Організатор:

 

Премія hr-бренд
Україна

Незалежна щорічна премія за найбільш успішну
роботу над репутацією компанії як роботодавця

Стати номінантом за 3 кроки

БАЖАННЯ

компанії взяти участь в «Премії HR-бренд»
Оплата реєстраційного внеску

ПІДГОТОВКА

матеріалів до участі
Допомогу при подготовці надає консультант проекту

ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК

Оцінка кейсів компанії експертами, доступ до банку проектів

 

Реєстраційний внесок для участі в одній номінації складає – 24 000 грн (з ПДВ).

 

Приймаємо заявки на участь до 26 вересня.
Зголоситися на участь в Премії HR-бренд 2018 за 30 секунд
Заявка на участь у «Премія HR-бренд Україна»

ЖУРІ

МИХАЙЛО КОЛІСНИК


МИХАЙЛО КОЛІСНИК
Професор з фінансів Львівської бізнес-школи (LvBS) < Назад
Професор з фінансів Львівської бізнес-школи (LvBS); Президент CFO Club Ukraine; Керуючий партнер компанії FINART Smart Solutions (FASS); Запрошений професор з фінансового менеджменту бізнес-школи інституту ІПМ (Мінськ, РБ)

Михайло Колісник викладає фінансові курси у Львівській бізнес-школі Українського Католицького Університету, бізнес-школі Інституту приватизації й менеджменту (Мінськ), викладав курс стратегічного планування в Единбурзькій бізнес-школі, Київській школі економіки, інших ведучих бізнес-школах України та закордоном. Кандидат економічних наук, доцент, сертифікований торговець цінними паперами. Закінчив інженерно-економічний факультет Львівської політехніки.

Після захисту дисертації й стажування у Вейнському Державному Університеті (Детройт, США), Копенгагенській бізнес-школі, стажувався в консалтинговій фірмі “Данськ Менеджмент Форум” (Копенгаген, Данія), пройшов ряд стажувань у провідних бізнес-школах Словенії (IMTA, IEDC), Голландії (Maastricht University). Зараз Михайло працює як фінансовий консультант у міжнародних проектах і викладає курси фінансового менеджменту, інвестиційного менеджменту, управлінського й фінансового обліків. Протягом трьох років був членом наглядової ради банку «Пекао (Україна)», був членом наглядової ради ряду вітчизняних компаній. Працював консультантом Міжнародної Фінансової Корпорації (IFC). Улюблені заняття – плавання, фотографування, подорожі й робота з Інтернетом. Михайло Колісник є автором більш ніж 100 статей в галузі фінансів і стратегічного менеджменту й очолював з 2008 по 2010 рр. Києво-Могилянську бізнес-школу (kmbs).

Маріанна Хоніна


Маріанна Хоніна
Директор та співзасновник DEVELOR UKRAINE < Назад
10 років тому заснувала українське відділення міжнародної консалтингової та тренінг компанії DEVELOR, яка є лідером ринку Центральної та Східної Європи.

Незважаючи на економічні кризи та складні обставини в країні, її команді вдалося посісти гідне місце на українському ринку та завоювати довіру міжнародних та локальних клієнтів, cеред яких Sanofi Aventis, NovoNordisk, OLX, BASF, Metinvest, Kyivstar, Vodafone, Philip Morris, Danone, Kimberly-Clark, Ciklum...

Для своїх клієнтів Маріанна координує реалізацію комплексних проектів по вдосконаленню роботи персоналу у розрізі клієнтського досвіду та продажів, залученності та корпоративної культури. Це включає в себе діагностику та оцінку, дизайн програм розвитку та проведення тренінгів для спеціалістів та менеджменту, розробку оргструктур, процесів та стандартів, систем підтримки та мотивації.  Все для того, щоб зробити Behavior Change - дуже чітку та конкретну зміну поведінки персоналу, що гарантовано приносить бажаний вимірюваний результат. 

Окрім цього, Маріанну часто запрошують в якості спікера на маркетинг та HR конференції, телепрограми та мотиваційні зустрічі, а також на проведення тренінги та практикумів в Україні та за її межами.   

Маріанна має вищу освіту магістра КНУ ім. Т. Г. Шевченко за напрямком Міжнародний маркетинг та дипломи: Pennsylvania State University, USA, Marketing; Oxford Overseas Tutorials, Oxford, UK; Диплом FCE University of Cambridge, UK та аккредитацію від Міжнародного Департаменту Розвитку продуктів DEVELOR International.

У 2017 році Маріанна потрапила в топ-20 рейтингу найвпливовіших жінок України у секторі бізнес послуг за версією рейтингу WOMAN-500.

Роман Бондар


Роман Бондар
Управляючий партнер ODGERS BERNDTSON, Київ, Україна < Назад
Опис кар’єри

Грудень 2016 – тепер - ODGERS BERNDTSON, Київ, Україна.
Міжнародна консалтингова компанія, що спеціалізується на пошуку керівників вищого рангу. УПРАВЛЯЮЧИЙ ПАРТНЕР

Лютий 2017 – тепер - УКРАЇНСЬКА АКАДЕМІЯ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ, Київ, Україна.
Неприбуткова організація, громадська організація, діяльність якої спрямована на поширення міжнародних практик корпоративного управління в Україні. ВІЦЕ-ПРЕЗИДЕНТ

Квітень 2011 – Листопад 2016 - ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС, Київ, Україна.
Консалтингова компанія, що спеціалізується на пошуку керівників вищого рангу. УПРАВЛЯЮЧИЙ ПАРТНЕР

Вересень 2014 – Лютий 2016 – ТЕРРА ФУД, Київ, Україна. Українська молочна компанія.
НЕЗАЛЕЖНИЙ ДИРЕКТОР, ГОЛОВА КОМІТЕТУ З КАДРІВ ТА ВИНАГОРОД

Серпень 2008 – Квітень 2011 – WARD HOWELL INTERNATIONAL, Київ, Україна.
Міжнародна консалтингова компанія, що спеціалізується на пошуку керівників вищого рангу.
КОНСУЛЬТАНТ

Грудень 2005 –Серпень 2008XXI СТОЛІТТЯ, Київ, Україна. Інвестиційна компанія, що спеціалізується на проектах в нерухомості.
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ЗАЛУЧЕННЯ ТАЛАНТІВ

Жовтень 2004 – Грудень 2005 – IDEAL MATCH, Київ, Україна.
Консалтингова компанія, що спеціалізується на пошуку керівників вищого рангу. КОНСУЛЬТАНТ

Січень 2001 – Жовтень 2004 – BAKER TILLY UKRAINE, Київ, Україна.
Консалтингова компанія, що спеціалізується на пошуку керівників вищого рангу. АУДИТОР

Наталя Галунко


Наталя Галунко
Начальник департаменту менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP Paribas < Назад
Наталя почала кар’єру у сфері менеджменту персоналу в компанії BEARS 2001 року.

У 2003 році очолили управління по роботі з персоналом української філії Групи компаній «Спортмайстер».

У 2007–2017 роках працювала начальником департаменту по роботі з персоналом компанії Watsons. З липня 2017 року по теперішній час очолює департамент менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP Paribas.

На попередніх місцях роботи Наталя відповідала за формування повного циклу HR-сервісів, побудову ефективних HR-команд, впровадження змін в організаціях. У 2014 році п’ятирічна програма трансформації Watsons «Стратегічний пріоритет» отримала 3 місце у Премії HR-бренд.

2015 року Наталя увійшла в двадцятку кращих директорів з персоналу за версією Delo.ua.

2016 року роздрібна мережа Watsons увійшла до ТОП-3 роботодавців у номінації «Краще антикризове рішення в HR» за версією журналу «Бізнес».

Сьогодні Наталя відповідає за розробку та впровадження HR-стратегії, просування бренду роботодавця з метою формування іміджу банку як digital-організації, де ефективно використовують agile-практики, яка є кращим місцем роботи для початку та розвитку міжнародної кар’єри й за оцінками співробітників має орієнтовану на людей культуру. У пріоритетах Наталії трансформація та підвищення операційної ефективності функції HR, формування культури позитивного менеджменту. Команда департаменту менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP Paribas відповідає за реалізацію програми «Краще місце роботи», яка є частиною стратегії 2020 Банку.

Наталя регулярно ділиться досвідом з колегам на професійних конференціях, є автором експертних статей у професійних виданнях, запрошеним спікером програми MBA Executive в Міжнародному інституті Бізнесу та програми Global HR Pro.

1996 року закінчила Херсонський державний педагогічний інститут. 2006 року отримала диплом MBA Executive у Міжнародному інституті Бізнесу. Сертифікований член Sociate of Human Resource Management (SHRM).

Андрій Кривокоритов


Андрій Кривокоритов
Засновник та СЕО групи компаній «Брейн Сорс Інтернешнл» < Назад
Засновник  та СЕО групи компаній «Брейн Сорс Інтернешнл», яка є одним з лідерів ринку HR послуг в Україні. 

Творець одного з найвідоміших брендів В2В в Україні. Автор концепції «Тотал Ейч Ар», так званого "єдиного вікна", яка передбачає можливість комплексного обслуговування клієнтів у одного провайдера, який надає великий спектр послуг, таких як рекрутинг, аутстаффінг, лізинг персоналу та кадровий консалтинг.

2000 - по теперішній час - Founder & CEO в групі компаній «БСІ»
1997 – 2000 - Старший консультант Executive search в голландській компанії Commonwealth Resources
1995 – 1997 – Супервайзер у відділі торгового маркетингу БАТ.

Ольга Прохоренко


Ольга Прохоренко
Директор департаменту персоналу Національного банку України < Назад
Директор департаменту персоналу Національного банку України

Ольга приєдналася до команди Національного банку у 2014 р, з 2016 року – Директор департаменту персоналу. До цього майже вся трудова діяльність (більше 14 років) Ольги Прохоренко була пов’язана з менеджментом персоналу, його підбором, оцінкою, навчанням, розвитком систем оплати праці, грейдингом та трансформацією корпоративної культури. Працювала в середніх і великих компаніях різних сфер від консалтингу та FMCG до виробництва. Закінчила Дніпропетровський державний університет.

Ольга Прохоренко входить до ТОП-20 HR-лідерів України за результатами опитування hh.ua «HR–персона 2018».. Запрошений викладач Києво-могилянської бізнес школи (kmbs).
Проекти, реалізовані в Національному банку: розробка HR стратегії, створення та розвиток HR системи, Performance management system, політика винагороди на базі грейдингу, програми розвитку лідерства та кар’єрного планування, система навчання та розвитку, HR аналітика, дослідження та моделювання організаційної культури, система внутрішніх комунікацій

Тетяна Гончар


Тетяна Гончар
Директор з персоналу Смарт-Холдинг < Назад
Більше 20-ти років роботи у сфері управління персоналом та організаційній ефективності. Кандидат економічних наук.

Тетяна має багатий досвід щодо використання сучасних HR інструментів у різних сферах бізнесу.

Як консультант Hay Goup (Korn Ferry), впроваджувала проекти для крупних промислових груп Метінвест, ДТEК, Інтерпайп, Групи EVRAZ, Київстар, Северсталь, MolsonCoors тощо у наступних напрямах:
- підвищення організаційної ефективності
- розробки корпоративних моделей компетенцій
- побудова систем оцінки та винагород персоналу
- створення центрів оцінки персоналу
- розробка та впровадження цільової структури управління
- впровадження практик WCM (виробництво світового класу).

У 2013-2016 роках Тетяна обіймала посаду Директора з персоналу Корпорації Рошен. За цей період часу було розбудовано HR функцію «з нуля»: організаційне проектування, формування ефективної команди, побудова основних HR систем для управління корпорацією.

Із 2017 року працює Директором з персоналу та організаційного розвитку Смарт-Холдингу, однієї із найбільших фінансово-промислових груп країни. Тетяна відповідає за розробку та реалізацію HR стратегії групи та впровадження HR систем для ефективного управління основними бізнес процесами у субхолдингах та активах корпорації; управління змінами та організаційний розвиток; зміну і розвиток корпоративної культури.

Ярослава Лоянич


Ярослава Лоянич
Kmbs, викладач програм President MBA та EMBA у kmbs, авторка та ведуча HR-школи у kmbs < Назад
Ярослава Лоянич є викладачем програм President MBA і EMBA. Авторка і ведуча HR-школи при kmbs, ведуча короткострокових програм для власників і перших осіб бізнесу «Перезавантаження для ТОП-менеджера», «HR для першої особи», «Управління змінами».

Тренер-практик, консультант. До 2012 року працювала директором з персоналу, генеральним директором. У ролі директора з персоналу була відповідальною за стратегію роботи з персоналом, розробку та організацію всієї системи управління персоналом, корпоративною культурою, управління витратами на персонал. Має 15-річний досвід розробки та проведення навчальних і оціночних заходів. Досвід роботи у великих вітчизняних компаніях (до 3 800 осіб) таких напрямків: FMCG, виробництво і продаж, медіа-бізнес. Має 2 вищі університетські освіти: філологічну та психологічну. Має ступінь MBA Executive (kmbs, випуск 2008 року).
Ярослава Лоянич спеціалізується на підвищенні ефективності ТОП-команд та організаційному розвитку.
«Премія HR-бренд» - кращі працедавці України
© 2007 – 2018 ООО ТОВ «Хедхантер»