Стати номінантом за 3 кроки

БАЖАННЯ

компанії взяти участь в «Премії HR-бренд»
Оплата реєстраційного внеску

ПІДГОТОВКА

матеріалів до участі
Допомогу при подготовці надає консультант проекту

ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК

Оцінка кейсів компанії експертами, доступ до банку проектів

 

Реєстраційний внесок 35 000грн з ПДВ.

 

Подача проєктів до 30 липня.
Зголоситися на участь в Премії HR-бренд 2020 за 30 секунд
Заявка на участь у «Премія HR-бренд Україна»

ЖУРІ








АННА ВЛАСОВА


АННА ВЛАСОВА
Співзасновниця і директорка Школи HRM, Голова журі «Премії HR-бренд Україна 2020»



< Назад
Анна Власова - кандидат економічних наук; доцент; магістр бізнес-освіти Університету економіки та права Екс-ан-Прованс – Марсель, Франція [University of Economics and Law, d’Aix- Marseille, France]. Має диплом Європейського Фонду Розвитку Менеджменту [efmd].

Професор бізнесу Київської школи економіки (kse). Працювала в Академії Наук, Київському національному економічному університеті (КНЕУ), Міжнародному інституті бізнесу (МІБ), Києво- Могилянській бізнес школі (kmbs). Брала участь в спільних дослідженнях з менеджменту з Лондонською Бізнес-Школою [LBS] і в навчальних проектах USAID, CIDA і DANIDA (Американського, Канадського та Датського агентств міжнародного розвитку); проектах Світового Банку, Фонду Держмайна України і Національного агентства України з питань держслужби. Викладач Львівської бізнес школи (LvBS).

Ключові сфери компетенції:
· Менеджмент: стратегічне управління; лідерство і мотивація; організаційні структури управління; прийняття управлінських рішень
· Організаційна поведінка: особистість і сприйняття; влада, вплив, комунікації та конфлікти; норми, ролі та корпоративна культура; формування команди; розв’язання проблем; організаційні зміни та організаційний розвиток
· Управління людськими ресурсами: стратегія управління людськими ресурсами та системи управління персоналом; кадрова політика; аудит персоналу; аналіз робіт та розробка профілю посади; пошук та відбір персоналу; оцінка виконання; системи винагородження; формування мотиваційного клімату; розвиток персоналу Авторські програми: «Управління людськими ресурсами (HRM)», «Менеджмент: мистецтво управління (Art of Management)», «Менеджмент: навички управління (People Management)», «Розвиток людських ресурсів (HRD)» - спільний проект Школи HRM та Університету Св. Томаса, Мінесота, США.
Анна Власова стажувалася з питань менеджменту та управління людськими ресурсами у провідних компаніях США, Канади, Франції, Данії.
Більше 20 років проводить програми професійного розвитку для менеджерів з управління людськими ресурсами та програми управлінського розвитку для власників та ТОП-менеджерів.
Анна Власова є консультантом більше ніж 100 українських та міжнародних компаній різних сфер бізнесу.


ОЛЕНА КОВАЛЕНКО


ОЛЕНА КОВАЛЕНКО
HR директор «Сингента» Україна < Назад
Олена, має ступінь МВА з Ділового адміністрування (Університет Кінгстона, 2018)
Сертифікований коуч Hogan assessments


Понад 17 років очолює HR функції та стратегічне управління ресурсами в міжнародних компаніях, таких як: Deloitte Consulting,3M,The Coca-Cola.

- Має велику професійну експертизу в питаннях управління персоналом та стратегією підвищення впізнаності HR Brand компаній.
- Досвід в розробці інклюзивних рішень для залученості та розвитку кращих талантів,
- Розробці стратегії на покращення ефективності управління ресурсами;
- Впровадження найкращих глобальних стратегій підвищення рівня поінформованості про бренди компанії;
- Розробки політики щодо оптимізації людських ресурсів та бізнес-підрозділів.
В своїй практиці використовує кращі методики з розвитку талантів, новітні стратегії з управління персоналом, які допомогли багатьом компаніям досягти найкращих показників та стати лідером у своїй галузі.
З 2018 року очолює HR департамент провідної агрохімічної компанії «Сингента» в Україні, яка за останній рік отримала визнання, як кращий роботодавець агро-хімічної промисловості, премії Randstad Employer Brand Research, Ukraine (2020), та очолила ТОП «Рейтингу роботодавців України» 2019/2020 в галузевому зрізі агро-хімічної промисловості за версією grc.ua.

ОЛЕКСАНДР МЕЛЬНИКОВ


ОЛЕКСАНДР МЕЛЬНИКОВ
Керівник напрямку Executive Search в компанії grc.ua IRC Global Executive Search Partners < Назад
Олександр очолює Executive Search напрямок в компанії hh.ua | grc  і сприяє  розвитку Executive Search бізнесу, здійснює пошук ТОП менеджерів, бізнес та кар’єрний консалтинг.

Олександр є членом Consumer & Retail Practice Group міжнародної асоціації  IRC Global Executive Search Partners. Почав кар’єру у банківскій сфері, після чого отримав значний досвід у продажах та маркетингу, дистриб’юторських операціях та співпраці з Національними мережами в компанії Procter&Gamble. Має 15 років управлінського досвіду, а також досвід у розвитку бізнесу та управління проектами, активно займався тренінговою діяльністю. Олександр реалізував багато проектів зв’язаних з: -        Підвищенням ефективності організації -        Стратегічним плануванням розвитку бізнесу -        Створенням нових бізнес підрозділів -        Розробкою систем мотивації та KPIs -        Розвитком лідерства та кар’єрним плануванням Олександр закінчив Дніпропетровський Національний університет ім. О.Гончара за напрямком «Міжнародна економіка» у 2000 році.

АНАСТАСІЯ ШЕВЧЕНКО


АНАСТАСІЯ ШЕВЧЕНКО
Генеральний менеджер Lugera Ukraine (Adecco Ukraine) < Назад
Анастасія Шевченко, генеральний менеджер Lugera Ukraine (Adecco Ukraine), автор книги «Діджитал Ера» (https://digitalera.com.ua/), незалежний фінтех-експерт, засновниця та СЕО Fintech Solutions, Co-founder фінтех-маркетплейсу Let’sPartner (https://www.letspartner.co/ru/). 

З 2004 року Анастасія працювала у банках, серед яких Укрсиббанк BNP Paribas, UniCredit Bank, Ощадбанк. Проекти, яки реалізовувала команда під її керівництвом досі вважаються інноваційним проривом та були відтворені згодом у декількох країнах регіону CIS.
З 2012 по 2016 рік очолювала групу розвитку бізнесу компанії Visa в Україні.
В березні 2017 року приєдналася до складу партнерів найбільшої в світі міжнародної компанії Adecco з управління персоналом та аутсорсингу для реалізації глобальних проектів у фінансовому секторі у 9 країнах.
В вересні 2017 року стала співвласником та CEO Fintech Solutions для реалізації навчальних та консалтингових проектів в сфері Фінтех.
У 2018 році світ побачила книга “Діджитал Ера”, автором якої стала Анастасія разом з 35 найбільш впливовими українськими та міжнародними експертами. У книзі йдеться про такі актуальні теми як Big Data, блокчейн, криптовалюти, Фінтех, Іншуртех, API, штучний інтелект та інше.
Анастасія також є автором статей на тему Фінтех, та спікером міжнародних конференцій.

ОЛЕКСАНДР КУЧЕРЕНКО


ОЛЕКСАНДР КУЧЕРЕНКО
Директор зі сталого розвитку ДТЕК < Назад
«Моє покликання – працювати з людьми і для людей»
«Мені подобається розвивати людей. Розуміти, що в їх досягненнях є і мій внесок - це кращий драйвер на світі»


Олександр Кучеренко – директор зі сталого розвитку ДТЕК та ідейний натхненник Academy DTEK. Досить тривалий час працював на позиції HRD, побудував ефективну та діючу HR-систему найбільшої енергетичної компанії України (70 000+ співробітників). Входить до ТОП HR-персон країни.

Олександр любить швидкість і зміни. Володар чотирьох «класичних» дипломів, кандидат наук з державного управління, постійно проходить навчання в різних бізнес-школах (в активі Harvard, INSEAD, Wharton, LBS та ін.). Сore expertise Олександра – лідерство та управління персоналом.

За плечими експерта:
200+ виступів на ключових подіях для ТОП-менеджерів, управлінців, HRів.
500+ слухачів одночасно
100+ експертних колонок, статей
3+ країн (Чорногорія, Молдова, Білорусь)
Ключові клієнти: VISA, Ощадбанк, Укртрансгаз, Промодо та інші.
Публікації у ЗМІ: НВ, Leadership Journey, Delo.ua, ProHR та інші
Спікер освітніх заходів: Business Wisdom Summit, IT HR Forum, Форум HRD та інші

ІРИНА ПРИМАК


ІРИНА ПРИМАК
Universum Certified Employer Branding Professional < Назад
Має 4 вищі освіти: іноземна філологія, економіка підприємства, маркетинг та психологія. HR-маркетолог з 5+ річним досвідом.

В HR прийшла з маркетингу, де 18+ років набувала свого досвіду, в тому числі й на посаді маркетинг-директора, у великих національних компаніях та холдингах.
З 2017 року драйвує в Україні тему HR-брендингу в найбільшій тематичній Facebook- спільноті «Маркетинг для HR», яка сьогодні налічує майже 6000 HR-спеціалістів. У 2019-2020 пройшла навчання в Universum Employer Branding Academy та сертифікувалася як Employer Branding Professional.
СЕО консалтингової компанії «Do Marketing!», яка за останні 3 роки навчила 500+ HR- спеціалістів застосуванню технології брендингу в HR та реалізувала більше 20 консалтингових проектів з брендингу роботодавця: аудит бренду роботодавця, розробка ціннісної пропозиції та стратегії комунікацій HR-бренду, управління досвідом кандидата та працівника.
Серед клієнтів компанії: ОККО, Ельдорадо, Укренерго, Райффайзен Банк Аваль, ЦУМ, Юрія-Фарм, Омега-Автопоставка, Watsons, Roshen, Credit Agricole Bank, Mondelez Україна, Lantmannen Axa Україна, Amadeus Україна та інш.
Спікер найбільших HR-форумів та конференцій: Форум HR-директорів, HR Days, HR- Today, IT HR Forum, Агро-Персонал, Конференція MarHR, регіональні HR-конференції та форуми в Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Луцьку та інш.
Регулярно публікується з матеріалами з HR-маркетингу та HR-брендингу в професійних журналах та на інтернет-порталах: SBR (Strategic Business Review), Кадровик, Бізнес, prohr.rabota.ua, hrliga.com та інш.
Зараз працює над книгою з HR-брендингу, де буде зібрано досвід та кейси українського бізнесу.

НАТАЛІЯ ДОРОНІНА


НАТАЛІЯ ДОРОНІНА
HR-директор lifecell < Назад
Більше 20-ти років роботи в сфері управління персоналом та організаційного розвитку у великих міжнародних компаніях з різних сфер бізнесу (Kraft Foods Ukraine (Mondelez), Siemens Ukraine, Air Liquide Ukraine, Tebodin Eastern Europe B.V., lifecell).

З 2016 року очолює функцію HR в компанії lifecell, де відповідає за всі ключові напрямки в сфері управління персоналом та загальної підтримки бізнесу, включаючи залучення та утримання працівників, програми стимулювання та мотивації, організаційної побудови та розвитку, формування динамічної та інноваційної корпоративної культури lifecell, загального адміністрування.
Протягом останніх років lifecell регулярно входить до рейтингу Топ-20 кращих роботодавців України, а Наталія була відмічена в числі кращих HR директорів України. У 2017 році компанія lifecell стала переможцем Премії HR-бренд.
Наталя має багатий досвід успішної реалізації проектів в сфері HR, серед яких розробка та впровадження систем оцінки, грейдингу посад, мотивації та розвитку талантів, розробка моделей компетенцій, формування кадрового резерву, розбудова та розвиток ефективної команди.

УЛЯНА МОРОХОВСЬКА


УЛЯНА МОРОХОВСЬКА
Керівник українського офісу міжнародної executive search & leadership advisory компанії EMA Partners International < Назад
Уляна має більше 15 років досвіду в HR консалтингу, має успішний досвід ведення проектів з пошуку керівників для компаній в таких секторах: Агробізнес, IT, Телекомунікації, Фармацевтика, FMCG та рітейл, Банки та фінансові інституції, Промисловість на виробництво, має досвід проведення проектів з дослідження ринку потенційних кандидатів (external talent mapping).

Досвід ведення міжнародних пошуків включає країни Європейського союзу, США, Японію. Ульяна також має досвід пошуку та залучення керівників вищої управлінської ланки з інших країн до України.
Уляна є сертифікованим експертом оцінки та проводить Центри Оцінки та Розвитку для оцінки лідерських команд, кадрового резерву компаній на посади керівників вищої управлінської ланки, а також при зовнішньому пошуці та відборі керівників. Уляна проводить проекти з оцінки «360 градусів», профілювання компетенцій, розробки інструментів оцінки, кар’єрного коучингу.
З відзнакою закінчила Київський Національний Лінгвістичний Університет, отримала ступінь магістра психології. Також має ступінь кандидата психологічних наук (2011). У 2010 році Уляна отримала сертифікат експерта оцінки в Центрі Досліджень та Розробок компанії Хадсон у Бельгії. Пройшла навчання та має сертифікат тренера (2012), коуча (Міжнародний Еріксоновський університет коучингу) та додаткову сертифікацію з кар’єрного коучингу. У 2020 році Уляна пройшла сертифікацію з інструментів оцінки компанії Decision Dynamics (Швеція) та інструментів оцінки Hogan (США).

НАТАЛІЯ ГОРБЕНКО


НАТАЛІЯ ГОРБЕНКО
Global Head of Talent Management & Development та Global HR Business Partner Luxoft < Назад
Наталія має понад 20 років досвіду роботи в різних сферах HR в міжнародних корпораціях індустрій краси, освіти, телекоммунікацій та інформаційних технологій.

У липні 2016 успішно здобула сертифікацію SHRM-SCP, у 2020 році розпочала навчання на програмі GLOBAL FELLOW PROGRAM IN TALENT MANAGEMENT у бізнес-школі Wharton, University of Pennsylvania, USA.
З квітня 2017 року Наталія працює в компанії Luxoft, a DXC Technology Company, де вже понад рік обіймає посади Global Head of Talent Management & Development та Global HR Business Partner. Наталія відповідає за управлінням персоналом у 22 країнах, бере безпосередню участь в усіх ключових проектах інтеграції компанії з міжнародним холдингом DXC.
З 2007 по 2017 рік Наталія працювала у телекомунікаційній компанії lifecell керівником департаменту з управління персоналом, а потім директором з підтримки бізнесу, відповідаючи не лише за HR, але й за організаційний розвиток, навчання, корпоративні комунікації, загальне адміністрування, корпоративну безпеку, офіси та логістику в компанії.
Наталія підтримує проекти Global HR Pro, виступає у ролі одного з тренерів та запрошеного експерта, охоче ділиться досвідом на конференціях та завжди з радістю відчиняє двері компанії Luxoft для дружніх візитів колег та обміну досвідом.
linkedin.com/in/nataliagorbenko

НАТАЛІЯ ПИНТЯ


НАТАЛІЯ ПИНТЯ
Директорка з персоналу Компанії Кока Кола Хелленік, бізнес-юніту Україна, Вірменія та Молдова. < Назад
Має значний досвід управління персоналом, впровадження проектів та управління напрямками бізнесу.

В HR з 1997 року, виступала у ролі HR Business Partner, також очолювала Compensation & Benefits напрямок. Має значний досвід щодо підтримання та зростання залученості персоналу, впровадження ефективних інструментів мотивації та продуктивності, систем розвитку.
З 2010 року очолювала впровадження критичного для бізнесу проекту SAP у якості Керівника проекту, після втілення якого очолювала різні напрями Компанії: створення Customer Care Center, управління обладнанням, планування та інші.
Більше 2 років очолює HR функцію бізнес-юніту: Україна, Вірменія та Молдова. Основними досягненнями є впровадження передових підходів щодо розвитку персоналу, створення та розвиток кадрового резерву, оптимізація та підсилення продуктивності, втілення підходу щодо стійкого зростання залученості персоналу, успішна інтеграція до бізнес-юніту, та використання новітніх підходів до створення та підтримання бренду роботодавця.
Протягом 2018-2020 років Компанію було визнано одним з найкращих роботодавців країни численними рейтингами, а сама Наталія входить в ТОП10 HR Директорів
«Премія HR-бренд» - кращі працедавці України
© 2007 – 2020 ООО ТОВ «Хедхантер»