Премія hr-бренд
Україна

Незалежна щорічна премія за найбільш успішну
роботу над репутацією компанії як роботодавця

Стати номінантом за 3 кроки

БАЖАННЯ

компанії взяти участь в «Премії HR-бренд»
Оплата реєстраційного внеску

ПІДГОТОВКА

материалів до участі
Допомогу при подготовці надає консультант проекту

ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК

Оцінка кейсів компанії експертами, доступ до банку проектів

 

Реєстраційний внесок для участі в одній номінації складає – 20 000 грн (з ПДВ).

 

Приймаємо заявки на участь до 26 вересня.
Зголоситися на участь в Премії HR-бренд 2017 за 30 секунд
Заявка на участь у «Премія HR-бренд Україна»

ЖУРІ

Олена Кропив'янська


Олена Кропив'янська
Голова Журі «Премії HR-бренд Україна»,
Віце-Президент з питань управління персоналом ПАТ «Укрнафта»
< Назад
З травня 2016 року обіймає посаду Виконавчого Віце - Президента з питань управління персоналом компанії ПАТ «Укранафта».

У 2015 році стала радником глави Державної фіскальної служби України з питань кадрової політики та управління персоналом. З 2007 по 2015 роки очолювала дирекцію по управлінню персоналом та організаційному розвитку «Київстар». Олена здобула ступінь магістра з міжнародної економіки та управління міжнародним бізнесом у Київському національному економічному університеті (2001), стажувалася за такими програмами: навчання тренінговій майстерності в Indiana Training Exports, Inc., USA (1996), «Менеджмент організацій», USAID, Indiana, USA (1996); «Оцінка проектів та програм», Evaluation Trust, Англія (1999) та ін.

Має значний досвід тренінгової та консультаційної роботи з трансформування організацій, проведення програм проектного менеджменту, особистісного та професійного розвитку. Зокрема, працювала з місією ОБСЄ в Грузії (2002-2004); Міжнародною фінансовою корпорацією; Програмою ринкових реформ в Україні; Канадським бюро міжнародної освіти. Олена є запрошеним лектором програм МВА kmbs

 

Досягнення:
Олена Кропив'янська входить у п’ятірку кращих HR директорів за версією рейтингу delo.ua.
Об’єктивні показники: індекс залученості — 86%, рівень плинності — 8%, рівень плинності у категорії таланти— 0,1%, середній цикл життя співробітників у компанії — 6,5 років, 80% працівників реалізують реальні плани професійного розвитку, 55% вакансій заповнюються внутрішніми кандидатами, більш ніж 50% співробітників — регулярні користувачі іноваційної онлайн платформи «Створи свій Київстар».

Цінності Олени: свобода, гідність, творчість.

Тези, які розділяє Олена:

1. Цілі вартують витрачених зусиль тільки тоді, коли їх досягнення приносить справжнє задоволення. Цілі можуть руйнувати, якщо людина перестає отримувати задоволення від справжнього моменту, від сьогоднішнього дня, хвилини ...

2. Функції HR, як би наполегливо вона не працювала, ніколи не побудувати мотиваційне середовище поодинці. Це завдання під силу тільки команді лідерів, які поділяють спільні цінності та рухаються в одному напрямку.

3. Робота повинна бути як життя. Що це означає? Куди б ви не йшли і щоб не робили, це ваші рішення (як одруження, покупка квартири ...). Відповідно, те, що ви отримуєте в результаті прийняття цих рішень - також ваша відповідальність. Робота – це як життя, як якийсь квест. Ти робиш один крок, отримуєш шишку, робиш другий крок - і він призводить тебе до успіху. Це завжди цікаво, і це завжди залежить від тебе.

4. «Робота - це не просто заробляння грошей». Це справа до душі, коли хочеться творити, робити більше, ніж треба; коли робота - це частина тебе, частина твого життя, і вранці тобі дійсно хочеться поспішати в офіс.

Надія Сіренко


Надія Сіренко
Vodafone Україна,
Директор з управління персоналом
< Назад
Надія Сіренко працює у сфері HR 14 років.

 

Займала лідерські позиції як в Україні, так і у штаб-квартирі Групи МТС. Протягом 3х років керувала департаментом систем мотивації та організаційного планування. З вересня 2014 року займає посаду Директора з управління персоналом Vodafone Україна.

 

Надія пишається проектами, які реалізує разом з командою Vodafone Україна. Це:

 

- програма управління талантами, яка пройшла повне перезавантаження восени 2014 року; - розвиток корпоративної мережі "ПРОСТОР", інтегрування у комунікаційну платформу бізнес-рішень; - внутрішні комунікації, які пропонують великий інструментарій зворотного зв'язку по всім горизонталям та вертикалям у компанії, високу швидкість прийняття рішень та вільний формат комунікацій; - ефективне впровадження гнучкої функціональної структури управління в компанії.

 

Надія впевнена, що HR - історія не про конкретні KPI чи про окремих людей. Ключові цілі управління людськими ресурсами: правильно сформувати команди, виявити та просунути лідерів, які ці команди можуть надихнути. У цілому, це і є основний внесок функції у бізнес, який у кінцевому результаті відображається на фінансових показниках.

 

На думку Надії, HR можна порівняти з кровоносною системою компанії. Корпоративна культура та цінності формуються власниками, менеджерами, працівниками та показує, ЩО ми робимо. А підрозділ з управління персоналом надає інструменти, ЯК ми робимо: створює таку середу, у котрій людям хочеться жити, до якої хочеться бути причетними. HR - це філософія створювання цінності людського капіталу у бізнес-структурі.

Тетяна Никитович


Тетяна Никитович
директор HR-провайдера Smart Solutions < Назад
З 2010 року Тетяна є директором HR-провайдера Smart Solutions. У зону відповідальності Тетяни входять завдання зі стратегічного розвитку бізнесу і управління командою в Україні та Росії, а також розвиток цілого спектра кадрових послуг, серед яких рекрутмент, аутстаффінг, надання тимчасового персоналу (компанія Fillin), масовий підбір, розрахунок заробітної плати, оцінка персоналу та інші сервіси в області HR рішень.

 

Портфель клієнтів Тетяни включає найбільші українські та міжнародні компанії: Hennessy, Yves Rocher, Sandoz, Astellas, Henkel, Ашан, Avon, Інтел, Бунге, DHL та інші.

 

Під її керівництвом HR-провайдер Smart Solutions, відповідно до щорічного дослідження міжнародного кадрового порталу HeadHunter, увійшов в ТОП-5 кращих рекрутингових компаній України. За підсумками щорічного рейтингу ТОП-5000 найбільш швидкозростаючих бізнесів Європи, в 2016 році HR-провайдер Smart Solutions зайняв 19 місце серед 89 європейських компаній, що надають кадрові послуги.

 

До переходу в Smart Solutions Тетяна протягом чотирьох років здійснювала пошук і підбір персоналу в міжнародній кадрової компанії Hudson Global Resources, де успішно реалізувала цілий ряд проектів в області підбору виробничого персоналу. Цьому передувала робота в кадровій компанії Addforce, де вона досягла значних успіхів з точки зору побудови і розвитку кар'єри, пройшовши за три роки шлях від консультанта до керівника підрозділу (Business Unit Manager).

 

В цілому, має більше 15 років досвіду в сфері управління персоналом у різних кадрових компаніях.

 

Тетяна є автором численних статтей і коментарів щодо ринку праці. Вона щорічно приймає участь у якості спікера та експерта на галузевих конференціях і форумах.

 

Тетяна закінчила біологічний факультет Київського Національного Університету ім. Т.Г. Шевченко. Вона також отримала ступінь МВА Міжнародного інституту менеджменту (МІМ-Київ) в Києві, проходила навчання за програмою розвитку бізнесу DYB при Стокгольмському університеті менеджменту, а також за програмою розвитку управлінців при kmbs.

Олександр Кучеренко


Олександр Кучеренко
Директор з управління персоналом ТОВ «ДТЕК» < Назад
Олександр Кучеренко пройшов кар’єрний шлях від національного тренера з навчання до директора з навчання та розвитку Східноєвропейського Регіону. Досвід роботи в компаніях Unilever, INBEV, «Райффайзен Банк Аваль».

 

Професійний досвід в HR складає понад 15 років.

 

У компанії ДТЕК із 2009 року, його «дітищем» є створення Корпоративного університету «Академія ДТЕК», у межах діяльності якого впроваджено «Інститут внутрішніх тренерів» (добір, розвиток 350 тренерів із числа виробничого персоналу), низка культурологічних проектів, спрямованих на неформальне навчання «Кіноклуб», «Дебати Клуб», English Speaking Club, Фотоклуб, а також Модернізація навчання на виробництві та багато інших ініціатив, які реалізуються для понад 120 тисяч працівників.

 

Олександр закінчив університет у м. Манчестері (Великобританія) за фахом «Економіка та соціологія». Захистив кандидатську дисертацію в Академії державного управління при Адміністрації Президента України. Успішно завершив програму «Енергія Лідера» (Лондонська Бізнес школа та Академія ДТЕК).

 

Визнання заслуг у сфері HR професійними співтовариствами за період 2013–2015 р.: У 2014–2015 рр. Олександр Кучеренко очолив Рейтинг найкращих HR-директорів України за версією Delo.UA. та визнаний найкращим HR-Директором року.

 

У 2013 року за версією рейтингу «ТОП-50 HR-директорів» Олександр Кучеренко — переможець у номінації «Лідер змін» (2013 р.).

 

Компанію ДТЕК визнано одним із найкращих роботодавців для випускників українських вишів у 2014, 2015 рр. (за підсумками досліджень іміджу компаній Ernst&Young)

 

У 2014 р. Академія ДТЕК — призер премії «Кришталева піраміда» в номінаціях «Корпоративний університет — 2014», «HR-проект року 2014».

 

Проект «Покоління ДТЕК», спрямований на співпрацю з вищими навчальними закладами України, отримав престижну премію Human Capital 2013. Його визнано найкращим у галузі роботи з випускниками та молодими фахівцями в Україні та Росії.

 

У 2015 р. ДТЕК увійшов до списку найкращих роботодавців України (за версією видання Капітал).

Ксенія Прожогіна


Ксенія Прожогіна
Директор департаменту управління персоналом та правового забезпечення ПАТ «Миронівський хлібопродукт». < Назад
У сфері HR Ксенія Прожогіна працює вже більше 12 років.

 

Свій професійний шлях розпочала з посади менеджера з персоналу у компанії Nemiroff (2003-2008р.р.). З 2008 по 2013 рр. працювала директором з персоналу «Бель Шостка Україна».

 

З 2013 р. обіймає посаду Директора департаменту управління персоналом та правового забезпечення ПАТ «Миронівський хлібопродукт».

 

Головними її досягненнями стали створення проекту оцінки персоналу, проекту створення та розвитку кадрового резерву, зміна програми співпраці з вузами, створення і впровадження програми мотивації торгової команди МХП. Також на основі кращого рослинницької підприємства МХП створений постійно діючий навчальний «Агроцентр», мета якого - підвищити рівень професійних знань фахівців сільськогосподарських спеціальностей на всіх рослинницьких підприємствах МХП до рівня кращих з них.

 

У 2014 р. Ксенію Прожогіну визнано кращим HR-директором cеред аграрних компаній за версією delo.ua.

 

У 2016 р. отримала сертифікацію SCP SHRM.

 

У 2004 р. закінчила навчання у Київському національному економічному університеті із кваліфікацією магістр «Управління персоналом і економіки праці».

Марія Гершман


Марія Гершман
Директор з кадрової та організаційної роботи Марс Україна < Назад
12 років в сфері HR, більше двох років займає посаду Директора з персоналу Mars Україна

 

Усією своєю кар'єрною історією, усіма своїми професійними досягненнями, а головне улюбленою професією вона завдячує одній компанії, в яку прийшла працювати після закінчення Вищого навчального закладу і до якої вона залишається дуже лояльною та вірною досі - компанії Mars Incorporated.

 

Марія Гершман працювала в різних відділах і бізнес сегментах компанії, але покликання вона знайшла саме в HR-і. Свій шлях у відділі персоналу Марія почала з рекрутменту, а потім розширювала і наповнювала свій професійний досвід, працюючи в різних підрозділах HR функції. Марія відповідала за різні клієнтські групи, була лідером у запуску Graduates Development Program в СIS, відповідала за функціональну експертизу співробітників HR відділу в СIS, працювала у складі Mars University, займала посаду Talent Director і вибудовувала Talent процеси в СIS. Є експертом в галузі управління талантами, в побудові організаційного дизайну і організаційних трансформацій, а також в галузі оцінки та розвитку персоналу, володіє сучасними технологіями оцінки, є сертифікованим користувачем продуктів KornFerry / Lominger: Leadership Architect, VOICES, CHOICES, TEAM ARCHITECT, INTERVIEW ARCHITECT.

 

Закінчила Московську Державну Академію Інформатики, отримала ступінь магістра факультету "Автоматизовані системи управління проектами".

Марина Маковій


Марина Маковій
Генеральний директор HeadHunter Україна < Назад
Марина Маковій працює на ринку рекрутменту і онлайн-рекрутменту більше 15 років. Займалася підбором персоналу в Fozzy Group, розвитком бізнесу і підбором персоналу в executive-search агентстві HR CONSULTING. З 2005 року керує бізнесом HeadHunter в Україні.

 

У 2011 році Марина увійшла в список п'яти наймолодших топ-менеджерів України за версією журналу «Експерт», в 2012 - в топ 50 найуспішніших бізнес-леді України за версією Delo.ua, а також в рейтинг найуспішніших топ-менеджерів до 35 років за версією Інвестгазети.

 

Марина закінчила НПУ ім. Драгоманова та Київський національний університет імені Тараса Шевченка - за освітою психолог і філолог.

Софія Опацька


Софія Опацька
Декан і засновник Львівської бізнес школи (LvBS), проректор з науково-педагогічної роботи Українського Католицького Університету. < Назад
Декан засновник Львівської бізнес школи, проректор з науково-педагогічної роботи Українського Католицького Університету.

 

Софія Опацька - викладач менеджменту (ОР), фахівець у галузі організаційної поведінки та самоосвітніх організацій, організаційного розвитку та підприємництва.

 

Біографічна довідка: Софія Опацька здобула вищу освіту у Львівському університеті ім. І. Франка за спеціальністю «Міжнародні економічні відносини», потім захистила кандидатську дисертацію з менеджменту та розвитку людського капіталу. Пройшла програми підготовки керівних кадрів у the University of Michigan Business School (США), IEDC (Словенія), China Europe Internaitonal Business School (CEIBS), Wharton Business School (США), Hong Kong University of Science and Technology (HKUST), та стажування в компанії Inno Space (Данія) та у Варшавській школі економіки (Польща). Софія Опацька є засновником та куратором проекту Global Shapers у Львові, а також членом дорадчої ради центру Емаус.

 

Досвід роботи: У 2001-2004 рр. працювала директором програм МВА Львівського інституту менеджменту. З 2004 до 2007 - директором програм MBA в Києво-Могилянській бізнес-школі (kmbs) і взяла участь у процесі розробки та запуску програми Presidents MBA у kmbs.

 

У 2007 році працювала над створенням системи навчання та розвитку працівників у ВАТ «Концерн Галнафтогаз».

 

У січні 2008 Софія Опацька стала Деканом і Засновником Львівської бізнес-школу УКУ (LvBS) і очолює її дотепер. З вересня 2016 р. – проректор з науково-педагогічної роботи Українського Католицького Університету.

Марина Вишегородських


Марина Вишегородських
Віце-президент з HR та організаційного розвитку компанії Ciklum < Назад
Марина Вишегородських у сфері HR працює з 2000 року.

 

У компанії Ciklum з 2005 року. Марина є одним із ТОП-менеджерів компанії- Віце-президент з HR та організаційного розвитку компанії Ciklum.

 

Магістр Массачусетського Университету в Амхерсті (Математика і статистика). Має більше 15 років досвіду управління людськими ресурсами в IT-сфері. Останні 12 років Марина присвятила організаційному розвитку Ciklum, що згодом стала глобальною компанією, з кількістю працівників більше ніж 3000, та представленою у 16 офісах у світі, місцем, де кожен має можливість реалізувати свій потенціал. Наразі Марина планує сфокусуватися на напрямку культури і комунцікацій Ciklum.

Ірина Маркіна


Ірина Маркіна
Директор по роботі з персоналом Danone Україна < Назад
Ірина Маркіна працює в сфері HR більше 15 років, і 13 років на керівних позиціях в крупних міжнародних компаніях: "Coca Cola", "McDonald's", "Nokia", "Siemens Networks".

 

Ірина має успішний досвід розвитку нової компанії - мобільний оператор Life :), побудови HR-команди і процесів "з нуля". Останні сім років є директором з персоналу «Danone Україна».

 

Головні досягнення на поточному місці роботи:
 об'єднання команд компаній "Данон" і "Юнімілк" в Україні;
 реалізація проекту трансформаційних лідерства (CODEF, стартував в 2010 році), завдяки якому була створена критична маса співробітників-лідерів трансформації;
 реалізація проекту Rightsizing по трансформації виробничого підрозділу. Це дозволило знизити витрати на заводах в 2012 році на 7%, а в 2013-му цей показник зріс до 12%.
 розвиток соціального проекту "Пробіг з Вірою в серці"
 наступний етап трансформації культури Данон Україна "Любов в кубі": "Любити себе - Любити свою компанію - Любити свою країну".

 

Освіта: Випускниця Київського державного інституту по спеціальності "Інженер", а також випускниця бізнес школи при університеті графства Міддлесекс, Лондон, спеціальність "Персонал і кадровий розвиток".
«Премія HR-бренд» - кращі працедавці України
© 2007 – 2015 ООО ТОВ «Хедхантер»