому люди порушують? Усі знають про наслідки перебігання дороги на червоне світло чи порушення техніки безпеки на роботі… Але кожного року статистика травм не зменшується.

Більша частина 73 000 співробітників ДТЕК задіяні на виробництві чи видобуванні ресурсів. Не дивлячись на важливість ефективності, ключовий пріоритет для нас, щоб кожен співробітник після зміни цілий та здоровий повернувся додому.

Наша найбільша мета - звести травматизм до 0 до 2030 року. Шлях до цієї цифри ми почали з глибокого та масштабного дослідження, щоб зрозуміти, хто та чому порушує.

Задача на 2017-2018: впровадити інструмент HR-аналітики, який буде визначати порушників.

Придбати готове рішення? - На ринку немає релевантних рішень, а розробка “під ключ” вартує дорожче річного бюджету на розвиток усіх співробітників.

Створити інструмент своїми силами? - Так, але до проекту необхідно +3 експерти. Залучивши сильних аналітика, соціолога та бізнес-аналітика, ми стартували.

Швидко проаналізувати дані та створити інструмент? - Тільки збір даних тривав 7 місяців.

Порушники - це “дурненькі нехлюї”? Цю оманливу гіпотезу не підтвердили дослідження. наші порушники виявились розумніші за непорушників, а їх показники ефективності вищі за результати колег. Порушники - зірки підприємств. Звільнити чи не взяти на роботу таких співробітників = великі втрати для бізнесу!

Який результат проекту? Ми сформували портрет порушника та інструмент його виявлення.

Отримані інсайти значно змінили наші плани: тепер ми маємо сформувати нову культуру безпеки на підприємствах.

Актуально тільки для ДТЕК? Культура безпеки на підприємствах не живе окремо від загальної культури у суспільстві. Люди, які схильні до порушень, йдуть працювати у всі компанії України. А ви впевнені, що вчора не взяли на роботу потенційного порушника?..

Назва компанії: Метінвест Холдинг

Назва проекту: Центр кар’єри Метінвесту. Candidate journey для промислової компанії

Автори проекту: HR-команда Метінвесту

Анонс проекту:

Ринок праці України диктує нові умови залучення та найму співробітників. У центрі уваги тепер кандидат, саме він стає клієнтом компанії як роботодавця. Комфорт під час працевлаштування - головне в наймі. Компанія Метінвест проаналізувала досвід кандидата при працевлаштуванні на підприємства Групи у Кривому Розі та істотно спростила всі етапи взаємодії з компанією. Тепер строк працевлаштування в компанію скоротився в 6 разів (з 45 до 9 днів), а інформацію про вакансії кожного з 4 підприємств не потрібно спеціально шукати - вона доступна в зручному офісі Центру кар'єри Метінвест. Саме в Центрі кандидатам підбирають вакансії, що відповідають їх кваліфікації, проводять інтерв'ю і вступні інструктажі з охорони праці та промислової безпеки, оформлюють всі необхідні документи. 40% вакансій підприємств комплектуються за рахунок роботи Центру кар'єри. Побудований за принципом «єдиного вікна» Центр кар'єри Метінвесту вже зараз змінює регіональний ринок працевлаштування.

Назва компанії: ПАТ «Укртелеком»

Назва проекту: Sales Fit: online розвиток навичок продажів

Автори проекту: Департамент підбору, навчання та розвитку персоналу: Світлана Судакова, директор департаменту; Олена Макаренко, тренер, відділ навчання навичкам продажів; Тетяна Герасимова, начальник відділу навчання навичкам продажів. Департамент організації продажу послуг споживачам масового сегмента: Косенкова Ірина, директор департаменту; Кіндрась Сергій, начальник відділу організації прямого продажу послуг споживачам масового сегмента; Віценко Максим, спеціаліст з бізнес-процесів.

Анонс проекту:

Sales Fit - он-лайн механіка індивідуальних тренувань для спеціалістів, які територіально віддалені один від одного, не можуть витрачати багато часу на відрядження з метою навчання, при цьому вкрай потребують саме навикових тренувань!

Основні переваги проекту:
• Регулярність та зручність для учасників. На кожен квартал заплановано визначену кількість тренувань. Заздалегідь запланована зустріч дає можливість планувати час та ефективно його використовувати. Регіональні менеджери (РМи) слідкують за динамікою розвитку спеціалістів Центрів обслуговування абонентів (ЦОА), вказують на зони розвитку та «тримають руку на пульсі».
• Індивідуальний підхід до тренування кожного спеціаліста та підтримуючий план розвитку. Можливість вибору мети тренування відіграє значну роль. Спеціалісти можуть працювати над своїми зонами розвитку, покроково перетворюючи їх у свої сильні сторони. Тренування відбуваються по схемі наставництва. Тренери показують та дають РМам, а РМи в свою чергу - спеціалістам ЦОА - корисні лайфхаки, які потрібні саме зараз кожному спеціалісту.
• Он-лайн формат дозволяє скоротити час і бюджет на очні візити, збільшити кількість тренувань для фахівців, а для РМів – розвивати наставницькі та менеджерські навички без відриву від робочого місця.

Sales Fit – це старт здорового способу продажів та обслуговування для В2С. Невід'ємною частиною здорового способу життя є тренування. А регулярні он-лайн тренування – цікаві і корисні одночасно!

Назва компанії: Альфа-Банк Україна та Укрсоцбанк

Назва проекту: «Досвід-UA» - програма неформального навчання та розвитку співробітників

Автори проекту: Олена Яковенко, керівник по розвитку персоналу

Анонс проекту:

Як зробити так, щоб організація стала саморозвиваючою у VUCA-світі? Як зробити знання практичними та доступними? Де шукати експертів у навчанні, які добре розуміють бізнес зсередини? Коли знаходити час на навчання?

На ці питання має відповіді програма Досвід-UA – програма неформального навчання та розвитку співробітників. Будь-який банківський працівник, який володіє експертними знаннями та навичками в своїй професійній галузі, передає їх широкій аудиторії після проходження підготовки як тренера та створення програми навчання у будь-якому форматі (вебінар, майстер-клас, практикум).

Наша мета – створити середовище, де співробітники взаємно розвивають один одного. Середовище, яке надає можливості:

реалізувати актуальні потреби в експертному навчанні; поширювати кращий досвід з ключових напрямів діяльності банку; покращити крос-функціональну взаємодію, особливо в період інтеграції двох великих банків.

Ми пишаємося досягненнями за 2017-2018 роки:
2 500 учасників навчилися на майстер-класах колег;
156 проведених майстер-класів;
20 висококваліфікованих експертів у своїх темах;
23 теми майстер-класів з ключових напрямів діяльності банку;
4,9 із 5 балів – оцінка якості майстер-класів відповідно до відгуків учасників.

Ми отримали не тільки значну економію бюджету в 1,1 млн гривень та підвищення рівня знань, але й прихильність працівників до розвитку та високу залученість .

Назва компанії: ПАТ «Бель Шостка Україна»

Назва проекту: Be you. Be ambitious. Be Bel

Автори проекту: Олена Соколова, директор з управління персоналом, Вікторія Кисіль, фахівець з КСВ та внутрішніх комунікацій

Анонс проекту:

Якщо задоволеність - це те, що співробітники хочуть отримувати від роботи в компанії, то залучення – це те, що вони готові віддавати їй.

Hewitt Associates
Для того, щоб залишатися успішними в умовах трансформації у суспільстві та динамічно мінливому ринку і також прагненням зберегти високий рівень мотивації співробітників, перед нами постала задача: залучення співробітників до єдиної корпоративної культури, що відповідає стратегічним цілям Групи Бель.

Наші зусилля були спрямовані перш за все, на створення постійного зв’язку між бізнес- цілями Групи Бель та залученням співробітників доформування внутрішньої поведінкової культури засновану на наших цінностях.

В результаті реалізації проекту ми:
• побудували систему внутрішніх комунікацій де успішно транслюються стратегічні задачі та бізнес цілі компанії;
• співробітники отримали розвиваючий зворотній зв'язок;
• впровадили оновлені цінності Групи у наше корпоративне життя. Турбота, Сміливість і Прихильність зобов'язанням, ці три цінності, лежать в основі діяльності підприємства і Групи в цілому і направляють співробітників при прийнятті рішень.
Ми пишаємося тим, що змогли підвищити рівень поінформованості та залучення співробітників, об’єднавши їх у згуртовану команду, котра відчуває безпосередню причетність до загального бізнес результату.

Назва компанії: ПрАТ Карлсберг Україна

Назва проекту: Щастя на робочому місці (Happiness at work)

Автори проекту: Іванцова Марина, віце-президент з персоналу. Проектна група: Кузьмова Катерина, фахівець з навчання; Корх-Апостолова Валентина, HR бізнес партнер; Ціона Інна, провідний фахівець з персоналу; Мельник Віталіна, HR бізнес партнер; Зайченко Надія, фахівець з пільг та компенсацій; Мартиненко Алла, провідний фахівець з пільг та компенсацій; Теличко Світлана, менеджер з HR сервісів; Ворона Любов, HR бізнес партнер

Анонс проекту:

Щасливі люди варять смачне пиво, яке робить наших споживачів щасливішими. Наша мета – навчити співробітників як стати щасливішими, завдяки невеличким змінам кожного дня. Тож ми намагаємось створити сприятливі умови та базу для цього.

Вперше про можливість запуску проекту ми задумались ще в 2015 році, адже попередній рік приніс в Україну військовий конфлікт, спад економіки та зниження віри людей у краще майбутнє. Саме люди – це головна цінність компанії, тому у цей момент ми зосередили особливу увагу на їх потребах та сфокусувалися на тому, що могло б зробити їх щасливими на роботі. Проаналізувавши низку світових тенденцій та дослідження на цю тему, ми визначили основні фактори, які впливають на рівень щастя. Вже на основі цих факторів та внутрішніх даних ми і створили власну формулу індексу щастя! Вона дозволила нам знайти індивідуальний підхід до кожної функції. Виходячи з потреб людей, ми вже реалізували низку ініціатив, які активно живуть, трансформуються, а головне роблять наших колег щасливішими.

Назва компанії: ТОВ «Комфі Трейд», ТМ COMFY

Назва проекту: Так, я люблю Україну

Автори проекту: Майор Мирина, керівник HR-департаменту, Ольга Чепіжко, керівник PR-департаменту, Катерина Антоненко, PR-менеджер

Анонс проекту:

В умовах демографічної кризи в Україні, сучасний работодавець має пропонувати людям не просто цікаву роботу і гідну оплату. Він повинен швидко реагувати та діяти на упередження глобальному ринковому дефіциту кадрів.

Позиція компанії COMFY – своїми діями та прикладом відповідати на соціально-економічні виклики в Україні. Люди – головний актив компанії та носіїї цінностей. Для працівників важливо асоціювати себе з компанією, з її репутацію та соціальним обличчям

Людям важливо залучатися до процесів, реалізовуватися професійно, відчувати свою особисту вагомість у соціальних проектах та разом будувати майбутнє компанії і країни.

Назва компанії: ПрАТ «Датагруп»

Назва проекту: DATALAB: залучаємо, надаючи можливості

Автори проекту: Калініченко Ірина – начальник відділу навчання та розвитку; Турутова Ольга – головний фахівець відділу навчання та розвитку; Прилипко Олександра – начальник відділу підбору та адаптації персоналу.

Анонс проекту:

У 2017 році для компанії «Датагруп» почався період внутрішніх трансформацій – етап, котрий складно пройти без підтримки з боку персоналу. Гостро постало питання залучення співробітників для корпоративного життя, їх розвитку та мотивування. Нам вдалося одночасно вплинути на всі ці сфери.

Ми створили єдиний простір для обміну ідеями, взаємодії та активної самореалізації – DataLab. Базою для цього став портал системи дистанційного навчання. Та спершу він зазнав значних змін: повного оновлення дизайну та навігації, кардинальної зміни стилю комунікації – з офіційного та холодного на дружній та трохи бешкетний, прийняття нового підходу до створення контенту та наповнення порталу. Наші співробітники отримали можливість самостійно впливати на матеріали, за якими вони навчаються, задавати теми для обговорень, формувати ком’юніті, яке їм необхідне. Мета DataLab – не змушувати навчатись, а формувати у співробітників осмислену потребу у саморозвитку.

За 10 місяців існування проекту DataLab перетворився на гнучкий інструмент, який чутливо реагує на потреби користувачів і бізнесу. Нам вдалося докорінно змінити ставлення персоналу до порталу, навчання та корпоративного життя в цілому, виявити «амбасадорів розвитку» та залучити їх до створення контенту, підвищити загальну залученість співробітників до всього, що відбувається в компанії.

Назва компанії: ТОВ ДТЕК Енерго

Назва проекту: Створення єдиного розрахункового центру HR

Автори проекту: Семич Олена Сергіївна, Директор з управління персоналом ДТЕК ЕНЕРГО, Скворцова Вікторія Олександрівна, Керівник проекту «Створення Єдиного розрахункового центру HR»

Анонс проекту:

Нове покоління висуває підвищені вимоги до характеру своєї роботи та можливим кар'єрним перспективам. При цьому необхідність зберігати і передавати досвід, накопичений фахівцями, стимулює роботодавців докладати додаткові зусилля для залучення, розвитку та утримання ключових співробітників. Створення Єдиного розрахункового центру якраз дозволяє звільнити фахівців з управління персоналом від рутинних і однотипних операцій.

Замість того щоб механічно вносити дані в систему або вручну готувати звіти про фонд оплати праці підприємства, вони більше часу приділяють співробітникам: консультують по хвилюючим питанням, підтримують сприятливий соціально-психологічний клімат в колективах, допомагають будувати кар'єру талановитим співробітникам, навчають і розвивають затребуваних фахівців, мотивують їх ставати кращими у своїй справі. Адже успіх будь-якої компанії складається з професіоналізму і досягнень кожного її співробітника.

Назва компанії: Eldorado

Назва проекту: Из знаменателя в Знаменосцы!

Автори проекту: Береснев Сергій Миколайович, Директор департаменту по роботі з персоналом; Вікторов Олексій Анатолійович, Менеджер з оцінки персоналу; Важинська Оксана Леонідівна, Менеджер з внутрішніх комунікацій; Бабич Наталія Геннадіївна, Начальник відділу підбору та адаптації персоналу; Снарська Оксана Василівна, Начальник відділу навчання та розвитку персоналу; Карпенко Валентина Валеріївна, Начальник відділу пільг та компенсацій; Синицька Олександра Дмитрівна, Начальник відділу кадрів.

Анонс проекту:

Eldorado – одна з найбільших мереж магазинів електроніки та побутової техніки в Україні. Компанія нараховує більш 130 магазинів Eldorado в 60 містах України з загальним асортиментом понад 20 000 моделей техніки та штатом понад 5 000 співробітників, які щодня допомагають клієнтам зробити вибір та придбати доступні гаджети та техніку.

2017 рік став новим етапом становлення Компанії у зв’язку зі зміною місії та стратегії, з призначенням нового CEO та частковим оновленням команди ТОП-менеджменту. При цьому одна з ключових ролей в реалізації нової стратегії Компанії була відведена HR.

Завданням нової HR-команди було формування HR-функції, як ефективної системи підтримки бізнес-підрозділів. Для цього HR-процеси були оновлені, а деякі створені з нуля. Команді HR-ів необхідно було справою довести свій професіоналізм, щоб здобути авторитет та довіру бізнесу для подальшого створення атмосфери партнерства та досягти ефекту синергії.

Результатом проекту стала зміна ролі HR зі знаменника при розрахунку показника рентабельності, на повноцінного бізнес-партнера, орієнтованого на отримання прибутку.

Назва компанії: EPAM Ukraine

Назва проекту: Стажування для викладачів вишів (Teachers Internship)

Автори проекту: Resource Development Team Ukraine

Анонс проекту:

EPAM Systems сьогодні є провідним світовим постачальником ІТ-рішень, яка працює в більш ніж 25 країнах світу. Одним з важливих драйверів розвитку компанії в Україні вже багато років є тісна співпраця з університетами. Спільними зусиллями ми популяризуємо галузь серед студентів та викладачів.

Проект Teachers Internship покликаний створити потужне ком'юніті викладачів-практиків, які можуть в умовах швидкозмінного технологічного середовища викладати актуальні курси й розвивати конкурентні навички у студентів.

Сьогодні навчальний контент за сучасними ІТ-напрямками змінюється дуже стрімко, а контент університетських предметів відстає, отже студенти отримують застарілий матеріал. Проект покликаний зібрати та об’єднати «агентів змін та розвитку». Ми робимо це за допомогою короткострокового стажування з максимальним зануренням у бізнес-умови розробки великих ІТ-програм та платформ. Таким чином, компанія організовує передачу технічних знань та найкращих інженерних практик, які будуть додані до навчальних курсів університетських програм.

Завдяки програмі стажування викладачів ми поступово покращуємо ситуацію із неактуальним контентом університетських програм. Стажування пройшло більше 120 викладачів в Києві, Харкові, Львові. Десятки з них запроваджують наш контент і напрацювання у своїх курсах.

Назва компанії: Фармацевтична компанія ПАТ «Фармак»

Назва проекту: : Оцінка та розвиток персоналу в хмарних рішеннях (SAP SuccessFactors)

Автори проекту: Кондрашихіна Вікторія Миколаївна - Директор з персоналу, ініціатор проекту, Головко Тетяна Станіславівна - Начальник відділу компенсацій та пільг, вона ж керівник проекту, Едуард Савушкін – Директор з інформаційних технологій, керівник проекту зі сторони IT (під час проекту)

Анонс проекту:

Проект «Оцінка та розвиток персоналу в хмарних рішеннях» від компанії ПАТ «Фармак» - це успішно реалізований кейс і живий досвід впровадження хмарної системи, яка ефективно та прозоро допомагає управляти HR процесами, а також досягати балансу та порозуміння між інтересами компанії та працівників.

ПАТ «Фармак» стала першою вітчизняною компанією, яка впровадила хмарне рішення - SAP SuccessFactors «Talent management».

У ПАТ «Фармак» сприймають витрати на автоматизацію як інвестиції в процеси та людей.

Назва компанії: ТОВ «Ферреро Україна»

Назва проекту: Центр оцінки та розвитку 2017

Автори проекту: Наталія Гофман, старший менеджер навчання та розвитку персоналу

Анонс проекту:

Зіткнувшись з «кадровим голодом» на ринку кандидатів, керівництво компанії «Ферреро Україна» прийняло рішення про необхідність формування і розвитку власного кадрового резерву.

Для цього треба було визначити ефективний спосіб оцінки. Підготувати спостерігачів і всі необхідні матеріали. Організувати центри оцінки та розвитку по всій Україні. Провести інтеграційні сесії. Створити звіти і плани розвитку, а також подальший графік навчання.

Реалізація проекту зайняла 3 місяці.

Був залучений 21 спостерігач. Оцінено 44 співробітника. В результаті в кадровий резерв компанії увійшли 9 співробітників.

В процесі реалізації проекту ми зіткнулися з різними складнощами, які допомогли нам зробити висновки на майбутнє, переглянути існуючу модель компетенцій і дещо змінити підхід до оцінки в 2018 р

Назва компанії: Метінвест Холдинг

Назва проекту: STEM-екосистема Метінвесту. Як зробити важку промисловість привабливою для молоді?

Автори проекту: HR-команда Метінвесту

Анонс проекту:

STEM-екосистема Метінвесту - проект з популяризації технічних наук та інженерного мислення серед школярів м. Кривий Ріг. Протягом навчального року школярі беруть участь в профорієнтаційних квестах, змаганнях, організованих підприємствами спільно з профільними навчальними закладами, а влітку стають справжніми астронавтами, виконуючи технічні місії в космосі (насправді, в дитячих оздоровчих таборах). Метою проекту є підвищення інтересу до математики, фізики та хімії серед учнів середньої школи, а також збільшення кількості вступників на профільні для компанії спеціальності. Завдяки проекту 10 000 школярів дізнаються про те, що інженерна справа - це круто, а технарі - рулять!

Назва компанії: ПриватБанк

Назва проекту: Онлайн-практика

Автори проекту: Топ-менеджери банку, Напрямок "Трудові ресурси", Департамент корпоративного навчання "ПриватУніверситет", Роздрібний бізнес.

Анонс проекту:

В основі проекту - бажання створити умови і залучити студентів в будь-яких точках України отримати додаткову освіту ще до закінчення навчання у вищому навчальному закладі, пройти практику і отримати можливість працевлаштування в найбільшому банку України; створити унікальну базу кандидатів, що постійно поповнюється, для заповнення вакантних позицій в Банку.

Для реалізації ми створили сучасну, унікальну онлайн-платформу для практики в банку, що забезпечує високу якість підготовки практикантів і задовольняє потреби студентів, вишів і банку.

Умови старту дуже прості. Студенти вищих навчальних закладів України, що знаходяться в будь-якій точці світу, зацікавлені в одержанні реальних знань і практичного досвіду банкіра, можуть пройти практику в ПриватБанку в режимі онлайн. Для цього достатньо зареєструватися на сайті онлайн-практики http://practice.privatbank.ua/, мати картку ПриватБанку, пройти 10 модулів теорії і виконати 5 практичних завдань.

При успішному проходженні практики студент отримає іменний сертифікат зі спеціалізацією і набраними балами. Сертифікат можна пред'явити як у виші для підтвердження практики, так і при працевлаштуванні. Кращі студенти отримують запрошення на роботу в банку.

Нам вдалося створити затребувану систему практичної підготовки студентів вищих навчальних закладів в онлайн-режимі, в якій вже пройшли навчання понад 100 тис. зацікавлених студентів. Онлайн-практика сьогодні забезпечує нам безперервний потік мотивованих кандидатів в банк, за допомогою яких закривається більше третини зовнішніх вакансій, а імідж банку як роботодавця серед студентів в банківській галузі стабільно на першому місці (за опитуванням опитуванням Ernst & Young «Кращий роботодавець»).

Назва компанії: Національна енергетична компанія «Укренерго»

Назва проекту: Керуючи енергією персоналу

Автори проекту: Директор з управління персоналом, працівники підрозділів з управління персоналом та з внутрішніх комунікацій

Анонс проекту:

Команда з управління персоналом Укренерго підтримує цілі компанії, акцентуючи увагу на середньо- та довгострокових питаннях, а також об’єднує працівників і компанію завдяки інтеграції стратегії з управління персоналом у корпоративну стратегію компанії.

Наші основні принципи:
1. Ефективність і продуктивність
2. Інноваційнїсть та креативність
3. Відкритість та довіра
4. Професійність та якість
5. Робота в радість

Назва компанії: ПАТ «Укртелеком»

Назва проекту: «Ігри, в які грають співробітники: Гейміфікація в навчанні, як інструмент формування корпоративної культури»

Автори проекту: Світлана Судакова, директор департаменту підбору, навчання і розвитку персоналу; Лариса Моляренко, начальник відділу корпоративного розвитку; Тетяна Герасимова, начальник відділу навчання навичкам продажів; Інна Васіна, менеджер з організації навчання; Тетяна Лях, фахівець з дистанційного навчання

Анонс проекту:

Вже п'ятий рік компанія Укртелеком переживає серйозні зміни. Ми оптимізуємо бізнес-процеси, модернізуємо обладнання, шукаємо і знаходимо нові рішення для підвищення ефективності роботи компанії в цілому і кожного співробітника зокрема.

Не останню роль в якісній оптимізації грають ті рішення по навчанню і розвитку персоналу, які здатні запропонувати найбільш ефективні інструменти підвищення особистої ефективності співробітників на різних рівнях управління. У той час, коли на ринку T&D величезна кількість можливостей, команді Департаменту підбору, навчання і розвитку персоналу важливо було знайти таке рішення, яке б задовольняло потреби нашої різнорідної аудиторії від зв'язківця з 30-річним стажем до молодого фахівця, для якого наша компанія - перший роботодавець.

Проект «Ігри, в які грають співробітники» став максимально вірним рішенням, адже це не просто елементи гейміфікації, включені в систему навчання, це цілий комплекс інструментів, що допомагають сформувати усвідомлене і позитивне ставлення не тільки до навчання, але і до необхідністі використовувати отримані навички на робочому місці.

Основними складовими проекту стали три рішення:
• Практикуми по формуванню корпоративних компетенцій, бізнес-ігри, квести, симуляції, як альтернатива тренінгу

• Інтерактивні дистанційні бізнес тренажери, як частина одного з двох пропонованих варіантів навчання:
Модульна дистанційна програма + інтерактивний дистанційний бізнес тренажер + фінальний тест
Модульна дистанційна програма + аудиторний практикум + фінальний тест
• Впровадження корпоративної валюти, як елемента гри і драйвера інтересу до навчання

Назва компанії: ВОЛЯ

Назва проекту: «Волею випадку»: як ми побудували залучену команду

Автори проекту: Група каналов Cine+, HR, PR та всі залучені співробітники ВОЛЯ

Анонс проекту:

У нас виникла ідея не просто розповісти про те, як ми цінуємо кожного співробітника, в статтях чи корпоративних розсилках, ми захотіли зняти про це кіно!
«Волею випадку» - це власний комедійний міні-серіал про наших співробітників. І це не чергове корпоративне відео, яке є у кожної компанії, а повноцінний продукт, розрахований на широку аудиторію і показаний на телебаченні.

Назва компанії: WATSONS (ТОВ «ДЦ Україна»)

Назва проекту: #HR Digital: технології заради людей

Автори проекту: Литвиненко Олеся, Керівник відділу навчання та оцінки персоналу; Олена Рубанець, Начальник департаменту по роботі з персоналом

Анонс проекту:

Сучасний світ насичений величезною кількістю інформації і з кожним роком її стає все більше, світ все більше прискорюється. Якщо хочеш бути ефективним, зазвичай шукаєш інструменти та технології, які дають можливість швидше знаходити, обробляти та аналізувати інформацію.

Watsons - компанія, яка використовує digital-інструменти, зберігаючи фокус уваги на реальних людей. Для нас Digital-підхід – це можливість використовувати безмежні можливості, які надано сучасними технологіями – та можливість автоматизувавши рутинні операції, вивільнити час для вирішення важливих і цікавих завдань.

Окрім цього, Digital означає для нас синхронізацію он-лайн каналів та платформ, що ми використовуємо у роботі з усіма HR процесами. Ми використовуємо інструменти і технології не заради модного тренду, а насамперед заради людей! Саме тому наш проект має назву #HR Watsons Digital: технології заради людей.

Ми обираємо digital для сучасного, швидкого, яскравого знайомства і спілкування з великою кількістю людей, створення комьюніті Watsons, адже Digital-реальність поруч - і ми в ній живемо.

…Яким чином ми використуємо Instagram для роботи з брендом роботодавця? Які цікавинки ми помітили в роботі з концептом EVP в діджитал каналах? Яким чином створюється ефективна стратегія HR Digital? Як зробити так, щоб он-лайн та офф-лайн технології доповнювали і збагачували одна одну? – про це та багато іншого розповімо під час нашого обговорення у грудні.

Назва компанії: ТОВ «Автологістика»

Назва проекту: Epic Fail Contest: Культура прийняття помилок

Автори проекту: Власник Групи компаній AVTOLOGISTKA Павло Гайдай

Анонс проекту:

Культура визначає поведінку людей. Очевидним природним чином ми прийшли до розуміння трансформації культури в той момент, коли від зразкового логістичного оператора і перевізника нових легкових автомобілів наша компанія перейшла до створення інноваційних рішень в автомобільній індустрії та логістиці. Це дві різні культури. Перша - це культура правил, контролю, покарань, а друга - культура ініціативи та креативності.

Нам потрібно було знайти рішення, як швидко перейти з одного стану в інший. Перше завдання - розвиток ініціативності. Головне, що вбиває ініціативу - це покарання. Було прийнято рішення прибрати принцип покарання на всіх рівнях управління і компанія стала транслювати співробітникам, що покарань у нас немає. Але люди все одно не поміняли свою модель поведінки. Ми стали шукати спосіб довести команді, що покарань не існує і придумали ритуал, символ, пов'язаний з цими змінами - конкурс прийняття помилок Epic Fail Contest. Пережити сором від визнання власної помилки завжди непросто. Тому ми створили особливий формат свята з унікальною атмосферою, гумором, добродушністю. На ньому в жартівливій формі ми говоримо про те, що винна не людина, а процес. Помилки трапляються і дуже важливо зробити правильні висновки і змінити процеси.

Минуло вже 3 роки, ми організували 3 свята і тепер можемо сміливо говорити про те, що проект успішний. Ми стали іншими. Проект вирішив важливу задачу: зник страх покарання за вчинену помилку і з'явилась ініціатива. Звичайною практикою стало зібратися кросфункціональною командою та вирішити проблему, перетворивши її в задачу або запропонувати і реалізувати новий проект.

Назва компанії: ТОВ «Ферреро Україна»

Назва проекту: Центр оцінки та розвитку 2017

Автори проекту: Наталія Гофман, старший менеджер навчання та розвитку персоналу Зіткнувшись з «кадровим голодом» на ринку кандидатів, керівництво компанії «Ферреро Україна» прийняло рішення про необхідність формування і розвитку власного кадрового резерву.

Анонс проекту:

Для цього треба було визначити ефективний спосіб оцінки. Підготувати спостерігачів і всі необхідні матеріали. Організувати центри оцінки та розвитку по всій Україні. Провести інтеграційні сесії. Створити звіти і плани розвитку, а також подальший графік навчання.

Реалізація проекту зайняла 3 місяці.

Був залучений 21 спостерігач. Оцінено 44 співробітника. В результаті в кадровий резерв компанії увійшли 9 співробітників.

В процесі реалізації проекту ми зіткнулися з різними складнощами, які допомогли нам зробити висновки на майбутнє, переглянути існуючу модель компетенцій і дещо змінити підхід до оцінки в 2018 р

Назва компанії: ТОВ «Леруа Мерлен Україна»

Назва проекту: Talent Booster

Автори проекту: Робоча група у складі співробітників компаній ADEO (HR, комерсанти, фахівці ІТ)

Анонс проекту:

Пошук талантів та виявлення потенціальніих співробітників – одне з ключових завдань у діяльності ADEO, до складу якої входять 34 автономних компанії з 14 країн світу. Активний розвиток компаінії (у 2011 р. група зайняла першу позицію в Європі та третю у світі по обсягу товарообороту серед магазинів формату DIY - потребує більше лідерів, які просуватимуть компанію та сприятимуть реалізації її цілей. Талановиті співробітники потребують підтримки у розвитку і нестандартного підходу у реалізації їх інноваційних проектів. ADEO створила програму, не схожу на стандартний План індивідуального розвитку співробітника, яка дає можливість усім бажаючим заявити про свій потенціал. З метою виявлення талановитих співробітників було розроблено план відбору кандидатів для участі у проекті та програму підтримки і розвитку учасників та учасниць проекту.

Talent Booster - прискорювач розвитку міжнародних талантів відкритий для усіх співробітників компаній ADEO, які мають бажання реалізувати та проявити свій потенціал незалежно від професії та досвіду.

Небачена досі 24-х місячна професійна пригода, яка виходить за межі класичних схем навчання.

Унікальний спільний мультикультурний досвід навколо однієї амбіції: впровадження змін та інновацій задля успішного майбутнього ADEO.

В програмі беруть участь учасники та учасниці, які:
Здатні виходити за межі та чітко уявляти майбутнє.
Мають бажання брати участь у створенні майбутнього ADEO. Рішучі у впровадженні змін.
Допитливі, наповнені духом підприємництва, оптимізмом, з високими адаптаційними та комунікаційними здібностями, гнучкі, здатні до ефективної співпраці.
Важливою є готовність до міжнародної мобільності, вільно володіють англійською мовою, мають досвід лідерства у компанії (лідер групи, лідер проекту і т.д.).

Назва компанії: Mars та Royal Canin Україна

Назва проекту: Майстерність лінійного менеджеру

Автори проекту: Прихожева Ольга, Менеджер з персоналу Mars Україна; Шквиря Наталя, Директор з персоналу Mars Україна; Гершман Марія, Директор з персоналу Royal Canin Україна

Анонс проекту:

Mars завжди був і залишається компанією з дуже серйозними амбіціями. Наша основна мета - це зростання, яким ми пишаємося. Ми віримо, що зможемо цього досягти тільки, коли Mars стане компанією, до якої мріють приєднатися, в якій хочуть залишатися, і з якою хочуть зростати мільйони людей. Майстерність Лінійного Менеджера - це проект, який допоможе нам досягнути наші високі амбіції. А також, цей проект є відмінним прикладом того, як HR в організації може не просто вирішувати конкретні проблеми сьогодення, а усвідомлено робити стратегічний вибір для того, щоб будувати довготривале успішне майбутнє компанії.

Основними передумовами до запуску проекту стали довгострокові бізнес цілі організації, бурхливе зростання, різноманітність бізнесів і талантів, та зовнішні тренди ринку праці.

Основне досягнення проекту в тому, що для величезної, динамічно зростаючої, багатокультурної компанії, що складається з неоднорідних бізнес сегментів, нам вдалося:
• сформулювати чіткі і прозорі очікування від роботи Лінійних менеджерів;
• створити систему вимірювання результативності Лінійних менеджерів;
• розробити сучасні інтерактивні навчальні рішення;
• і, найголовніше, - втілити Майстерність Лінійного Менеджера у повсякденне життя багатотисячної організації по всьому світу за досить короткий термін.

Назва компанії: Ubisoft

Назва проекту: Coding Campus: Talent has no age

Автори проекту: Григоріада Строе, HR & Operations Director, Eastern European Hub; Євгенія Гончар, Associate Producer; Адріан Щербанеску, Studio Manager; Олена Бондарева, HR Manager Цього року студія Ubisoft Kiev святкує 10 років успішної роботи.

Анонс проекту:

Наша стратегія – продовжувати інвестувати в розвиток української галузі розробки ігор. Впевненість у виборі вірного напрямку нам дають понад 30-річний глобальний досвід в цілому та 10-річний в Україні. Саме наш набутий досвід та експертиза гарантує нам успіх обраної стратегії.

Особлива увага у сфері роботи з персоналом приділяється розвитку талантів, як інструменту подальшого росту компанії.

Проект Coding Campus - це довгостроковий інструмент розвитку компанії, який успішно втілюється у життя. Програма складається з навчального курсу по програмуванню та практичних завдань для спеціалістів без досвіду або з мінімальним досвідом роботи. В результаті цієї програми всі успішні студенти мають можливість працювати над реальними проектами як частина команди в Києві, а також Бухаресті, Ансі, Хельсінкі, Сінгапурі та iнших студіях Ubisoft. Участь в програмі мали можливість взяти як зовнішні кандидати, так і співробітники, котрі прагнуть зростати всередині компанії.

Наша місія - вирішити проблему ринку, яка полягає в тому, що талановиті кандидати, без відповідного досвіду, стикаються з агресивним середовищем вимог, що позбавляє їх можливості отримати бажане місце роботи. В ході програми студенти мають можливість перейняти всі цінності та дух компанії, а в результаті стати професійними фахівцями з необхідним набором інструментів і знань, затребуваними та якісно підготовленими співробітниками.

Назва компанії: KPMG в Україні

Назва проекту: Система постановки та досягнення цілей KPMG S.M.A.R.T.

Автори проекту: Костянтин Карпушин, Партнер, керівник напрямку інноваційного розвитку та впровадження нових технологій KPMG в Україні та СНД; Сергій Попов, Партнер, керівник відділу податкового та юридичного консультування KPMG в Україні

Анонс проекту:

Постановка цілей – це важливий бізнес-процес у будь-якій компанії, який безпосередньо впливає на її фінансові результати. Зазвичай, цей процес стає примусовим та формальним для співробітників.

Останнім часом багато компаній почали приділяти особливу увагу цьому питанню, намагаючись реанімувати постановку цілей і перетворити її на реальний інструмент, що працює на користь бізнесу.

Але HR-директори зіштовхуються з проблемою відсутності дієвих інструментів або технологічних рішень. Більшість традиційних систем мають складний функціонал, незручний інтерфейс, а також застарілу методологію, яка не розрахована на сучасне покоління працівників.

Ще чотири роки тому в компанії KPMG ситуація з постановкою цілей була приблизно такою ж. Але ми повністю переосмислили цей процес, перевернули його «з ніг на голову», відмовились від традиційного каскадування цілей, і, найголовніше, – змінили ставлення співробітників до цього процесу! Так і народилася система постановки та досягнення цілей KPMG S.M.A.R.T.

В результаті ми збільшили відсоток виконання цілей в 7 разів, зменшили плинність кадрів на 4,1%, збільшили команду в 4 рази, а виручку – в 5 разів за 4 кризових роки. Але найголовніше – ми перетворили процес постановки цілей у «fun», а систему – в реальний діючий інструмент для бізнесу.

Назва компанії: ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»

Назва проекту: Турбота про дітей цілий рік

Автори проекту: Залозних Катерина, начальник управління з розвитку, навчання та підбору персоналу; Левченко Тетяна, начальник управління з питань внутрішніх і зовнішніх комунікацій

Анонс проекту:

В останні кілька років Україна переживає досить непрості часи – економічна і політична нестабільність позначається на рівні життя українців та їх настроях. У 2017-2018 роках різко збільшилася трудова міграція, а у трудових колективах підвищилася соціальна напруженість і невдоволення.
Кривий Ріг – індустріальне серце України, на жаль, має дуже низький рівень культури і дозвілля і не входить навіть в ТОП-50 кращих міст України для комфортного проживання. Переважаюча частина населення прагне покинути місто і виїхати або в обласні центри, або відразу за кордон. Діти не мають можливостей для дозвілля та розвитку, а студенти намагаються виїхати відразу ж після закінчення інституту або ще краще - школи.
З урахуванням мінливої реальності і умов, в яких доводиться сьогодні працювати, специфіку міста, в 2018 році ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» прийняло рішення запропонувати співробітникам те, що буде мотивувати їх залишитися в своїй країні, на підприємстві, поряд з близькими та рідними людьми - новий, унікальний проект «Турбота про дітей цілий рік».
Для цього ми зберегли корпоративні традиції і створили комплекс унікальних проектів.
Результатом проекту є підвищення задоволеності персоналу і зниження відтоку, зміцнення репутації соціально відповідального підприємства, популяризація бренду роботодавця і зниження соціальної напруженості в регіоні.

Назва компанії: ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК»

Назва проекту: КОДЕКС ВЗАЄМОДІЇ

Автори проекту: Жан-Поль Пьотровскі, Голова Правління, Галина Нечаєва, Директор з персоналу

Анонс проекту:

Цінності - на папері чи в серцях і вчинках співробітників?
Корпоративні цінності допомагають співробітникам краще розуміти один одного, продуктивно співпрацювати та приймати ефективні рішення для забезпечення сталого успіху компанії.
У 2016 році розпочався новий етап HR-стратегії банку, який відображає слоган «Все починається тут!». Ця стратегія супроводжувалася розробкою нових корпоративних цінностей. Для того, щоб цінності «ожили» і дійсно увійшли в повсякденне життя співробітників банку, HR-команда прийняла виклик і разом з членами Правління та представниками всіх бізнес-ліній головного офісу та мережі розробили і реалізували комплексу програму впровадження цінностей «Кодекс взаємодії».
Кодекс взаємодії – програма підтримки втілення корпоративних цінностей у повсякденну роботу через певний набір правил та проектів.
Основна ідея програми полягала в наданні певних орієнтирів (правил) поведінки та заохочення і залучення співробітників до проявлення цінностей у повсякденній діяльності.
В рамках реалізації програми протягом 2016-2018 років було впроваджено два паралельних напрями: розробка і поширення правил ефективної взаємодії та реалізація чотирьох унікальних проектів з розвитку цінностей:
«Together With Branch», «Together With A Colleague», «Shared Mission And Values», «Make It Smart».
Як результат – залучення топ-менеджменту, мідл-менеджменту та ключових співробітників до розробки KPI`s програми та її впровадження, створення умов для всіх співробітників для усвідомлення та прояву корпоративних цінностей та покращення співпраці.

Назва компанії: SoftServe

Назва проекту: Побудова Employee Value Proposition для залучення та утримання талантів

Автори проекту: Анна Сологуб, Director of HR Marketing; Зеновій Павлюк, Employer Brand Manager

Анонс проекту:

Діяльність в одній з найдинамічніших та швидко зростаючих індустрій як ІТ диктує SoftServe свої умови з пошуку талантів. Щогодини до компанії приєднується один співробітник. Конкуренція за фахівців в ІТ-середовищі є надзвичайно великою. Протягом останніх років SoftServe дуже стрімко розвивався. За рахунок динамічного росту бізнесу в компанії постійно відкрито 300+ вакансій. Прогнози щодо подальшого швидкого росту бізнесу у найближчі роки роблять активний стафінг та збільшення штату працівників стратегічними пріоритетами для SoftServe.
Оскільки у SoftServe раніше не було чітко розробленої Employee Value Proposition (EVP), ми вирішили розгорнути масштабний проект з дослідження внутрішнього та зовнішнього ринку та актуалізації комунікаційної стратегії, ключових повідомлень та пошуку деференціатора, який допоміг би компанії виділитися серед конкурентів.
Для проведення якісного дослідження ринку та розробки стратегії ми залучили зовнішніх консультантів - незалежну креативну агенцію Fedoriv.

Назва компанії: Adidas

Назва проекту: Біжимо за океан

Автори проекту: global team

Анонс проекту:

Біжимо за океани – глобальний рух, який використовує силу спорту для привернення уваги до забруднення світового океану. Другий рік поспіль adidas і Parley запрошують всіх взяти участь в кампанії з 8 червня по 8 липня та захистити океани, які все більш забруднюються. adidas і Parley співпрацюють разом з 2015 року. Співпраця включає не тільки програми навчання, а й виготовлення товарів для спорту з переробленого пластику.
В 2018 році пройшла наймасштабніша бігова кампанія, в якій прийняло участь більш, ніж один мільйон бігунів з усього світу. За кожний кілометр компанія adidas перераховувала в фонд Parley 1$, а за працівника – 10 євро. Кампанія тривала один місяць, за який учасники пробігли відстань, яка дорівнює 300 екваторам, а компанія adidas перерахувала $1млн у фонд Parley.

Назва компанії: Кока-Кола Беверіджиз Україна

Назва проекту: Fly to the dream: bridging strategy and execution

Автори проекту: Константінос Спанудіс, Генеральний Директор, Директор департаменту персоналу

Анонс проекту:

Концепція Fly to the dream є частиною нашої операційної культури, яка дозволяє нам поєднувати нашу стратегію з її реалізацією, дає нашій команді можливість спільними зусиллями будувати ще більш успішну компанію зі ще більш сильними і професійними лідерами, і звичайно ж – мріяти! Про нові спільні досягнення і перемоги, про краще майбутнє для кожного з нас.

Ініціатива Fly to the dream підтримується нашою філософією BPMS (Business Performance Management), тобто Системою Управління Бізнес Результатами, яка є для нас одним із ключових пріоритетів і основним інструментом для досягнення найкращих результатів і розповсюдження культури, яка базується на принципах Ownership (Ставлення до бізнесу як до власного), Collaboration (Співпраця) і High Performance Mindset (Філософія досягнення найкращих результатів).

«People come first!» – відповідаємо ми на питання стосовно того, що ж робить нашу стратегію такою успішною. Адже реалізація навіть найбільш виграшної стратегії і всі наші видатні результати є можливими лише завдяки нашому секретному інгредієнту – нашим Людям, які стоять за кожним бізнес-показником і досягненням. Саме вони своєю щоденною працею, залученістю до спільної справи, самовіддачею і вірою у нашу спільну мрію допомагають їй ставати реальністю, а нашому польоту тривати ось уже понад 25 років, впродовж яких ми демонструємо стабільний розвиток і успішність нашого бізнесу в Україні!

Назва компанії: Агроіндустріальний холдинг МХП

Назва проекту: Програма кар’єрного розвитку МХП СТАРТ

Автори проекту: Агроіндустріальний холдинг МХП, департамент управління персоналом і комунікацій МХП спільно з креативним агентством Grape

Анонс проекту:

МХП СТАРТ – програма кар’єрного розвитку для студентів та випускників вишів. А саме для тих з них, хто прагне оживити світ своїми ідеями та діями!

Програма побудована таким чином, щоб найкраще налагодити роботу зі студентами та випускниками вишів. Лекції та майстер-класи у вишах від експертів МХП, студентські хакатони за участі кращих менторів компанії, професійні екскурсії/VR-екскурсії підприємствами МХП, практика та стажування з подальшим працевлаштуванням – усе заради того, аби залучити до участі у програмі освічену, талановиту та активну молодь.

Назва компанії: Лінія магазинів «EVA»

Назва проекту: «МОДЕЛЬ СЕРВІСУ: від процесів до покупця»

Автори проекту: операційний директор Зозуля Олексій, HR-директор Печериця Інна, директор з маркетингу Гришина Анна

Анонс проекту:

У поняття «модель сервісу» є дві грані. Перша грань – це спосіб мислення і поведінки при обслуговуванні. Говорячи простою мовою, «модель сервісу» потрібна, щоб наші покупці почували себе комфортно, тепло, радісно, як в гостях у доброї подруги. Це зумовлено Місією компанії — «Турботу жінок про красу та домашній затишок ми прагнемо перетворити на задоволення», що яскраво відображається у слогані компанії – «EVA – найкраща подруга, дарує щастя бути собою».

Друга грань — це проект пошуку, збору, фільтрації та впровадження інновацій. Завдяки регулярному зворотному зв'язку за допомогою інтерв'ю з клієнтами компанія отримує інформацію про потреби своїх клієнтів ще до того, як вони про це заявили самостійно. Це дозволяє нам бути гнучкими, конкурентними і швидко відповідати на мінливі умови ринку.

Три простих складових «моделі сервісу» — створити комфорт для клієнтів, оточити їх природною увагою і турботою, знайти рішення для кожного. Ми очікували, що керівники в магазинах переймуться самою ідеєю «моделі сервісу» і зможуть побудувати роботу зі своєю командою і покупцями, ґрунтуючись на цих трьох принципах. Ми впровадили в магазини проект «Модель сервісу» у травні 2017 року. Основним нашим завданням було зробити так, щоб кожен співробітник магазину міркував над тим, як ми можемо працювати не просто за стандартами, а створювати комфорт нашим покупцям, робити наші магазини більш затишними, теплими, сімейними. «Модель сервісу» — це спосіб бути справжніми для клієнтів. Очікування у споживачів будуть завжди, і наше завдання — першими ці очікування відчувати і впроваджувати. Ми навчали керівників створювати позитивну і креативну атмосферу в колективі, налагоджувати стосунки з клієнтами і втілювати в магазини їхні ідеї та побажання. Це — ті компетенції, які мають найбільшу значущість зараз і в найближчому майбутньому для «EVA». У результаті, за рік роботи за «Моделлю сервісу» наші керівники стали справжніми подругами для покупців. Понад 70 тисяч інтерв'ю, більше 20 тисяч виявлених «точок щастя» і «точок болю», більше 1,5 тисячі реалізованих ідей для гарного настрою покупців реалізовано в магазинах «EVA»! На сьогодні «Модель сервісу» — це не проект, «Модель сервісу» — це наше життя!

Назва компанії: Innovecs

Назва проекту: Innovate. Inspire. Care

Автори проекту: Ольга Прихно, операційний директор, COO, Innovecs; Ольга Сафіна, VP of Employer Brand and PR, Innovecs (віце-президент з комунікацій та бренда роботодавця); Тамара Грін, керівник Innovecs Care; Ірина Малишева, HR-директор

Анонс проекту:

Ми в Innovecs віримо, що всі успішні проекти — це результат таланту та умов для його розвитку. Тому наш фокус – створити можливості для професійного розвитку і зростання, комфорту в роботі і взаємодії між командами та колегами, забезпечуючи підтримку в усіх особистих, побутових і організаційних питаннях.

У компанії ефективно діють усі канали комунікації, реалізуються освітні, спортивні та пізнавально-розважальні ініціативи, функціонує повноцінна комплексна програма W@W Program (Wellness at Workplace), що включає спортивний і тренажерний зали, тренерів, wellness-консультантів, SPA, масажистів. Усі співробітники забезпечені медичною страховкою.

У серпні відбулося відкриття інноваційного івент-простору InnoHub. За перший місяць у InnoHub відбулися події, які зібрали понад 1 000 учасників.

На сьогодні у хабі відбувається понад 15 подій на місяць, а у календарі — хакатони, технічні та бізнес-мітапи, чемпіонат з розробки.

У співробітників Innovecs пріоритетна та вільна участь у всіх подіях InnoHub. Заходи ретельно плануються, враховуються побажання працівників і рекомендації HR у виборі тем, завдань кожної програми, запрошення спікерів.

Назва компанії: КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК

Назва проекту: Кодекс взаємодії

Автори проекту: Жан-Поль Пьотровскі, голова правління, Галина Нечаєва, директор з персоналу

Анонс проекту:

Цінності — на папері чи в серцях і вчинках співробітників?
Корпоративні цінності допомагають співробітникам краще розуміти одне одного, продуктивно співпрацювати та приймати ефективні рішення для забезпечення сталого успіху компанії.
У 2016 році розпочався новий етап HR-стратегії банку, який відображає слоган «Все починається тут!». Ця стратегія супроводжувалася розробкою нових корпоративних цінностей. Для того, щоб цінності «ожили» і дійсно увійшли в повсякденне життя співробітників банку, HR-команда прийняла виклик і разом з членами Правління та представниками всіх бізнес-ліній головного офісу та мережі розробила і реалізувала комплексну програму впровадження цінностей «Кодекс взаємодії».
Кодекс взаємодії – програма підтримки втілення корпоративних цінностей у повсякденну роботу через певний набір правил та проектів.
Основна ідея програми полягала в наданні певних орієнтирів (правил) поведінки та заохочення і залучення співробітників до прояву цінностей у повсякденній діяльності.
В рамках реалізації програми протягом 2016-2018 років було впроваджено два паралельних напрями: розробка і поширення правил ефективної взаємодії та реалізація чотирьох унікальних проектів з розвитку цінностей:
«Together With Branch», «Together With A Colleague», «Shared Mission And Values», «Make It Smart».
Як результат – залучення топ-менеджменту, мідл-менеджменту та ключових співробітників до розробки KPI`s програми та її впровадження, створення умов для всіх співробітників для усвідомлення та прояву корпоративних цінностей та покращення співпраці.

Назва компанії: Interpipe

Назва проекту: Фестиваль науки, техніки та сучасних технологій Interpipe TechFestTech Fest

Автори проекту: Людмила Новак, заступник директора з корпоративних відносин; Дмитро Кисилевський, Директор з корпоративних відносин

Анонс проекту:

Промисловість зникає з порядку денного українського суспільства. Вона сприймається як пережиток радянського «совка», від якого потрібно позбутися якнайшвидше. Зробити лофт на місці заводу – ось що зараз затребуване.
Таке сприйняття галузі призводить до браку кваліфікованих робітників і інженерів.
І це при тому, що в Україні є підприємства із технологіями, обладнанням та ефективністю виробництва – на рівні кращих в світі. Одне з них – ІНТЕРПАЙП, український виробник труб і залізничної продукції.

Як зробити промисловість модною і sexy? Як повернути її на порядок денний? Така мета проекту Interpipe TechFest, фестивалю науки, техніки і сучасних технологій, який проводить українська промислова компанія ІНТЕРПАЙП.

Interpipe TechFest проходить третій рік поспіль в Дніпрі. Цього року його відвідали 17 тисяч осіб, взяли участь 150 компаній і організацій, що робить його одним з найбільших інженерних шоу в Україні.

Фестиваль включає в себе виставку сучасної інженерії, технічні змагання, видовищні активності і open-air лекторій.

На Interpipe TechFest сучасна інженерія виходить з цехів і лабораторій до людей на вулицю. Космос і робототехніка, стартапи та розробки технічних вузів, сучасне озброєння і альтернативна енергетика. Величезний хімічний дослід і масштабне будівництво з Lego. 7 видів технічних змагань. Open-air лекторій за участі «зірок» сучасної науки.

Чи допоможе це популяризації промисловості? Про це в нашому проекті.

Назва компанії: САМСУНГ ЕЛЕКСТРОНІКС УКРАЇНА КОМПАНІ, Samsung R&D Institute Ukraine

Назва проекту: Самсунг назустріч знанням

Автори проекту: Андрій Фісуненко

Анонс проекту:

Samsung Electronics з задоволенням зустрічає нові завдання та можливості. Ми прагнемо розширити використання ІТ-технологій в освіті, надаючи доступ до більш інтелектуальних навчальних середовищ, щоб розвивати творчі здібності учнів і скоротити цифрове розрив. Ми прагнемо скорочувати локальні прогалини в освіті і підтримувати розвиток творчого таланту, пропонуючи інтелектуальні освітні середовища на основі новітніх ІТ-технологій. Наші програми націлені на створення позитивної освітнього середовища з ІТ-обладнанням і контентом, адаптованими до місцевих потреб. Основна мета проекту: створити в Україні сильну базу для IT освіти починаючи зі школи. Подолання бар'єру між реальними потребами IT ринку України та освітніх програм ВНЗів України. Поєднання теоретичного навчання у ВНЗ-ах з професійним в установі роботодавця.

Назва компанії: OMNIC

Назва проекту: Проектний коучінг: трансформація команди для впровадження інновацій

Автори проекту: Снітко Анна - Chief Operational Officer компанії OMNIC, MBA кандидат Бізнес-школи Університету Берклі, Дослідник Центру Технології та Підприємництва Університету Берклі

Анонс проекту:

Важливість інновацій не втрачається для більшості корпорацій. Багато що було написано про різке скорочення тривалості життя великих компаній - середній термін перебування фірми в S&P 500 скоротився з 61 року в 1958 році до 18 років. В Україні компанії не відстають: все більше і більше розуміють, що впровадження інновацій - це невід'ємний процес життєдіяльності і розвитку компанії. Інновації - це вже як продажі або маркетинг, функція бізнесу, без якої складно буде в довгостроковій перспективі виграти. І хоча розуміння важливості функції є у багатьох, розуміння, як використовувати інновації та команду, є у одиниць.
Команда OMNIC з 2013 року працює з корпораціями в сфері логістики та роздрібної торгівлі, створюючи і впроваджуючи інноваційні продукти у традиційний бізнес. У процесі нашої роботи і вивчення більш ніж 80 кейсів ми бачили, як більше 50% проектів терплять невдачі на етапі запуску, а в корпоративному секторі ця цифра ще більше. Це відбувається з різних причин, але найпоширеніша - це небажання команди приймати зміни і брати на себе відповідальність.
У ході наших досліджень, враховуючи міжнародний досвід та знання наших партнерів - Erickson Coach і UC Berkeley Sutardja Center of Entrepreneurship and Technology - ми сформували авторську методології для технологічних команд на базі командного коучингу. За допомогою цієї методології наша команда виконала плани на рік за перші 6 місяців. Крім цього, ми впровадили нашу методологію в проекти наших клієнтів і досягли максимальних результатів за мінімальний проміжок часу.