Назва компанії: COMFY

Назва проекту: КРУТІШІ КРУТІШИХ in STORE

Автори проекту: Генеральний директор COMFY, Хижняк Ігор

Анонс проекту:

Утримання лідерства з ефективності в галузі задає команді COMFY високу планку. Це стосується насамперед здатності до адаптивності у вибудовуванні бізнес-процесів. Найважливішим фокусом уваги в компанії є надання високого рівня сервісу для клієнта. Зовнішнього і внутрішнього. Саме з цією метою був ініційований проект «КРУТІШІ КРУТІШОГО in STORE».

Топ-менеджмент COMFY — це люди, які надихають команду і рухають бізнес-процеси. Що топ-менеджмент насправді знає про основні бізнес-процеси компанії? Генеральний директор COMFY запропонував перевірити це на практиці, в торговому залі одного з магазинів мережі.

Протягом одного робочого дня команда топ-менеджерів COMFY повністю замінила персонал магазину в м. Дніпро. Попередня підготовка команди тривала впродовж місяця. Протягом цього часу кожен з учасників проекту пройшов навчання згідно свого функціоналу в день експерименту. Менеджери навчилися працювати в 1С, формувати чеки, вивчили асортиментну матрицю, умови акцій і кредитування. Навчилися продавати сервіси, працювати з віртуальною полицею, передпродажною підготовкою товару, видавати інтернет-замовлення і при необхідності - проводити повернення.

Головним результатом робочого дня в магазині для ТОПів стали інсайти щодо поліпшення бізнес-процесів, які впливають на обслуговування клієнтів і зручність в роботі співробітників магазинів. До кінця року до роботи прийнято 63 ініціативи щодо змін в процесах. І, звичайно, виконання денного плану продажів, встановленого на 30% вище, ніж стандартний план магазину.

Назва компанії: Cygnet Agrocompany

Назва проекту: «Свідомий вибір» Cygnet

Автори проекту: Ольга Дядечко, HR-директор

Анонс проекту:

Висока технологічність агровиробництва потребує прогресивних спеціалістів, готових працювати у сільській місцевості. Водночас, сучасна молодь не обізнана щодо перспектив роботи в агросекторі. Це, а також погано розвинена інфраструктура у сільській місцевості спонукає молодь до виїзду з села в місто або за кордон. Перед HR-функцією, як стратегічним партнером бізнесу, стоїть задача впровадити систему, яка у довготривалій перспективі забезпечить бізнес кадрами потрібної кваліфікації, зосередившись на залученні місцевих спеціалістів, та втілити послідовний ряд заходів, спрямованих на підтримку репутації надійного роботодавця і партнера місцевих громад.

Проект «Свідомий вибір» Cygnet став актуальним, комплексним інноваційним рішенням, покликаним вирішити ці задачі та сприяти досягненню стратегічних цілей компанії. Проект охоплює широке коло стейкхолдерів: учні випускних класів шкіл у регіонах присутності компанії, їх батьки, керівники шкіл, студенти місцевих ВУЗів, працівники та пайовики компанії, представники громадськості.

Для кожної аудиторії було розроблено ряд заходів, спрямованих на популяризацію роботи в агросфері, залучення в компанію талановитої молоді та, в кінцевому підсумку, відродження сучасного українського села.

Результати проекту:
1. Залучення місцевої молоді.
• Участь у проекті взяли 100% шкіл у регіонах присутності компанії, 74% учнів.
• Висока оцінка актуальності проекту зовнішніми стейкхолдерами.

2. Укріплення бренду надійного роботодавця.
• Cygnet посів 7 місце у Рейтингу кращих роботодавців АПК-2017, складеному Korn Ferry Hay Group.
• Впроваджено Програму стажування для випускників ВУЗів Сігнет Старт.
• Зростає рівень впізнаваності компанії на ринку.

3. Укріплення внутрішнього бренду.
• Майже третина вакансій, закриваються за рахунок внутрішніх рекомендацій.
• Майже половина співробітників працюють з моменту її заснування та реорганізації бізнесу

Назва компанії: Plarium

Назва проекту: Кімната високих енергій

Автори проекту: Максим Єременко, Вікторія Мусіяка

Анонс проекту:

Кімната високих енергій – унікальний для України проект, який реалізувала компанія Plarium спільно з інтерактивним освітнім хабом «ЛандауЦентр» при Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна.

Цей проект став фінальним етапом масштабної рекламної кампанії, спрямованої на підвищення відомості Plarium як бренду роботодавця серед харківських IT-фахівців: тепер «технарі» старшого покоління зможуть відвідувати Кімнату разом зі своїми родинами. Крім того, він має й більш глобальну та суспільно значущу мету – популяризувати науку серед дітей і молоді Харківщини й усієї країни.

Кімната високих енергій устаткована найбільшою в Східній Європі котушкою Тесла, яка дає розряди до півмільйона вольт, «драбиною Якова» й обладнанням для навчальних експериментів з тем «Електрика» та «Розряди напруг».

Співробітники Plarium Kharkiv узяли на себе майже всі роботи з архітектурного проектування, будівництва й просування на місцевому і національному рівнях. Також організували поїздку до «ЛандауЦентру» для підопічних Благодійного фонду Plarium – дітей з інтернатів Харківської області.

Пізнавальні екскурсії до Кімнати високих енергій щоразу збирають великі різновікові аудиторії поціновувачів науки й тих, хто лише починає нею цікавитися. Так, із січня по березень цього року в Кімнаті побувало понад 10 000 чоловік, а кількість відвідувачів «ЛандауЦентру» зросла в 5 разів. Завдяки проекту відомість Plarium як бренду роботодавця в Харкові порівняно з 2016 роком підвищилася у 2,5 раза.

Назва компанії: Sigma Software

Назва проекту: Open Technology Week

Автори проекту: Initial idea - Аліна Смірнова; реалізація - Аліна Смірнова, Віра Солдатова, Люка Лобарєва, Марина Зибіна, Наталія Потапова.

Анонс проекту:

Тиждень відкритих технологій – іміджевий проект компанії Sigma Software, який об'єднує навчальні та благодійні ініціативи. Розрахований на ІТ-спеціалістів різного рівня.

Серед цілей та завдань проекту – підвищити впізнаваність бренду роботодавця Sigma Software, показати глибоку технологічну експертизу потенційним кандидатам, посилити технологічну спільноту, надати можливість додаткового розвитку спеціалістам компанії, зробити свій внесок в розвиток благодійних ініціатив всередині компанії та спільноти.

«Тиждень відкритих технологій» – це серія з п`яти тематичних зустрічей, які проводяться щовечора протягом п'яти днів в одному з міст, де є офіси компанії Sigma Software. Теми кожного вечора і спікери обираються заздалегідь, залежно від інтересу ринку, аудиторії та компанії. Одним із доповідачів вечора є експерт Sigma Software, решта – запрошені. Спікери діляться практичним досвідом з аудиторією та реальними кейсами, з якими зіткнулися в роботі, тому зустрічі завжди проходять цікаво і активно.

«Тиждень відкритих технологій» – унікальний для України формат, коли п'ять заходів йдуть один за одним та об'єднані однією ідеєю. Основні показники за підсумками трьох «Тижнів відкритих технологій»:
• 33 спікери,
• 9 областей знань,
• 1300 реєстрацій,
• 750+ учасників.

Більше 3000 долларів вже було передано на благодійність.
Проект об'єднує департаменти всередині компанії, знайомить колег ближче один з одним. Над організацією проекту дружно працюють 11 департаментів компанії.

Назва компанії: Група компаній UkrLandFarming

Назва проекту: День Маленького фермера УЛФ

Автори проекту: HR-управління

Анонс проекту:

UkrLandFarming PLC – один з найбільших гравців в сільськогосподарському секторі України.

Зіткнувшись з дефіцитом кадрів таких професій як механізатори, співробітники тваринницького напрямку, агрономи, ULF запустив новий проект «День маленького фермера». Він реалізовувався в регіонах присутності холдингу і був спрямований виключно на сільську молодь. Полтавська, Вінницька та Тернопільська області стали «полігонами впровадження» цієї ініціативи.
Нами була проведена масштабна робота з ознайомлення учнів 1-4 класів сільських шкіл з такими напрямами аграрного бізнесу:
• Рослинництво
• Тваринництво
• Механізація.

Сценарій заходу готувався силами співробітників департаменту управління персоналу і профільними фахівцями регіонів. Для знайомства зі світом аграрних професій ми презентували такі локації:
Локація поле. Школярі змогли не лише почути, а й побачити той спектр сільськогосподарських культур, які вирощує компанія; а також дізналися про методи захисту с / г культур і особливості збору врожаю.

Локація молочно-товарна ферма, де юні експерти занурилися в особливості напрямку «тваринництво». Школярі «відвідали» телят, провели експерименти з молоком і побачили в дії доїльний апарат.

Локація машинно-тракторний двір. Учні відкрили для себе світ с/г техніки та ознайомилися з роботою «сталевих гігантів» безпосередньо в полі. Діти побачили можливості сучасної техніки, яка управляється за допомогою сучасних ІТ технологій.

«День маленького фермера» – це не тимчасовий проект холдингу, а систематична профорієнтаційна робота з дітьми, яка триватиме в майбутньому.

Назва компанії: Агротек

Назва проекту: Крок в майбутнє разом з Агротек

Автори проекту: Каріна Морозова, Катерина Желізняк

Анонс проекту:

Компанія «Агротек» посідає лідерську позицію в аграрному бізнесі не тільки в Україні. «Агротек» входить до трійки дилерів John Deere International і ТОП-5 імпортерів с/г техніки в Україні. На даний момент ми охоплюємо більше 40% всього українського ринку нової с/г техніки і більше 35% ринку запчастин. Співробітники компанії мають міжнародну сертифікацію спеціалістів в галузі обслуговування і продажу техніки John Deere. «Агротек» з гідністю підтвердив звання найкращого дилера John Deere Україна в 2017 році. З 5 номінацій, в кожній з яких нагороджували трьох найкращих продавців, «Агротек» практично повністю виграв 3:
1. Найкращий продавець тракторів John Deere в Україні
2. Найкращий продавець комбайнів John Deere в Україні
3. Найкращий продавець причіпної техніки John Deere в Україні

В нашій компанії кожен спеціаліст є сертифікованим по міжнародній програмі навчання John Deere. В компанії працюють найкращі спеціалісти інтелектуальних рішень техніки John Deere в країнах СНД, що допомагає студентам отримати глибокі знання і навички для роботи в сільгосппідприємствах і з найсучаснішою технікою John Deere. Важливо, що в Україні лише компанія «Агротек» проводить навчання з систем документування John Deere, оскільки єдиний спеціаліст в Україні працює у нас.

За період 2016-2017р. в компанію «Агротек» було працевлаштовано 50 молодих спеціалістів. Компанія транслює культуру переможців.

Всі наші практиканти проходять внутрішнє навчання в компанії, а також беруть участь у міжнародній сертифікації John Deere.

Також компанія практикує спонсорство та участь в профорієнтаційних заходах, зокрема підтримку національних кар’єрних проектів Profit Day. За роки залученості було охоплено 12 000 дітей.

З командою чемпіонів «Агротек» до успіху!

Назва компанії: АрселорМіттал Кривий Ріг

Назва проекту: Smart оптимізація

Автори проекту: Пилипенко Олена, Романенко Яна, Коваленко Вячеслав

Анонс проекту:

Лідируюча позиція ArcelorMittal в сталеливарній галузі є результатом послідовної стратегії управління, яка фокусується на трьох основних цінностях: сталий розвиток, якість та лідерство. Ці цінності формують кожен аспект нашої корпоративної культури і допомагають нам виконувати нашу обіцянку «Transforming tomorrow» («Змінюємо майбутнє»).

Підприємство АрселорМіттал Кривий Ріг, слідуючи основним цінностям, запустило проект «SMART оптимізація». Місія проекту: сталий розвиток в умовах мінливого середовища.

Цілі проекту:
1. Побудувати оптимальні бізнес-процеси компанії
2. Підвищити продуктивність і ефективність персоналу
3. Створити ефективну організаційну структуру


На сьогоднішній день результати проекту «SMART оптимізація» наступні:
- підвищена продуктивність підприємства на 29%
- побудована шестирівнева організаційна структура управління підприємства
- підвищено середню норму підпорядкованості для керівників з 5,13 до 10,05 підлеглих
- документообіг в компанії знижено на 17%
- виведено 7 непрофільних функцій на користь закупівлі матеріалів з позитивним економічним ефектом
- передано в аутсорсинг близько 20 непрофільних функцій


Ми, як найбільший виробник сталі в світі, постійно кидаємо виклик і удосконалюємо себе, активно заохочуємо таланти і відповідальність в інших. Ми хочемо, щоб всі в нашій компанії знайшли можливість максимально використовувати свій потенціал для сталого розвитку, якості та лідерства.

Змінюємо майбутнє разом!

Назва компанії: ВОЛЯ

Назва проекту: Відкриття флагманського колл-центру в Хмельницькому: Great working place

Автори проекту: Басюк Анна, Шевченко Юлія, Безугла Вікторія

Анонс проекту:

У телеком бізнесі якість послуг і обслуговування є вирішальними для абонента так само як і інноваційні продукти. Відкриття флагманського колл-центру в Хмельницькому стало яскравим прикладом того, як можна одним вдалим рішенням досягти кілька цілей:
• підвищити бізнес-показники Компанії;
• поліпшити клієнтський досвід абонентів;
• відбудувати сильний бренд роботодавця в регіоні.

Колл-центр в Хмельницькому - це застосування кращого світового досвіду в Україні. Тут враховані і реалізовані найбільш високі вимоги до комфортного робочого місця і впроваджені прогресивні методи управління. А дані останнього опитування думок співробітників показують, що NPS серед співробітників КЦ становить 55%, а рівень залученості досяг 78% (дані надані компанією EY). Це феноменальні результати для проекту, який живе всього рік.

Назва компанії: ТЕРЕМНО ХЛІБ

Назва проекту: ТЕРЕМНО. Враження зі смаком або «Швидко, смачно, гаряче»

Автори проекту: Команда ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»

Анонс проекту:

«ТЕРЕМНО» – компанія по виробництву хлібобулочних та кондитерських виробів у м. Луцьк. Більше ніж 1400 точок продажу продукції «ТЕРЕМНО ХЛІБ» розташовані у Волинській, Рівненький області, у м. Тернопіль. У 2017 році ТЕРЕМНО вийшло на ринок м. Львова. Історія розвитку ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» нараховує більше 30 років. На сьогодні потужності виробництва «ТЕРЕМНО» – це більше 50 тон продукції на добу. Команда ТЕРЕМНО це 570 працівників, серед яких 34% працюють більше 10 років, та 23 професіоналів які разом з ТЕРЕМНО з самого початку, понад 30 років. ТЕРЕМНО це не тільки підприємство, відповідальне за свою продукцію перед клієнтом і відповідальний роботодавець, а місце для можливостей отримання знать, досвіду, зростання та розвитку. Цінуючи багаторічну роботу та досвід працівників, які разом з компанією більше 10 років, ми прагнемо стати привабливим та надихаючим роботодавцем саме для молоді. У 2017 році було визначено основним фокусом формування бренду роботодавця ТЕРЕМНО як: молодіжного, динамічного, спортивного та надихаючого Основна Ідея проекту – це створити нове уявлення про підприємство як комфортне місце роботи для молоді, інноваційне і динамічне середовище, що надає можливості для постійного професійного та особистісного розвитку працівників, яке надихає енергією та ідеями. ТЕРЕМНО – Молодіжний. ТЕРЕМНО – Спортивний. ТЕРЕМНО – Надихаючий.

Назва компанії: ПІІ «БІЛЛА-Україна»

Назва проекту: Retention window/Вікно утримання співробітників

Автори проекту: HR Director, Ірина Мариніна, HR Generalist, Ольга Удодова.

Анонс проекту:

Найголовніше для нас люди. Чесність, взаємна довіра та повага є фундаментальною складовою корпоративної культури BILLA. BILLA позиціонує себе надійним роботодавцем, який здатен розвивати та утримувати кращих співробітників, тому ми фокусуємося не лише на навчанні співробітників, а й впровадженні новітніх проектів щодо підвищення задоволеності співробітників та їх професійного зростання.

Метою проекту «Retention window» є мотивація працівників за рахунок 4-х факторів які впливають на утримання:
Умови праці
Лідерство та комунікації
Відчуття «не в команді»
Матеріальна мотивація

Була розроблена програма, що включала дії, які безпосередньо мали вплив на плинність персоналу, мотивацію, задоволеність роботою співробітників, показники роботи в цілому та міри для покращення.
Програма включає дії щодо оптимального планування робочого часу, відкриття тренінгового центру, перегляду стандартів введення в посаду нових співробітників, кар’єрного розвитку, матеріальної та нематеріальної мотивації та впровадження наставництва.

Реалізація проекту значною мірою підвищили мотивацію співробітників та лояльність до компанії про що свідчить зменшення плинності кадрів, показники підвищення рівня сервісу, підвищення рівня ефективності співробітників в цілому.

Назва компанії: EPAM Україна

Назва проекту: Аналітика Талантів чи як ми будуємо Data-Driven Рекрутмент

Автори проекту: Роман Гапачило (Senior Talent Acquisition Manager) та Андрій Преткель (Senior Project Manager)

Анонс проекту:

Аналітика Талантів – це унікальний проект орієнтований на покращення роботи рекрутинг команди. Мета проекту полягає в тому, щоб використовуючи дані, які ми маємо в рекрутинг та HR системах, збудувати екосистему, в якій ми б могли:
- прогнозувати наш майбутній найм талантів
- визначати найефективніші канали найму
- шукати «вузькі місця» цих каналів та виправляти їх.

Одним словом, за рахунок Data Science, створити Predictive Analytics систему прийняття рішень, за допомогою якої процес найму став би швидший, продуктивніший, якісніший та дешевший! Система дає відповідь на питання «яку кількість людей треба найняти, в якій локації вони мають бути найняті та якого саме рівня». Також є чітке розуміння, скільки потрібно проконтактувати людей, запросити на співбесіду, яку кількість технічних співбесід провести, скільки зробити офферів. Посилаючись на ці цифри, та розуміючи продуктивність одного рекрутера, доволі легко прийняти рішення, якого розміру команда з рекрутингу повинна працювати над даним запитом. Завдяки цьому рекрутмент команда може миттєво реагувати та перебудовувати стратегію найму, реагуючи на зміни бізнесу. Це спрощує та покращує роботу рекрутинг відділу, а також дає зможу приймати важливі рішення щодо найму в короткі терміни.

Назва компанії: SoftServe

Назва проекту: Digital рішення для підвищення лояльності працівників до компанії

Автори проекту: Stuart Logan, Анна Сологуб

Анонс проекту:

Інтуїція – дивовижна річ, якщо це не стосується управління глобальною компанією. Саме тому стратегічні рішення у SoftServe приймаються лише на основі актуальних цифр та фактів.

До 2016 року SoftServe проводив ESAT (Employee Satisfaction Survey) раз на рік, опитник налічував 100+ запитань і його заповнення займало багато часу. Результати дослідження опрацьовувалися вручну та надсилалися керівникам у статичних excel файлах. На основі цих результатів вирішували, що варто покращити в компанії, однак ці ініціативи не вносилися у KPI\OKRs менеджерів компанії.

Ми зрозуміли, що якісні покращення у компанії відбуватимуться лише тоді, коли у цьому процесі будуть зацікавлені всі сторони. Працівники, які готові давати фідбек та керівники, які готові враховувати цей фідбек та застосовувати у своїй роботі.

Ми знайшли середовище, де комфортно залишати фідбек і яке самостійно аналізує відповіді у різних розрізах. І зараз опитування виглядає як гра. Кожна сесія опитування – це окремий раунд після якого підбиваються підсумки і виставляються оцінки. Плануються дії, щоб покращити результати і втілюються у життя. Минає 4 місяці і відбувається наступний раунд – нова сесія опитування і нові оцінки.

У перерві між раундами відбувається активна комунікація по статусу та планах впровадженння покращень. Працівники завжди у курсі того, що відбувається і можуть поставити свої запитання та коментарі. І ми вже бачимо перші позитивні результати такого підходу. Порівнюючи результати двох досліджень (травень і вересень 2017), кількість лояльних до компанії працівників (promoters) за 4 місяці збільшилася на 3%, а людей що були незадоволені певними аспектами роботи (detractors) стало на 2% менше.

Дані та цифри керують цим світом, треба тільки навчитися їх правильно використовувати.

Назва компанії: Wargaming Group Ltd.

Назва проекту: Центр оцінки та розвитку співробітників Wargaming

Автори проекту: Ольга Шуляк, Head of HR Business Partnership

Анонс проекту:

У зв’язку зі стрімким ростом Wargaming за останні п’ять років, компанія зустрілась з різноманітними проблемами, однією з яких стало створення ефективної управлінської команди. З огляду на труднощі, які виникли, ми вирішили відкрити внутрішньокорпоративний центр оцінки та розвитку працівників Wargaming. Ми створили проектну команду, яка пройшла навчання та сертифікацію у кращих провайдерів в сфері оцінки. Основними задачами центру було знизити ризики при прийнятті рішень про найм і призначення спеціалістів на управлінські посади, а також провести оцінку для формування цілей розвитку та планів навчання менеджерів. За підсумками роботи центру в період з 2016 по 2017 рік, більше 300 спеціалістів пройшли оцінку, з яких 235 отримали індивідуальні плани розвитку; більше 65 брали участь в оцінці за призначенням (всього було закрито 35+ позицій). 90% менеджерів, призначених за результатами оцінки, показують високу ефективність і більше 90% відзначили інструмент, як корисний, і готові рекомендувати його своїм колегам.

Ми пишаємося тим, що змогли збільшити внутрішню експертизу в сфері оцінки працівників Wargaming, діяльність якої допомогла розробити єдиний підхід в оцінці управлінського потенціалу і сформувати траекторію розвитку керівників нашої компанії.

На даний час центр оцінки і розвитку планує масштабувати свої об’єми і ставить перед собою цілі проведення оцінки для всіх працівників Wargaming відповідно до бізнес-запиту.

Назва компанії: АХА Страхування

Назва проекту: Agile організація в АХА в Україні

Автори проекту: Катерина Коваленко, Директор департаменту по работі з персоналом; Дарія Туренко, проджект менеджер проекту Agile, менеджер з навчання та розвитку, HR бізнес партнер ІТ та маркетинг; Микола Гелич, керівник команди розробників, заступник директора ІТ департаменту; Михайло Квіткін, директор ІТ департаменту

Анонс проекту:

З розвитком напрямку e-commerce в організаціях страхового сектору виникає потреба у переосмисленні стратегічного бачення розвитку бізнеса. Як результат цифрової трансформації зростають потреби страхових компаній у розвитку майстерності в ІТ та покращенні співпраці бізнес-ІТ. В Групі АХА наступний рік був оголошений роком Аgile.

В Україні команда АХА вже в 2016 році розпочала свій шлях для розвитку agile культури. На сьогодні вже майже сто спеціалістів із різних бізнес напрямків пройшли унікальний практичний курс із гнучких методологій. Команда АХА в Україні запускає ряд цифрових проектів для розвитку нових сервісів для клієнтів. Готовність до аgile та залученність команди стали головними драйверами в період трансформації. В новій IT моделі в 2017 році активно використовуємо підхід agile та scrum.

Три приорітети в работі команди допомагають рухатися для досягнення кращих бізнес показників.
1) змінюємо фокус з реалізації продукту на отримання готового «продукту» (новий процес, сервіс, страховий продукт).
2) стирається грань між бізнесом та ІТ, бо бізнес –частина ІТ, а IT –частина бізнеса.
3) розвиток підприємницької культури в організації під час прийняття рішень про внутрішні інвестиції (люди, бюджет, системи) для запуска проектів.

Перші результати:
Впроваджено нові ролі в бізнес та ІТ підрозділах, розроблена програма навчання для всіх ролей з метою прискорити запуск проектів по-новому: ефективно та із залученням всіх стейкхолдерів.

Всі 49 проектів ведуться по СКРАМу, що вплинуло на збільшення швидкості розробки в 3 рази, а об’єм розробки збільшився в 7 разів.

Використання скрам та канбан інструментів в управлінні щоденними операційними. Зросла продуктивність та рівень співпраці в крос-функціональних командах.

Назва компанії: Ашан Україна

Назва проекту: Жити краще

Автори проекту: Команда Ашан Рітейл

Анонс проекту:

В центрі уваги Ашан завжди була турбота про людей, і сьогодні ми прагнемо зробити ще більш рішучий крок, щоб надати можливість споживачам краще дбати про себе.

Запровадивши у 2017 році нову Концепцію, ми підтримуємо наших споживачів і співробітників, які все більше звертають увагу на свій добробут і спосіб життя.

У відповідь на їхні прагнення ми запустили міжнародний проект «Жити краще», покликаний допомогти нашим співробітникам та клієнтам піклуватись про своє здоров’я, а саме: краще харчуватись, більше рухатись та дбати про себе.

З думкою про своїх співробітників Ашан створив гейміфіковану платформу для онлайн-навчання, що дозволяє отримати корисну інформацію та актуальні поради, щодо збалансованого харчування, фізичної активності та психоемоційного здоров'я.

З турботою про здоров’я клієнтів було виділено особливу групу продуктів, щоденне використання яких допомагає зберегти здоров’я, обмежує кількість поширених «критичних» інгредієнтів та сприяє балансу білків, жирів та вуглеводів в раціоні. Для того, щоб клієнти могли завжди тримати руку на пульсі свого здоров'я, було запущено мобільний додаток, що пропонує поради зі збалансованого харчування, психоемоційного здоров’я та програми тренувань з віртуальним тренером. Запускаючи цей проект одночасно у всіх країнах присутності, Ашан надає нового сенсу своїй комерційній діяльності, стаючи помічником у світі товарів та послуг, що змінюють життя.

Назва компанії: Mars Україна

Назва проекту: Залученість в нових реаліях: діалог та дії

Автори проекту: Ольга Прихожева, спеціаліст відділу персоналу

Анонс проекту:

Для більшості компаній нестабільна політична та економічна ситуація в країні стала непростим періодом: боротьбою за збереження долі ринку. Одним з пріоритетних стратегічних напрямків для багатьох компаній стала оцінка ефективності організаційної структури. Наша компанія не стала винятком, і в 2016 році була сформована нова ефективна організаційна структура.

Оцінка залученості працівників співпала з найактивнішим періодом трансформації та об'єднання структур, що мало значний вплив на рівень залученості співробітників. Результати Gallup 2016 року підтвердили, що показник залученості суттєво погіршився: з 89%le 2015 року до рівня 56%le 2016 року.

Для підвищення рівня залученості співробітників вперше було застосовано загальноорганізаційний Імпакт план для всіх співробітників усіх функцій. Процес створення цього Імпакт плану передбачав активну участь команд, Лінійних менеджерів, Ради директорів, а також Регіональних лідерів компанії. Постійна двостороння комунікація допомогла нам визначити ключові фокуси та напрямки в роботі: стратегічні цілі та завдання, комунікація реалізації та досягнень поставлених цілей, командні заходи, навчання та розвиток, робоче навантаження.

Реалізація цього Імпакт плану не тільки покращила показник залученості співробітників: Gallup 2016 - 56%le, 2017 - 84%le, але й загальні бізнес-показники прибутковості та росту компанії.

Назва компанії: Пластікс-Україна

Назва проекту: Репутація. Пластікс – це люди

Автори проекту: Іренеуш Дерек, Альона Макаренко, Тетяна Степанова. Ідеолог проекту: Іренеуш Дерек

Анонс проекту:

«Пластікс-Україна» – крупний дистриб'ютор матеріалів для сучасної рекламної індустрії, цифрового друку, декоративного оформлення фасадів та інтер'єрів, промисловості, будівництва та упаковки. В Україні Компанія успішно працює 19 років, входить до європейської групи компаній «Plastics», офіс якої знаходиться в Польщі, Балтії, Росії, Україні, Молдові та Грузії.

Цілі:
- посилити репутацію Компанії як надійного, ідейного роботодавця, носія "живих" людських корпоративних цінностей, що приваблюють і об'єднуються в єдину успішну команду різних людей;
- за рахунок чого максимально підвищує рівень її впізнання на ринку праці як Компанії, в якій хочеться працювати, розвиватися і будувати успішну кар'єру.

Суть проекту:
Репутація Компанії «Пластікс» як надійного роботодавця, постачальника, партнера будувалася більше 19 років. За репутацією стоять дії кожного члена команди. В Компанії прийнято Управління по цінностям – всі дії в Компанії здійснюються виходячи із системи цінностей.

Людей з різних країн і міст, які відрізняються друг від друга своїм мовою, менталітетом, традиціями, захопленнями, можна об'єднати лише загальнолюдськими цінностями, "живою" корпоративною культурою. «Пластікс» об'єднала в успішну команду успішних людей України, Грузії та Молдови. Філії територіально віддалені. Але всі поєднанні простими людськими цінностями: Здоровий спосіб життя. Розвиток. Якість. Результат. І сама ключова цінність - Чесність.
Репутація «Пластікс» - це відображення реальної картини, яка є в Компанії. Щодня ми працюємо над тим, щоб ця картина була вдосконалена.

А ще ми знімаємо фільми про наших співробітників і демонструємо на каналі YouTube - з січня 2017 року.
«Пластікс-це люди!» (13 сюжетів і проект продовжується). Це допомагає співробітникам підвищити самооцінку, надихнути інших, посилити корпоративний дух та репутацію відкритого та чесного роботодавця в очах своїх партнерів та бізнес-спільноти в принципі.

2015 р. - прийнято Стратегію управління за цінностями. Акцент на вдосконалення умов для співробітників та розвиток позитивного іміджу Компанії як роботодавця всередині. Дії Компанії та Відділу персоналу базуються та реалізуються на підставі ключових цінностей Компанії – плануються дії, річний бюджет, система мотивації, вдосконалення умов роботи. 2016-2017 роки спрямовані на розвиток корпоративної культури, збереження позицій надійного та перспективного роботодавця. Формування позитивного іміджу роботодавця на ринку праці та популяризації HR-бренда Компанії за рахунок роботи з співробітниками, кандидатами, клієнтами, партнерами, виходячи з корпоративних цінностей та залучення всіх учасників ринку.

Результати:
• Рівень лояльності співробітників (внутрішній NPS, опрос) - 100%.
• Психологічний клімат у колективі за опитуванням працівників 93% співробітників оцінили позитивно.
• Вважають «Пластікс» своїм кращим роботодавцем -72% співробітників у 2017 р., 98,7% оцінили позитивно, 1,33% нейтрально.
• Збільшення на 32% цільового потоку кандидатів на вакансії.
• Зниження плинності персоналу на 3% (в порівнянні 2015 з 2017 р.). Плинність на випробувальному терміні - 1%.
• Період роботи людей в «Пластіксі» в середньому - 6 років, 31% співробітників працюють від 7 до 19 років в Компанії.

«Пластікс» – це люди. Успішні та щасливі.

Назва компанії: Реккітт Бенкізер Україна

Назва проекту: D.A.R.E. (Develop, Attract, Retain, Engage Talented Women at RB)

Автори проекту: RB Global + локальні амбасадори (в Україні – Олена-Катерина Гарбарук)

Анонс проекту:

У травні 2015 року компанія RB запустила проект DARE: Develop - розвивати, Attract - наймати, Retain - утримувати, Engage – залучати талановитих жінок. Основне завдання проекту DARE - надати більш системний підхід, щоб гарантувати, що число жінок в числі керівників середньої і вищої ланки найбільш точно відображає кількість жінок в нашій організації в цілому.

Робота за проектом ведеться за 4 основними напрямками, за якими ми розробили конкретний план дій при повній підтримці Виконавчого комітету RB глобально. Деякі з них досить швидкі в реалізації були втілені в життя, інші більш стратегічні і потребують більше часу для реалізації, деякі заходи застосовні до обох статей.
1. Баланс роботи та особистого життя
2. Підтримка і гнучкість
3. Міжнародна мобільність і баланс між розвитком кар'єри і сім'ї
4. Посилення нашу культуру, збільшуючи увагу на розвиток різних стилів лідерства

Проект є довгостроковим та стратегічним з точки зору роботи з персоналом у компанії.

Назва компанії: Фармацевтична корпорація «Юрія-Фарм»

Назва проекту: Нова ера керівників «ЮРІЯ-ФАРМ»

Автори проекту: Зінченко Н., Савочка А., Грінченко В., Бабич М.

Анонс проекту:

На етапі динамічного росту Корпорації з'явилась гостра необхідність швидко й ефективно розвиватися управлінців в Україні та російськомовних країнах присутності, які презентують бізнес в Україні і світі. Враховуючи потреби бізнесу, що швидко розвивається, ухвалено рішення змінити формат навчання для керівників. У компанії розвинена структура обов'язкових тренінгів для керівників, однак відсутність принципово нових за змістом і формою матеріалів стала причиною зниження інтересу до них. Очевидно, що принципово нові формати корпоративного навчання є ключовим фактором успіху в навчанні.

Модернізація програми навчання керівників містить наступні елементи:
• тренінги;
• настільні бізнес-ігри;
• практикуми;
• фасилітація;
• інтерактивні курси на навчальному порталі електронна бібліотека рекомендованих актуальних книг (понад 500).

Послідовне впровадження інтегрованої модульної навчальної програми (електронний курс, тренінг, фасилітація / бізнес-гра) дозволило скоротити кількість критичних помилок і розвинути компетенції у керівників. Під час навчання учасники проекту мали змогу вчитися на помилках, випробувати різні сценарії та побачити наслідки своїх рішень.

Назва компанії: AbbVie Biopharmaceuticals Ukraine

Назва проекту: iLive – роби те, що любиш, і люби те, що робиш

Автори проекту: Генеральний директор – Віталій Гордієнко, HR Manager – Юлія Данько, координатор проектів – Христина Приймачук, менеджер з доступу препаратів на ринку – Олексій Михайлов

Анонс проекту:

iLive - роби те, що любиш і люби те, що робиш
Метою проекту було змінити ставлення до балансу роботи і особистого життя. Замість можливості проводити якомога менше часу на роботі - підвищити якість цього часу, щоб співробітники отримували задоволення від робочого часу (роби те, що любиш і люби те, що робиш). Для цього велася робота в декількох напрямках:
1. підвищення якості управління - робота з керівниками, їхнє навчання як краще управляти своїми командами і мотивувати їх,
2. створення можливостей для співробітників навчатися і проявляти ініціативу на робочому місці (щоб було цікаво),
3. проведення активностей для сімей співробітників - дати співробітникам можливості показати місце своєї роботи членам своєї сім'ї, зробити ці складові життя ближче.

По кожному з напрямків - підхід до реалізації 3i
- Inform (інформувати)
- Involve (залучити)
- Inspire (надихнути)

Реалізований проект дозволив істотно поліпшити бізнес-результати компанії, знизити плинність до 4% і підвищити рівень командної взаємодії.

Назва компанії: OLX GROUP

Назва проекту: OLX B2B Unit. Win-win-win–рішення

Автори проекту: Олена Богдан, Юлія Безносенко, Ігор Сироватко

Анонс проекту:

Найбільша торговельна платформа в Україні ОLX - однією з перших у міжнародній групі OLX реалізувала проект збільшення прибутковості бізнесу шляхом створення відділу по взаємодії з бізнес клієнтами - OLX B2B Unit.

Менеджери OLX B2B Unit пропонують бізнес користувачам щоденну підтримку та розвиток їх бізнесу на платформі OLX. Сьогодні таких клієнтів більше 20 тис. в Україні, і кожен з них знає ім'я та телефон свого персонального менеджера.

Український досвід створення відділу по взаємодії з бізнес клієнтами реалізується і в інших країнах. Так команди з Португалії, Румунії, Боснії і Герцеговини, Казахстану, Аргентини створюють аналогічні структури по взаємодії з бізнес користувачами OLX.

OLX B2B Unit Україна - безпрецедентний та успішний проект, який став дієвим прикладом для інших країн у розвитку користування платформою OLX для бізнесу!

Назва компанії: АХА Страхування

Назва проекту: AXA Innovative HUB

Автори проекту: Катерина Коваленко – менеджер проекту, директор департаменту по роботі з персоналом.

Спонсори проекту: Андрій Перетяжко – Перший Заступник Голови Правління АХА в Україні, Анна Підгірна – Заступник Голови Правління АХА в Україні

Анонс проекту:

Страховий бізнес – консервативний бізнес? А що до інновацій?

Минулої осені в 2016 р., рівно рік тому, в АХА в Україні відбулася значна подія АХА Innovation Day, яка іще на один крок наблизила компанію на своєму шляху до розвитку культури інновацій.

Інновації для АХА – це один із елементів культури, що сприяє досягненню ключових бізнес цілей та розвитку найкращого сервісу для наших клієнтів, із залученням співробітників, щоб надати їм можливість пізнавати та реалізовувати свої таланти разом із компанією.

За декілька місяців до події 28 волонтерів топ-менеджерів, менеджерів та співробітників із різних функціональних підрозділів створювали інноваційні бізнес ідеї за технологією Design Thinking шляхом глибинного аналізу бізнес середовища, вивчення трендів, основних фокусів і потреб клієнтів, а після цього формували бізнес кейси в робочих групах.

В результаті роботи команди презентували чотири ідеї із фокусом на покращення клієнтського досвіду з АХА та розробку принципово нових бізнес моделей. У форматі п’ятнадцяти хвилинних пітчингів інноватори-піонери мали можливість "продати" свою ідею та отримати бюджет від інвесторів для пілоту.

Подія AXA Innovation Day пройшла у форматі хакатону. Співробітники підтримували ідеї-фаворити та допомагали командам створити відео-ролики та презентувати їх гостям заходу. Молоді українські стартапи надихали та консультували команди, щоб знаходити сучасні шляхи рішення завдань за допомогою інноваційних технологій в області медицини, страхування, IТ.

В 2017 році команди переможці розпочали впровадження та розробку прототипів ідей. Вже сьогодні можемо доопрацьовувати прототипи та готувати запуск нових сервісів для клієнтів.

Назва компанії: Deloitte Ukraine

Назва проекту: Руйнуємо шаблони: від стартапу до виходу на IPO

Автори проекту: Дмитро Павленко – директор податково-юридичного департаменту, Олександр Ямпольський – менеджер податково-юридичного департаменту, Валентина Бобошко – менеджер податково-юридичного департаменту, Вікторія Свиридова – менеджер податково-юридичного департаменту, Анастасія Овчаренко – спеціаліст з розвитку бренду роботодавця

Анонс проекту:

За статистикою більшість стартапів «вмирає» на перших етапах внаслідок неготовності власників до вирішення питання залучення фінансів, управління бізнес-процесами та командою.

Ми вважаємо, що маємо ділитися своєю експертизою та практичними навичками щодо бізнес-процесів, бізнес-моделей, оподаткування, залучення інвесторів, менеджменту, управління командою, взаємодії між бізнесом та державою. Адже саме від сьогоднішніх студентів безпосередньо залежить, яким буде «завтра» нашої країни.

Проект From Start-Up to IPO проходив у 2014-2016 роках у КІМВ (Київський Інститут міжнародних відносин), 2016-2017 роках у КНЕУ (Київський національний економічний університет). Проект циклічний. Наступного року маємо на меті продовжити спецкурс з онлайн-трансляцією на всіх охочих студентів та покрити регіони.

Курс створений з ініціативи одного з менеджерів київського офісу і реалізований співробітниками компанії. На час спецкурсу в університеті у студентів є можливість стати власником та СЕО компанії. Спочатку ми пропонуємо дізнатися, як все працює з точки зору фінансів, аудиту, податків, права, операційного управління та винести багато цікавих інсайтів. Продовженням спецкурсу є Solution Revolution Challenge, на якому у наших слухачів є можливість представити свій власний стартап та отримати консультацію від співробітників «Делойт» або допомогу в реалізації. З часу свого створення проект відвідало понад 450 студентів, було залучено більше 50 співробітників, які загалом витратили більше 1500 годин часу.

Наразі наш курс має чудове продовження у чотирьох ініціативах та проектах. Так, студентами КІМВ був реалізований коворкінг-простір для спілкування між собою на території університету, а одні з наших переможців – команда Casers – запустили веб-сайт і онлайн-платформу, на якій бізнес може розміщувати свої завдання. «Делойт» був першим тестером цієї платформи за напрямом «фінанси» і саме таким чином був успішно проведений відбір співробітників до одного з найбільших департаментів компанії.

Загалом проект не мав на меті досягнення прямих економічних вигід. Ми сподіваємось, що ключовим бенефіціаром проекту буде держава, якщо студенти створять ефективний та прозорий власний бізнес або стануть досвідченими співробітниками в корпоративному чи державному секторі. Трансформація завжди починається з себе. Це наш Impact That Matters!

Назва компанії: Публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України"

Назва проекту: Реформування діючої системи оплати праці Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України"

Автори проекту: Синяков Іван Олегович, начальник Департаменту управління персоналом та соціальної політики

Анонс проекту:

В рамках реформи корпоративного управління Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» впроваджує сучасні системи управління Компанією, в т.ч. HR інструменти, що в свою чергу забезпечить реалізацію основного завдання – підвищення рівня операційної ефективності Компанії, досягнення стратегічних цілей з максимально ефективним використанням наявних ресурсів.

Внаслідок вагомого історичного впливу існуючої системи державного регулювання на практику оплати праці персоналу компаній державного сектору Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» отримала непрозору та складну систему оплати праці, за якої:
- базова винагорода працівників Компанії регулюється тарифними сітками, які застосовуються тільки для державних службовців, оскільки довели свою неефективність в комерційних компаніях, які працюють на прибуток;
- відсутній зв’язок з ринком – політика винагороди не відповідає практикам та не враховує тенденції на ринку праці України.

Компанії потрібно було розробити політику винагороди, яка дозволяє залучати, зберігати та мотивувати працівників, які мають необхідні навички, знання та компетенції, щоб досягти результатів у відповідності з цінностями Компанії.

В даному проекті розглянуто основні етапи та результати впровадження справедливої, збалансованої та конкурентоспроможної системи винагороди в однієї з найбільших організацій в Україні та ключової організації для нафтогазової галузі та економіки країни в цілому – Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України".

Назва компанії: Голден Тайл

Назва проекту: Програма збільшення залученості «Я – частина успіху»

Автори проекту: Тюріна Вікторія, Директор з персоналу, соціальних та юридичних питань, член правління ТзОВ «Голден Тайл»; Морякова Аліна, менеджер з персоналу ТзОВ «Голден Тайл»

Анонс проекту:

Програма «Я – частина успіху» стала основною для глобальної трансформації компанії «Golden Tile» із типового промислового гіганта пострадянського зразка до сучасного виробника світового рівня. Підвищення залученості співробітників (в 2,5 рази протягом дії проекту) стало основою для якісних змін роботі компанії, а також забезпечило базу для подальшого її розвитку. Завдяки можливості професійного та кар'єрного зростання, підвищенню ефективності роботи, стабільності, зміцненню бренду роботодавця співробітники відчувають впевненість у завтрашньому дні, налаштовані на довгострокову працю і мають можливість реалізації особистісного та професійного потенціалу.

Назва компанії: L’ORÉAL Ukraine

Назва проекту: DIGITAL ТРАНСФОРМАЦІЯ: ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ L’ORÉAL УКРАЇНА У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ЧЕРЕЗ ЗАЛУЧЕННЯ СПІВРОБІТНИКІВ

Автори проекту: Тетяна Довжук, Вероніка Попова

Анонс проекту:

Digital Трансформація вже стала даністю в сучасному VUCA світі, адже все, що кандидати хочуть дізнатися про роботодавців, наразі можливе лише одним-двома кліками. Як же якісно працювати з брендом роботодавця у соціальних мережах? Як виділитися у потоці необмеженої інформації та «схопити» свого кандидата? Як зробити процес сучасного рекрутменту більш якісними та швидким і у той же час емоційно позитивним для кандидатів? Ми вирішили, що хочемо бути саме тією компанією-трендсеттером на українському ринку, яка зможе втілювати цю трансформацію креативно та з душею.

Проект L’ORÉAL Україна спрямований на просування бренду роботодавця у соціальних мережах, зокрема Facebook, через залучення співробітників. Це не HR проект, це проект усієї компанії L’ORÉAL Україна. Почавши з детального маркетингового дослідження ринку за участі HR команди, наші співробітники виступили творцями контент-стратегії для зовнішніх кандидатів. Адже хто як не співробітники зможуть правдиво донести цінності компанії зовнішньому світові? Разом ми брейнстормили, створювали та реалізовували елементи нового EVP месседжа – динаміка, управління змінами, гнучкість та професіоналізм.

Яскравим результатом внутрішньої колаборації стали наші власні фотозвіти з історіями успіху та два повноцінних відео-ролики, зняті вже професійними режисерами, де сценаристами та акторами виступили наші співробітники. Ці творчі продукти розроблені з точки зору привабливості для нашої зовнішньої цільової аудиторії, креативно та якісно реалізовані, про що свідчить неабиякий успіх у соціальних мережах та значно покращені діджитал індикатори, кількість коментарів, резюме та закритих позицій завдяки Facebook.

Ми пишаємося тим, що не тільки змогли почати трансформацію свого бренда роботодавця за допомогою командної роботи, а й підвищити лояльність та залученість співробітників, про що свідчать покращені результати внутрішнього опитування, а також їх прагнення брати участь у другому етапі проекту.

Назва компанії: lifecell

Назва проекту: AGILE is the New Black: досвід побудови цільової поведінкової моделі

Автори проекту: lifecell (функції внутрішніх комунікаций, управління персоналом, управління клієнтським досвідом, ТОП-менеджмент компанії)

Анонс проекту:

Для того, щоб утримати баланс між зовнішнім середовищем, що блискавично змінюється, новими амбіційними бізнес-задачами та прагненням зберегти високий рівень мотивації співробітників, нам було необхідно змінювати внутрішню поведінкову культуру.

В якості парадигми для побудови цільової поведінкової моделі, яка б допомогла у вирішенні всіх цих задач, була прийнята трендова методологія AGILE, що є надзвичайно популярною та ефективною в успішних IT-компаніях, як гнучка методологія розробки.

Джерелом основних ідей та тверджень для старту нової поведінкової моделі стали принципи AGILE Manifesto.

В нашій адаптації AGILE культура була спрямована, перш за все, на створення міцного зв’язку між бізнес-цілями та залученням співробітників, а головними завданнями стало визначення процесів, ролей та мотиваційних чинників.

Основні задачі, які ми ставили перед собою: створити додаткові стимули для підвищення продуктивності працівників, їх неформальне об’єднання та підвищення рівня взаємодії.

В результаті нам вдалося створити внутрішні платформи для успішної взаємодії співробітників, які також стали інструментами фокусування на бізнес-задачах та проектах.

А наші ініціативи з фокусом на клієнтах та створенні додаткової вартості (value chain) спонукали працівників генерувати масу нових ідей, направлених на покращення клієнтського досвіду та якості роботи, а також сприяли помітному збільшенню рівня залученості співробітників, дозволивши їм повноцінно відчути безпосередню причетність до бізнесу.

Назва компанії: Сінево Україна

Назва проекту: Навчальний центр «Школа медсестер»

Автори проекту: Внутрішній тренер Зоріна Марія, Помічник керівника Центрального Регіону Гулько Вадим

Анонс проекту:

Однією із важливих складових стратегії подальшого розвитку компанії «Сінево Україна» є прагнення утримувати позиції лідера у медичній галузі. Метою створення центру є розвиток форм практичного навчання медичних сестер, акушерок та старших медсестер лабораторних центрів, які базуються на інтерактивних методах формування навичок практичної роботи.

Співробітники мають можливість підвищити свій професіоналізм, навики та особисту цінність на ринку праці. Ми прагнемо, щоб наші працівники досягали особистісного росту та успіху, разом з тим це буде гарантом успіху Сінево і надалі.

Школа медсестер виявила ряд ефективних наслідків для бізнесу:
- Вона забезпечує стандартизований та високопрофесійний підхід до клієнтів з точки зору обслуговування клієнтів та технічних навичок медсестер; - Це створює додаткове залучення працівників (можливість познайомитися з медсестрами з усіх регіонів України, обмінюватися досвідом та обмінюватися ідеями);
- В результаті все вищезазначене призводить до кращого обслуговування клієнтів (збільшення прибутків) та залучення працівників (низька плинність медсестер).
Ми розглядаємо Школу медсестер як важливий інструмент для досягнення вершини залучення: працівники знаходять максимальну задоволеність у своїй роботі та роблять найкращий внесок у успіх компанії.

Назва компанії: WOG

Назва проекту: WOG CAFÉ у потягах Інтерсіті : запуск та переформат рік потому

Автори проекту: Олена Артазей, директор департаменту по роботі з персоналом; Ірина Алібаба , начальник управління людським капіталом

Анонс проекту:

Як приватна паливна компанія виграла тендер на кейтерингове обслуговування пасажирів державних швидкісних потягів Інтерсіті, і тим самим показала, що в Україні можливий європейський сервіс та смачна їжа за доступними цінами.

У 2016 році компанія WOG виграла тендер на кейтерингове обслуговування потягів Інтерсіті. За 10 днів проект WOG CAFÉ запустили з «нуля». Пасажири потягів приємно шоковані - більше ніяких вафлів «Артек» по 50 гривень, відтепер - тільки найкавовіша кава WOG та смачні фреш-сендвічі за 30 гривень.

Про виклики, з якими зіштовхнулась команда HR-спеціалістів, особливості запуску проекту та переформат WOG CAFÉ у потягах Інтерсіті , що буде здійснено у 2017 році. Вперше про це на «ПРЕМІЇ HR-бренд Україна 2017».

Назва компанії: Адвокатське об’єднання Juscutum

Назва проекту: Трансформація професії юриста - Legal engineering

Автори проекту: HR-директор Оксана Коляда, директор з маркетингу Анна Моісеєва

Анонс проекту:

Juscutum - перша юридична компанія в Україні, яка перетворюється в legal engineers для надання клієнтам не тільки консультацій, але і комплексних рішень їх проблем і завдань, що базуються на праві.

Ми розробили нову модель компетенцій legal engineer, і зараз активно працює над розвитком цих компетенцій у співробітників.

Ми навчаємо їх основам менеджменту та бізнес-процесів, щоб вони могли давати прикладні поради в конкретних ситуаціях і для конкретного бізнесу, а не тільки розповідати, що написано в законі. Ми багато приділяємо часу особистісному розвитку персоналу, таких якостей, як ерудиція, лідерські якості, ділові якості та інші. Працює над командним духом в компанії.

Без нашої уваги не залишаються студенти профільних курсів, для яких ми часто проводимо навчальні лекції і які можуть отримати і практичні знання на стажуванні в нашій компанії. Деякі з них вже є нашими співробітниками.

Ми даємо можливість самим маленьким - школярам невеликого містечка отримати можливість вивчитися на престижну професію - відкривши і підтримуючи Школу програмування в Чернігівській обл.

Намагаємося вловлювати і впроваджувати всі сучасні тенденції в розвитку юридичних сервісів, щоб одного разу, коли штучний розум освоїть українське право, ми залишилися корисними бізнесу в Україні. Уже на сьогодні ми створили три по-справжньому корисних юридичних технологічних продукту, якими користуються вже багато наших клієнтів - Legal Alarm, Patent Bot, Trade Bot. І це тільки початок!

Назва компанії: Група Компаній «АЛЛО»

Назва проекту: ДО100%ВІРНІСТЬ – шлях до змін

Автори проекту: HR директор Олександр Пащенко, Керівник відділу розвитку та навчання Олексій Кавун, Керівник відділу клієнтського досвіду Олег-Жан Даскалу

Анонс проекту:

У Компанії АЛЛО – основоположним каменем в комунікаціях було і є якість обслуговування та взаємодія з зовнішніми / внутрішніми Клієнтами.

Наші процеси не залучали торговий і офісний персонал на взаємодію з Клієнтом на належному рівні якості. На той момент, у нас практично були відсутні інструменти Чути наших Клієнтів.

Завдання стояло не по SMART: Слухати і Чути нашого Внутрішнього і Зовнішнього Клієнта через достовірні джерела комунікацій в режимі онлайн. Але чути і слухати це тільки Вхід, на Виході - ми повинні були покращити бізнес-процеси і, як наслідок, бізнес-показники. Що ми обрали?

Зовнішній канал комунікацій - NPS (Net Promoter Score) - індекс лояльності наших Клієнтів. Зворотній зв'язок від наших Покупців. Внутрішній канал комунікацій - еNPS (Employee Net Promoter Score) - індекс лояльності наших внутрішніх Клієнтів. Достовірний зворотній зв'язок від працівників.

Додатковий канал - FeedBackBOX - сервіс конфіденційного зв'язку (vopros@allo.ua). Замикає контур внутрішнього і зовнішнього зворотнього зв'язку.

Workplace (by Facebook) - наша корпоративна соціальна мережа. Підсумковий інструмент, який вже рік дозволяє реалізовувати Відкритість комунікацій і згуртовувати фронт і бек-офіс.

Більшість Компаній закривають співробітникам доступ до соц.мереж. Ми впровадили свій facebook для Алло і стали максимально відкритими і близькими один до одного.

Тільки невелика частина Компаній України в ритейлі використовують систему NPS в процесах з покращення комунікацій з Клієнтом. Одиниці Компаній використовують опитування задоволеності / залученості Внутрішнього Клієнта еNPS на системному рівні. Ми чуємо Внутрішнього і Зовнішнього Клієнта і створюємо контур: Залучений працівник - Лояльний Клієнт!

Назва компанії: Альфа-Банк Україна

Назва проекту: «A-more» - проект збалансованого розвитку співробітників

Автори проекту: Олена Бородай – керівник проекту, Олена Одінцова – керівник відділу розвитку персоналу, Тетяна Стрекаль – директор з управління персоналом

Анонс проекту:

Сучасне бізнес-середовище вимагає від компаній постійних результатів та інноваційних бізнес-рішень. Криза, конкуренція, амбітні цілі – вимагають від банківських співробітників максимальної віддачі та витрат енергії.

Енергії, без якої:
• неможливо обслуговувати клієнтів на високому рівні
• відсутнє бажання братися за нестандартні бізнес-завдання і доводити їх до успішного завершення
• загострюється атмосфера в колективі та знижується взаєморозуміння
• зростають стреси, конфлікти, розчарування, демотивація

МОРЕ, СОНЦЕ, ПІСОК – невичерпні й постійні джерела енергії, але доступні тільки під час відпочинку – 24 дні на рік, які швидко закінчуються після виходу на роботу

ЯК ПЕРЕНЕСТИ МОРЕ В ОФІС?
КАК ПРОДОВЖИТИ І ЗБЕРЕГТИ СИЛИ, НАКОПИЧЕНІ У ВІДПУСТЦІ?
ЯК ПОПОВНИТИ СВІЙ ЗАПАС ЕНЕРГІЇ ТА СИЛ У ТРУДОВІ БУДНІ?
Питання, які виникають у багатьох сучасних людей, і ми знайшли рішення:
МИ СТВОРИЛИ СВОЄ ОСОБИСТЕ МОРЕ – А-more.
Протягом 2017 року близько 2000 співробітників стали учасниками, за 9 місяців проведено 103 безкоштовних майстер-класи, 1990 учасників, 80 експертів, 228 годин із гармонійного і збалансованого розвитку в розрізі 4-х життєвих сфер (балансна модель життя за Пезешкіаном): БІЛЬШЕ ЗДОРОВ’Я, БІЛЬШЕ МАЙСТЕРНОСТІ, БІЛЬШЕ ЖИТТЯ, БІЛЬШЕ МРІЙ.

Цей проект показав, що ми впливаємо, змінюємо, піклуємося не тільки про наших співробітників, але і про їхні сім’ї та про наших клієнтів, як про оточення, в якому перебувають співробітники.

Якщо хочеш змінити світ, почни з себе , ми дуже сподіваємося, що наш проект змінить не тільки наших співробітників, але і міста, і країну, а, можливо, і світ .

Ми впевнено можемо сказати, що наш Банк – сучасний банк, який готовий до нестандартних рішень заради загального успіху.

Назва компанії: АО Arzinger

Назва проекту: Kaleidoscope

Автори проекту: Тетяна Слабко, Віра Тамко, Ганна Цуркан, Анастасія Глущенко, Дмитро Стефанович

Анонс проекту:

Kaleidoscope – це щорічний освітньо-студентський проект АО Arzinger. Мета проекту – сприяти становленню талановитої молоді як свідомих представників юридичної спільноти, які розуміють важливість обраного професійного шляху.

Проект пропонує альтернативне бачення навчального процесу, надаючи майбутнім юристам можливість істотно покращити свої професійні й особистісні навички, а також визначитися з подальшою спеціалізацією.

Проект складається з наступних елементів:
Kaleidoscope Welcome
У квітні в офісах Arzinger у Києві, Львові та Одесі одночасно проходить День відкритих дверей. Учасники можуть познайомитися з командою Arzinger, а також дізнатися більше про діяльність Компанії та її практик / індустрій.

Kaleidoscope Internship
В липні протягом 10 днів студенти – переможці конкурсного відбору – мають можливість отримати практичні знання в 3-х юридичних практиках на вибір у Києві (10 студентів), у Львові (3 студенти) та в Одесі (3 студенти).

За результатами Kaleidoscope Internship найбільш успішні студенти зможуть стати співробітниками Arzinger або пройти оплачуване стажування в Компанії.

Kaleidoscope Academy
Це комунікаційна платформа для одночасного розвитку hard і soft skills майбутніх юристів.

Інтерактивні workshops – з вересня по червень кожного року Arzinger проводить серію workshops, під час яких студенти можуть попрацювати над вирішенням кейсів спільно з юристами Компанії, а також отримати поради щодо подальшого професійного розвитку. Workshops поділяються на:
• з розвитку hard skills;
• з розвитку soft skills;
• inspiring talks.

Talk That Talk – одноденний захід у лютому, в рамках якого студенти зможуть спробувати себе в якості спікера, представивши одну з обраних юридичних тем. Ідея формату Talk That Talk заснована на концепції відомого проекту TEDx. Захід дозволяє юристам-початківцям підготувати виступ тривалістю до 20 хвилин, який зможуть оцінити експерти в сфері юриспруденції та публічних виступів. За результатами оцінки учасникам надаються рекомендації щодо вдосконалення презентаційних навичок.

Kaleidoscope - свідомий вибір яскравого майбутнього!

Назва компанії: АрселорМіттал Кривий Ріг

Назва проекту: Змінюємо майбутнє. Тиждень знань АрселорМіттал

Автори проекту: Балашов А.А., Залозних К.В., Коротич Т.С., Тарнавська А.В.

Анонс проекту:

«Ми керуємо нашим зростанням з урахуванням майбутніх поколінь, будучи стійким бізнесом, який є одночасно прибутковим і відповідальним»
Лакшмі Міттал - Голова правління і Генеральний директор АрселорМіттал.

Гарантією успішного розвитку підприємства і його конкурентоспроможності є висококваліфіковані фахівці.
У корпоративному Університеті АрселорМіттал в Україні проводиться професійне навчання наших співробітників та розвиток їх менеджерських компетенцій. Крім цього ми активно співпрацюємо з навчальними закладами міста. Підтримка і розвиток студентів сприяє формуванню високопрофесійного кадрового резерву, тому ми пропонуємо студентам і випускникам навчальних закладів можливості професійного і кар'єрного зростання на підприємстві.

Тиждень знань на АрселорМіттал – це можливості доступного розвитку працівників підприємства, членів їх сімей, студентів, викладачів та жителів регіону і країни.

Під час Тижня знань учасники безкоштовно отримують найбільш актуальні знання і навички для ефективного виконання поставлених перед ними виробничих завдань і особистого розвитку.

У 2017 році за 5 днів Тижня знань 2254 людини брали участь у 64 навчальних заходах, в продовж 165 годин, які проводили 58 спікерів.

Унікальність Тижня знань:
• Єдиний захід подібного масштабу
• Кращі практики внутрішніх і зовнішніх експертів
• Більше 20 напрямів для розвитку
• Безкоштовна участь працівників, їх сімей, жителів та гостей міста
• Приклад навчальним закладам та іншим підприємствам.

«Навчання - це ключ, який допомагає рухатися вперед, адже зараз технології розвиваються і змінюються щодня. Якщо ми не будемо змінювати себе і не досягнемо рівня сучасних технологій, то залишимося позаду. Тиждень Знань допомагає кар'єрному росту кожного співробітника і дає шанси всім, хто хоче чогось навчитися і досягти успіху».
Парамжит Калон - Генеральний директор ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»

Назва компанії: Київстар

Назва проекту Workplace – місце для спілкування і роботи!

Автори проекту: Digital & Internal Communications

Анонс проекту:

Facebook Workplace - це інструмент комунікації та спільної роботі всередині компанії Київстар. Workplace - це безпечне місце для ефективної співпраці. Це платформа, що нагадує звичний для нас Facebook. Київстар прагне бути попереду інноваційного руху, тому компанія однією з перших в Україні почала користуватись Facebook Workplace. Аби потрапити в програму і першими отримати доступ до Workplace, заявки подали декілька десятків тисяч компаній з усього світу! Включили менше 500 з них. Серед них Telenor, Royal Bank of Scotland, Starbucks, Danone і ... Київстар.

Назва компанії: НАК "Нафтогаз України"

Назва проекту Побудова системи внутрішніх комунікацій Групи Нафтогаз

Автори проекту: HR-директор Іван Синяков, керівник групи з корпоративних комунікацій Альона Кавка, начальник відділу внутрішніх комунікацій Ігор Котелянець

Анонс проекту:

Система внутрішніх комунікацій в Нафтогазі – це драйвер змін і частина реформ, які допомагають трансформувати державний сектор України. Прозорість та чесність – це нові цінності для Компанії, яка 15 років до цього була закритою навіть для співробітників. З корумпованої політичної структури Нафтогаз перетворився на високоефективний державний бізнес. Група компаній Нафтогаз вже формує п’яту частину державного бюджету України власними податками, а перша в історії компанії бізнес-стратегія визначає головну ціль – досягнення повної енергетичної незалежності України. Досягати цього нам допоможуть прозорість та чесність, які ми транслюємо та заохочуємо через Систему внутрішніх комунікацій.

Системна комунікаційна робота з персоналом допомагає нам об’єднати дочірні підприємства – в єдину Групу Нафтогаз та створити нову корпоративну культуру, де 80 тис. співробітників віддані місії та знають про власну роль у великій командній роботі.

Чесність та прозорість – це цінності, які допомагають нам вивести державний бізнес у прибутковість та у майбутньому забезпечити країну власним енергоносієм на 100%. Система внутрішніх комунікацій – це інструмент підтримки та культивації цінностей, які допомагають нам долучати кращих спеціалістів на ринку, зберігати напрацьовану роками профільну експертизу та нарощувати динаміку змін, стаючи чемпіоном енергетичного ринку України. Система забезпечує якісне промо стратегічним проектам компанії. Функція була створена «з нуля» наприкінці 2016 року, охопила 80% персоналу групи станом на 2017 рік, підняла рівень поінформованості співробітників на 50%, довіри до керівництва на 16%, допомагає реалізовувати та впроваджувати зміни при підтримці співробітників та безпосередній участі.

Назва компанії: Національний Банк України

Назва проекту: Культура мислення

Автори проекту: Департамент персоналу, Департамент стратегії та реформування (Управління процесного менеджменту) НБУ

Анонс проекту:

НБУ пережив значну організаційну та культурну трансформацію впродовж попередніх 3-х років. Наразі НБУ став більш менш стабільним з точки зору організаційних змін та переходить до етапу якісного розвитку. Менеджмент розуміє, що система загалом не зовсім налаштована на значні якісні зміни, тому що значно комфортніше виконувати прописані процедури та отримувати гарантовану компенсацію за роботу. Ситуація також ускладнюється наявністю різноманітних корпоративних культур в середині банку, різними типами лідерства та різними поглядами на майбутній вигляд НБУ. НБУ демонструє гарні результати роботи, про що свідчіть зворотній зв’язок від експертів та світового співтовариства, але НБУ має відповідати на виклики зовнішнього світу, які є більш динамічними, зміни відбуваються дуже швидко. Система природно чинить опір змінам, особливо коли зміни тепер не такі радикальні, а проводяться більш еволюційним шляхом. В НБУ на ці виклики вирішили відповісти впровадженням процесного менеджменту побудованого на стратегії НБУ, та розвитком бажаної моделі корпоративної культури майбутнього. Головна мета – перетворення НБУ в професійний, сучасний та інституціонально незалежний центральний орган влади, стійкий до політичних змін.

Назва компанії: Реккітт Бенкізер Україна

Назва проекту: Онлайн введення на посаду для торгового представника

Автори проекту: Богданов Андрій, Прокопенко Ігор, Щербуха Анастасія

Анонс проекту:

Проект «Онлайн введення на посаду для торгового представника» було розроблено всередині 2016 року внутрішньою крос-функціональною командою відділів персоналу та продажів.

Цілі проекту:
• Стандартизувати та структурувати введення на посаду торгового представника.
• Дати можливість торговому представнику засвоїти не тільки теоретичну, але й практичну частину візиту до аптеки не виходячи з дому.
• Зменшити витрати та знизити залученість лінійного керівника при введенні на посаду нового співробітника Командою був розроблений інтерактивний он-лайн курс, що включає в себе теоретичну частину та практичну частину – можливість торговому представникові пройти віртуальний візит до аптеки.

Переваги проекту:
1. Вимірюваний результат: прозора система оцінювання, що впливає на загальний рейтинг серед всіх торгових представників
2. Стандартизована програма: для всіх співробітників по всій території України
3. Практична частина: гейміфікований діджитал проект у вигляді віртуального онлайн візиту до аптеки з різним ходом подій, залежно від відповіді
4. Без додаткових коштів: все реалізовано внутрішніми силами

Результати:
• Розроблений тренінг отримав найвищий зворотній зв’язок серед теперішньої команди продажів.
• Економія на розробку цієї програми становила більше 100’000 грн, за рахунок того, що програма розроблювалась самостійно проектною групою (та наявним тех. забезпеченням).
• Значно зменшений час менеджера на функціональне введення на посаду торгового представника.
• «Онлайн введення на посаду для торгового представника» виграв річний конкурс у внутрішній програмі мотивації співробітників

Назва компанії: Цитрус

Назва проекту: Формування "золотого" резерву компанії через оцінку компетенцій

Автори проекту: Ксенія Сергєєва, Павло Проценко

Анонс проекту:

Компанія Цитрус - українська національна мережа салонів портативної техніки та електроніки. Сьогодні ми формуємо ринок ритейлу техніки в Україні через відкриття нових форматів, широкий асортимент, активне введення нових продуктів, комфорт для клієнтів, високу експертність і сервісність нашого персоналу. Останніми роками специфіка ринку праці створює передумови кадрового дефіциту, який не дозволяє повною мірою забезпечувати потреби бізнесу в кадровому ресурсі. Саме ця причина стала однією з головних передумов створення проекту.

Досліджуючи проблематику, ми провели: оцінку потенціалу персоналу роздрібної мережі відносно стратегії компанії, вінтажний аналіз стажу роботи співробітників, їх особистих результатів і долі вакансій, закритих внутрішніми кандидатами, аналіз систем оцінки і розвитку персоналу на ринку праці України. Мета проекту: єдина оцінка на всіх етапах і для всіх груп посад, зростання ефективності Компанії через розвиток кожного співробітника. Процес реалізації проекту передбачив впровадження оцінки компетенцій в HR-напрямки: підбору персоналу і періодичної оцінки торгового персоналу.

В результаті реалізації проекту, ми:
- встановили ефективний "фільтр по компетенціях" на етапі підбору, завдяки чому вдалося значно знизити показник плинності стажорів;
- отримали персонал, цінності якого співпадають з цінностями Компанії;
- співробітники отримали розвиваючий зворотній зв'язок та індивідуальний план розвитку;
- визначили "золотий" - найбільш ефективний стаж роботи працівників і розробили план заходів з утримання персоналу;
- сформували кадровий резерв (46 чол., що становить 9% від усіх учасників оцінки) і вже у рамках 2016 року були реалізовані кадрові ротації (26 чол. або 57% від сформованого кадрового резерву) на ключові керівні позиції роздрібної мережі, що дало значний потенціал для зростання ефективності бізнесу.

За підсумками роботи за 2016-2017 роки Асоціація ритейлерів України визнала Цитрус переможцем відразу в двох номінаціях: "Ритейлер року в побутовій техніці та електроніці" і "Мультиканальний ритейлер року".

Назва компанії: Міжнародна Спеціалізована Фармацевтична Корпорація «Юрія-Фарм»

Назва проекту: Сходи в майбутнє

Автори проекту: Найда І.В., Борец Ю.М., Бабич М.С.

Анонс проекту:

«Сходи в майбутнє» - це Всеукраїнська інноваційна освітня платформа, аналогів якої в Україні немає.

Місія: створити умови вільного прояву та здобуття знань, стати джерелом набуття вмінь та навичок, необхідних людині майбутнього. Платформа «Сходи в майбутнє» - це вільний майданчик для різноформатних ініціатив, які за масштабом охоплення аудиторії розподілені на три основоположні групи («сходинки»):
а) Галузева освіта та просвіта (фармакологія та медицина).
б) Робота в освітньому просторі (медіа-комунікації і різнопрофільна освіта).
в) Благодійно-просвітницька діяльність (формування національної свідомості та настанови до взаємодопомоги).
Ці сходинки дозволяють вирішувати як локальні, так і загальнодержавні комплексні проблеми на трьох рівнях комунікації водночас: індивідуальній, суспільній та державній/міжнародній.

Наразі, «Сходи в майбутнє» - це, а) платформа освітніх ініціатив з єдиним координаційним центром (на базі платформи існує близько 20 діючих проектів); б) широка партнерська мережа, яка об’єднує більше 120 учасників; в) потужна корпоративна база потенційних кадрів (як в медичній і фармацевтичній галузях, так і в сфері медіа-комунікацій, менеджменту та зв’язків з громадськістю).

Назва компанії: Адвокатська фірма “Династія”

Назва проекту: Мотивація юристів – ключ успіху юрфірми

Автори проекту: Євген Сміюха

Анонс проекту:

В результаті 17-річного досвіду на юридичному ринку, адвокатською фірмою «Династія» бцла розроблена та впроваджена мотиваційна програма, застосування якої повною мірою в перші ж 12 місяців дозволило підвищити економічну ефективність діяльності робочої групи юристів в 1,98 рази, а суму винагороди юристів – в 2,7 рази. ОБ’єднання матеріальних та нематеріальних факторів мотивації призвело до підвищення привабливості компанії на юридичному ринку як роботодавця , збільшенню кількості висококваліфікованих працівників, зростанню ефективності праці юристів, і, як наслідок, зростанню обігу та прибутковості кожної з тестових робочих груп.

Назва компанії: Whirlpool Corporation

Назва проекту Лідерство в дії як запорука успішної інтеграції 2-х культур

Автори проекту: Команда головного офису Вірлпул EMEA

Анонс проекту:

У 2014 році було прийнято рішення про придбання компанією Вірлпул компанії Індезіт. З огляду на той факт, що Вірлпул - публічна мультинаціональна американська, Індезіт - сімейна, європейська компанія, необхідно було інтегрувати дві різні культури перш за все, щоб досягти максимально ефективних результатів в бізнесі.

Так виникла ідея проекту «Лідерство в дії». Проекту - каталізатора позитивних змін у Whirlpool, який грунтувався на щоквартальних ініціативах, які розвивають таланти, згуртовують колектив, допомагають проявити сильні сторони і лідерські якості співробітників, щоб рухатися у напрямку нових єдиних цінностей.

Проект включав в себе два напрямки: навчальні семінари, спрямовані на розуміння цінностей компанії, моделі лідерської поведінки, застосування її в дії і активності (конкурси, змагання), які допомагали б розкрити найкращі якості співробітників і застосовувати лідерство в реальному житті, на практиці. Активності були абсолютно різноманітні: конкурс на знання усіх брендів і продуктів компанії: настільний футбол, фото конкурс на тему «Цінності компанії», змагання у кількість пройдених кроків за день, де переможцем серед регіону EМЕА стала Україна! Поєднуючи їх з семінарами від ТОП менеджменту, очікуванням було досягти наступної мети: розвинути у співробітників їх сильні сторони, підвищити активність і персональну відповідальність, розповісти більше про кар'єрний ріст у компанії, про можливості проявляти свої лідерські якості і використовувати їх у роботі.

Назва компанії:

Назва проекту

Автори проекту:

Анонс проекту:



Назва компанії:

Назва проекту

Автори проекту:

Анонс проекту:



Назва компанії:

Назва проекту

Автори проекту:

Анонс проекту:



Назва компанії:

Назва проекту

Автори проекту:

Анонс проекту:



Назва компанії:

Назва проекту

Автори проекту:

Анонс проекту:



Назва компанії:

Назва проекту

Автори проекту:

Анонс проекту:



Назва компанії:

Назва проекту

Автори проекту:

Анонс проекту:



Назва компанії:

Назва проекту

Автори проекту:

Анонс проекту: